Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Warhammer: Age of Sigmar - Soulbound - Podręcznik główny zawiera wszystko, czego potrzebujecie, by przeżyć niebezpieczne przygody w niezwykłym uniwersum fantasy, jakim są Krainy Śmiertelnych.
Warhammer Fantasy Roleplay - Tysiąc Tronów to kampania obiecująca poprowadzić poszukiwaczy przygód od cuchnących kanałów Marienburga do zachodnich krańców Kislevu. Gdy chłopiec ze znamieniem na piersi przedstawiającym kometę o dwóch ogonach własnoręcznie zabija dwójkę kultystów, zostaje ogłoszony Sigmarem Odrodzonym. Wspierani przez legion fanatycznych popleczników, Bohaterowie Graczy zostają wciągnięci w niebezpieczną i złowieszczą historię, w którą zamieszane jest starożytne zło, kulty Chaosu, panowie nocy i cała armia innych, śmiertelnie niebezpiecznych wrogów.
Daleko od wspaniałych miast Imperium i zamków dzielnych rycerzy Bretonii, nawet poza zwaśnionymi, rządzonymi przez złoto i występek miastami-państwami Tilei, leży kraina, gdzie zwykły najemnik może jednego dnia zostać królem, a następnego zginąć marnie od zdradzieckiego ciosu. To Księstwa Graniczne, Królestwa Renegatów – rządzone przez każdego i przez nikogo. To ziemie ciągłych wojen, morderczych bitew o skrawki jałowych terenów, intryg podsycanych przez ogromne ambicje i nieustającą żądzę władzy. Tak było od stuleci, lecz teraz nowe zagrożenie budzi się z pradawnego snu.
Warhammer FRP - Księga zbawienia to bezcenny dodatek dla graczy i Mistrzów Gry, zawierający ogromną ilość przydatnych informacji dla postaci, które mają większy kontakt z religią. Stanowi też skarbnicę pomysłów na przygody dla każdego Mistrza Gry.
Kislev to surowy kraj, stworzony do przygód. Nieważne, czy szukacie najlepszego miejsca na bitwę z hordą Chaosu lub zielonoskórych, czy mrocznych uliczek, które skrywają niezliczone tajemnice i były świadkami obrzydliwych zbrodni. Kraina Królowej Lodu jest dodatkiem dla was!
Niezbędnik Rogatego Szczura to niezastąpiony przewodnik po czwartej części epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg. Jest on wypełniony dodatkowymi materiałami, które nie tylko rozszerzają Rogatego Szczura, ale także wspierają wszystkie przygody WFRP, w których wrogiem są podstępne skaveny.
Rogaty Szczur to czwarty tom udoskonalonej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najlepiej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek napisano. Opierając się na dramatycznych wydarzeniach z Szarej Eminencji, zwerbuj swoich dzielnych bohaterów do służby w mieście Middenheim, aby wprowadzić jeszcze więcej dramatyzmu i intryg.
Wewnętrzny Wróg to kultowa kampania, w którą każdy gracz powinien zagrać przynajmniej raz w życiu, co sprawia, że Szara Eminencja jest obowiązkową pozycją dla wszystkich fanów RPG.
Szara Eminencja to trzecia z pięciu części ponurych i niebezpiecznych przygód Warhammera Fantasy, będących inspiracją dla pokolenia graczy. Wersję reżyserską opatrzono wnikliwym komentarzem z elementami czarnego humoru, sprytnych sugestii, jak poprowadzić kampanię na zupełnie nowe sposoby, oraz uzupełniono wachlarzem mentorów, którzy przygotują twoich graczy na nadchodzące niebezpieczeństwa.
Witamy w poprawionej i zaktualizowanej wersji jednej z najbardziej cenionych kampanii RPG, jakie kiedykolwiek napisano! Wróg w Cieniach przedstawia pierwszą część epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg, sekwencji przygód Warhammer Fantasy Roleplay, która zainspirowała całe pokolenie graczy. Zbierz więc swoich bohaterów, prowadząc ich od skromnych poszukiwaczy przygód bez grosza, aż na dwory majętnych i wpływowych osób, gdzie każda decyzja może zmienić los Imperium.
Warhammer FRP: Wewnętrzny Wróg - Część 1 - Wróg w Cieniach to pierwsza część udoskonalonej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najlepiej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek napisano. Wróg w Cieniach rozpoczyna pięcioczęściową serię ponurych i niebezpiecznych przygód Warhammera Fantasy, która zainspirowała pokolenia graczy. Wersja reżyserska zawiera wnikliwe komentarze z elementami czarnego humoru, sprytnych sugestii jak poprowadzić kampanię na nowe sposoby oraz obszerny przewodnik po Bögenhafen pełen ekscytujących miejsc do odwiedzenia i zbadania.
Z Middenheim: Miastem Białego Wilka opuścicie znajome trakty Wielkiej Prowincji Reiklandu i znajdziecie się w centrum ulrykańskiej wiary i jej wpływów w Starym Świecie. Middenheim to bijące serce północnej części Imperium i doskonałe tło dla niekończących się ponurych i niebezpiecznych przygód! Każda dzielnica tej metropolii została tu dokładnie opisana, wraz z jej charakterystycznymi punktami, pomysłami na przygody i BN-ami, których nie da się zliczyć! Piękna mapa w wersji dla MG oraz Graczy przedstawia miasto w całej jego okazałości.
Ekran Mistrza Gry WFRP to niezbędny element arsenału każdego MG. Nieważne, jak długo gracie w Warhammera i co w nim najbardziej lubicie, znajdziecie tu multum przydatnych materiałów, narzędzi i zasad. Tu nie ma się nad czym zastanawiać!
Imperium ludzkości potrzebuje bohaterów bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Dostąp chwały lub odejdź w zapomnienie w mrocznej galaktyce czterdziestego pierwszego tysiąclecia!