|
|
Tajniacy (Codenames)
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów.
|
Tajniacy Obrazki: Dodatkowe Kafle Agentów
Mały dodatek z 5 dodatkowymi kafelkami, która pozwalają grać w Tajniaków: Obrazki w układzie 5x5 haseł.
|
Tajniacy: Bez Cenzury
Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi.
|
Tajniacy: Duet
Tajniacy: Duet to kooperacyjna gra słowna dla 2 lub więcej graczy. Na karcie klucza znajduje się 12 pól – 9 pól oznacza słowa, które musi odgadnąć drugi tajniak, a 3 to słowa, których musi się wystrzegać. Aby naprowadzić swojego partnera na konkretne słowa (bądź słowo), dajesz mu jednowyrazowe wskazówki. Z kolei Twój partner daje Ci wskazówki do słów, które musisz odgadnąć. Jeśli obydwoje odgadniecie wszystkie słowa, nim wykorzystacie wszystkie swoje tury, wygrywacie i możecie razem świętować zwycięstwo! Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji.
|
Tajniacy: Obrazki
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których Tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami ze swojej organizacji!
|
Terrorscape: Dziki instynkt
Dziki instynkt to rozszerzenie do gry Terrorscape, które wprowadza nową mapę oraz dwóch nowych Zabójców.
|
Terrorscape: Nieopisywalny koszmar
W rozszerzeniu Nieopisywalny koszmar, Dusiciel zyskuje zdolność szybkiego rozprzestrzeniania się po mapie, blokując przejścia i zadając obrażenia Ocalałym. Jego powolność rekompensuje umiejętnością otaczania przeciwników cierniami w chwilach ich nieuwagi. Z kolei Obcy, dostosowując umiejętności do stylu gry, mają nieograniczone możliwości taktyczne.
|
Terrorscape: Nieśmiertelna groza
Nieśmiertelna groza to dodatek do gry Terrorscape, który wprowadza między innymi nowego bohatera - George'a, odważnego profesora, z niezwykłą inteligencją, który znajduje nowe metody przechytrzenia Zabójcy i ochrony swoich uczniów. W zamku znajdują się również nadprzyrodzone posągi z marmuru, które, choć na pierwszy rzut oka wydają się być nieszkodliwymi dziełami sztuki, w rzeczywistości potrafią szybko i brutalnie zaatakować.
|
The Game: Nic prostszego
Zagraj kartę i dobierz kartę - czy da się jeszcze prościej? Niech Was to jednak nie zwiedzie. Żeby zwyciężyć, będziecie musieli udowodnić, że potraficie stworzyć doskonale współpracujący zespół, który rozumie się bez słów!
|
Thorgal: Character set expansion PL/EN/DE
Nowi bohaterowie dołączają do planszowych przygód Thorgala
|
Thorgal: Promo Box
Rozszerzenie z dodatkowym zestawem komponentów
|
Tracks. Dźwiękowa gra detektywistyczna
Kooperacyjna i wciągająca gra dźwiękowa. Ściągnij darmową aplikację i posłuchaj nagranego przebiegu sprawy. Zwracaj uwagę na każdy, nawet najmniejszy dźwięk – to właśnie on może być decydujący w Twoim śledztwie. Śledź swój cel za pomocą kamer monitoringu, znajdź odpowiednią lokalizację na mapie i rozwiąż sprawę!
|
Wielka draka w małym mieście: Fuchy na boku
W rozszerzeniu Fuchy na boku wspomożesz handlarkę w uzupełnieniu jej kramu i wcielisz się w porzucone przez mieszkańców role. Ten dodatek wprowadza nową kolekcję kart handlarki, dzięki której gra koncentrować się będzie na szpeju i jego synergii.
|
Wyspa Przygód
Wyspa Przygód to pełna wyzwań kooperacyjna gra karciana dla 2-5 osób autorstwa Michaela Palma i Lukasa Zacha. Podzielona jest na rozdziały (przygody), w wyniku których wchodzą nowe karty. Sposób i kolejność w jakiej zostaną dodane, zależy od was, graczy.
|
Zaginiony Klucz
Zaginiony klucz to oparta na współpracy gra towarzyska o bardzo uniwersalnym charakterze, oparta o dedukcję i zabawę ze skojarzeniami. To od waszej współpracy i skutecznej komunikacji zależy, czy klucz zostanie odnaleziony!
|
Zakazana Pustynia
Zakazana pustynia to kolejny projekt w stylu popularnej “Zakazanej Wyspy”, w którym grupa uczestników jednoczy się przeciwko mechanice gry. Na samym początku graczom zostają przydzielone role, które definiują specjalne zdolności i początkowe miejsce na planszy. Następnie uczestnicy zabawy muszą skoordynować swoje działania w ten sposób, by jak najszybciej zdobyć zestaw potrzebnych przedmiotów, zanim kolejne fragmenty pustyni na dobre znikną im z oczu i już na zawsze pozostaną niedostępne.
|
Znak Starszych Bogów - Omeny Faraona
Dodatek Omeny Faraona przenosi uczestników najpierw na tętniące życiem kairskie bazary, by tam przygotować się do wyprawy, a potem do królewskiej nekropolii w Dahszur, gdzie starożytne zło próbuje wrócić do świata żywych. Sześciu nowych eksploratorów będzie poszukiwać potężnych Reliktów, aby stawić czoła mrokom wydobywającym się z piramidy. Dodatek wprowadza także nowych Sprzymierzeńców, potwory oraz talię Mitów.
|
Zombicide 2. edycja - Dark Nights Metal Pack 2
Z najmroczniejszych zakątków multiwersum nadciąga Batman™ Który Się Śmieje z misją zniszczenia każdej możliwej wersji Ziemi. Do Ligi Sprawiedliwości należy powstrzymanie tej plugawej wersji Mrocznego Rycerza i wszystkich jego przerażających sług.
|
Zombicide 2. edycja - Dark Nights Metal Pack 3
Z najmroczniejszych zakątków multiwersum nadciąga Batman™ Który Się Śmieje z misją zniszczenia każdej możliwej wersji Ziemi. Do Ligi Sprawiedliwości należy powstrzymanie tej plugawej wersji Mrocznego Rycerza i wszystkich jego przerażających sług.
|
Zombicide 2. edycja - Dark Nights Metal Pack 4
Z najmroczniejszych zakątków multiwersum nadciąga Batman™ Który Się Śmieje z misją zniszczenia każdej możliwej wersji Ziemi. Do Ligi Sprawiedliwości należy powstrzymanie tej plugawej wersji Mrocznego Rycerza i wszystkich jego przerażających sług.
|