Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Koszmary ery hyboryjskiej to przewodnik po świecie potwornych stworzeń zamieszkujących mroczne katakumby, ruiny miast, zapomniane pieczary, splątane dżungle i złowieszcze lasy świata Conana. To obszerny katalog dzikich zwierząt, potworów, nieumarłych, mutantów i dziwnych ras, gotowych w zaciekłym starciu wystawić na próbę odwagę i oręż bohaterów ery hyboryjskiej.
Przybornik mistrza gry do gry fabularnej Conan zawiera narzędzia pomocne podczas tworzenia ekscytujących intryg, niezapomnianych postaci i zaskakujących zwrotów akcji nawiązujących do wyjątkowych kreacji Roberta E. Howarda. Wylosuj pomysły na niezwykłe i dynamiczne sceny akcji i zawiłe intrygi, a następnie wpleć je w wymyśloną przez siebie historię.
Dodatek Wróg Wewnętrzny zapewnia graczom i Mistrzom Gry nowy rodzaj broni do walki z tymi zagrożeniami, od potężnego uzbrojenia i pojazdów po nowe skuteczne moce psioniczne, a nawet i splugawione przedmioty. Paskudne kulty i herezje tylko czekają na Akolitów, a los sektora Askellon wisi na włosku.
Dodatek WrógZewnętrznyzapewnia graczom i Mistrzom Gry nowe rodzaje broni do walki z tymi zagrożeniami, m.in. pojazdy latające, ekwipunek bojowy obcych, a nawet gotowych do wynajęcia najemników xenos. Okrutni najeźdźcy i ich wynaturzone knowania czyhają na Akolitów, a porażka oznaczać będzie kres ludzkości!
Dwory Końca Świata to gra w kooperacyjne tworzenie historii. Gracze i Mistrz Gry działają tu wspólnie, by stworzyć jak najciekawszą opowieść o braterstwie, zaufaniu i tworzeniu własnego dziedzictwa. Wszyscy uczestnicy rozgrywki mają do tego narzędzia, a zasady dostarczają im punktów zaczepienia. Gracze nie tylko kierują swoimi Bohaterami, lecz także mogą dodawać elementy opisu czy wprowadzać postaci drugoplanowe. Mistrz Gry z kolei ma środki, by uczynić historię bardziej dramatyczną, a nawet wpłynąć na działania postaci poprzez ich emocje.
Księga Opowieści to dodatek do The Witcher RPG, który zawiera sześć przygód dziejących się w różnych regionach Kontynentu oraz potrzebne przy ich rozgrywaniu nowe potwory, liczne mapami i plany oraz nowe opcje dla graczy. Razem układają się one w większą kampanię.
Wiedźmińskie Zapiski to dodatek do gry The Witcher RPG. Zawarto w nim opisy wielu nowych potworów, pomysły na przygody z ich udziałem, historię wiedźmińskiego rzemiosła i zupełnie nową mechanikę prowadzenia śledztw.
Ekran Mistrza Gry WFRP to niezbędny element arsenału każdego MG. Nieważne, jak długo gracie w Warhammera i co w nim najbardziej lubicie, znajdziecie tu multum przydatnych materiałów, narzędzi i zasad. Tu nie ma się nad czym zastanawiać!
Witamy w poprawionej i zaktualizowanej wersji jednej z najbardziej cenionych kampanii RPG, jakie kiedykolwiek napisano! Wróg w Cieniach przedstawia pierwszą część epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg, sekwencji przygód Warhammer Fantasy Roleplay, która zainspirowała całe pokolenie graczy. Zbierz więc swoich bohaterów, prowadząc ich od skromnych poszukiwaczy przygód bez grosza, aż na dwory majętnych i wpływowych osób, gdzie każda decyzja może zmienić los Imperium.
Wewnętrzny Wróg to kultowa kampania, w którą każdy gracz powinien zagrać przynajmniej raz w życiu, co sprawia, że Szara Eminencja jest obowiązkową pozycją dla wszystkich fanów RPG.
Niezbędnik Rogatego Szczura to niezastąpiony przewodnik po czwartej części epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg. Jest on wypełniony dodatkowymi materiałami, które nie tylko rozszerzają Rogatego Szczura, ale także wspierają wszystkie przygody WFRP, w których wrogiem są podstępne skaveny.
Kislev to surowy kraj, stworzony do przygód. Nieważne, czy szukacie najlepszego miejsca na bitwę z hordą Chaosu lub zielonoskórych, czy mrocznych uliczek, które skrywają niezliczone tajemnice i były świadkami obrzydliwych zbrodni. Kraina Królowej Lodu jest dodatkiem dla was!
Daleko od wspaniałych miast Imperium i zamków dzielnych rycerzy Bretonii, nawet poza zwaśnionymi, rządzonymi przez złoto i występek miastami-państwami Tilei, leży kraina, gdzie zwykły najemnik może jednego dnia zostać królem, a następnego zginąć marnie od zdradzieckiego ciosu. To Księstwa Graniczne, Królestwa Renegatów – rządzone przez każdego i przez nikogo. To ziemie ciągłych wojen, morderczych bitew o skrawki jałowych terenów, intryg podsycanych przez ogromne ambicje i nieustającą żądzę władzy. Tak było od stuleci, lecz teraz nowe zagrożenie budzi się z pradawnego snu.
Warhammer Fantasy Roleplay - Tysiąc Tronów to kampania obiecująca poprowadzić poszukiwaczy przygód od cuchnących kanałów Marienburga do zachodnich krańców Kislevu. Gdy chłopiec ze znamieniem na piersi przedstawiającym kometę o dwóch ogonach własnoręcznie zabija dwójkę kultystów, zostaje ogłoszony Sigmarem Odrodzonym. Wspierani przez legion fanatycznych popleczników, Bohaterowie Graczy zostają wciągnięci w niebezpieczną i złowieszczą historię, w którą zamieszane jest starożytne zło, kulty Chaosu, panowie nocy i cała armia innych, śmiertelnie niebezpiecznych wrogów.