|
|
Smart Games - Smoczy Ogień
,,Smoczy Ogień" to wyzwanie dla prawdziwych strategów! Twoim zadaniem jest zbudować największe królestwo w Dolinie Smoka. Bądź jednak ostrożny! Ziejące ogniem smoki mogą obrócić każde królestwo w popiół... ale jeśli będziesz sprytny, możesz wykorzystać podmuch smoczego ognia przeciwko swojemu przeciwnikowi. Rozwijaj swoje królestwo, przywołuj smoki, a jeśli trzeba spal królestwo przeciwnika i wygrywaj!
|
Smart Games - Śpiąca Królewna
|
Smart Games - Temple Connection
Czy potrafisz rozwiązać tę starożytną zagadkę i umieścić na planszy właściwe drogi i mosty tak, aby stworzyć ścieżki łączące piękne świątynie? Podejmij się wyzwania i odnajdź się w labiryncie ścieżek!
|
Smart Games - Trzy małe świnki
Dzieci z pewnością znają tę historię. Dzięki grze logicznej "Trzy Małe Świnki", będą mogły samodzielnie pomóc różowym zwierzakom schronić się przed Wielkim Złym Wilkiem. Bajkowe wykonanie, atrakcyjna kolorystyka i prostota zasad, to tylko kilka z wielu zalet tej pięknej gry. Mały gracz ćwicząc koncentrację i umiejętności logicznego myślenia, zmierzy się z 48 wyzwaniami o narastającym poziomie trudności. Zachęć dziecko do zabawy, lub baw się razem z nim!
|
Smart Games - Ucieczka z lochu
Pokonaj przeszkody i wydostań się z lochu! Spróbuj uciec z lochu pełnego pułapek i przeszkód. Poprowadź swojego bohatera ścieżką wokół skrzyń, kolumn oraz kryształów, aby odnalazł drogę do wyjścia. Otwórz bramę, podnosząc magiczny klucz, ale upewnij się, że zająłeś właściwą pozycję przed drzwiami!
|
Smart Games - Zwierzaki Na Wsi
,,Zwierzaki na wsi" to gra logiczna, w której Twoje dziecko, korzystając z kolorowych komponentów, pomoże farmerowi umieścić zwierzęta gospodarskie w osobnych zagrodach.
|
Smart Games - 3 Traki
Załaduj ciężarówkę i ruszaj z dostawą! W "Trucky 3" - samochodowej grze logicznej, mali gracze wcielą się w dzielnych pakowaczy, którzy będą starali się w odpowiedni sposób załadować klocki na ciężarówki. Każde z 48 zadań o narastającym poziomie trudności, zachęca do innego podejścia do problemu, a dodatkowo ćwiczy zdolności manualne najmłodszych pociech!
|
Smart Games - Antywirus
Antywirus to gra logiczna o zróżnicowanym poziomie trudności - idealna dla dzieci, jak i dorosłych. Kolorowe elementy przesuwają się po planszy po przekątnych zarówno pojedynczo jak i w grupach. Naszym celem jest usunięcie czerwonego wirusa poza planszę przez otwór znajdujący się w narożniku. Jesteś gotowy do pokonania wirusa we wszystkich 60 zadaniach?
|
Smart Games - Blokada
W ,,Blokadzie" - policyjnej grze logicznej, dziecko wcieli się w dzielnego szefa policji. Cel jest prosty: kierując policjantami, spróbuj zatrzymać jadącego czerwonym samochodem złodzieja. Nie można pozwolić mu uciec! Na rozwiązanie czeka 80 zróżnicowanych pod wz
|
Smart Games - Dzień i Noc
Witaj w świecie gry "Dzień i Noc" - logicznej układanki dla najmłodszych. Dziecko rozwiązując kolejne zadania "dzienne", polegające na odpowiednim układaniu klocków, ćwiczy koncentrację i zdolności manualne. Dla małych graczy, szukających większych wyzwań przygotowano zadania "noce", które dodatkowo trenują wyobraźnię i zdolności analityczne!
|
Smart Games - Kolorowy Kod
"Kolorowy Kod" to kreatywna gra logiczna, która w prosty i przyjemny sposób wprowadzi Twoje dziecko w świat kolorów, kształtów i obrazów. Każde za 100 zadań prezentuje obrazek, który dziecko, korzystając z półprzezroczystych płytek, musi ułożyć. Nie zawsze jest to proste! Dzięki narastającemu poziomowi trudności wyzwań, mały gracz poprzez zabawę rozwija swoją wyobraźnię, i w naturalny sposób kształtuje kreatywność.
|
Smart Games - Króliczek
60 zadań, 4 poziomy trudności! Króliczek to trójwymiarowa układanka dla małych dzieci, Składa się z 4 dużych wytrzymałych drewnianych klocków. Czy królik patrzy przez okrągłą dziurkę, czy przez otwór w kształcie gwiazdki? A na jakim klocku stoi - na ...
|
Smart Games - Mądry Zamek
Wypróbuj swoją pomysłowość, wyobraźnię i umiejętność logicznego myślenia konstruując zamki z pięknie wykonanych drewnianych elementów. Twoje zadanie polega na takim ułożeniu drewnianych klocków, aby powstał jeden z zamków umieszczonych w książeczce. ...
|