Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Oberżysta to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice spekulacji, w której próbujesz przygotować odpowiednie pokoje dla najliczniejszych przybyszów w grze na końcu każdej rundy.
Hodowca smoków to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice mandali oraz budowania worka, w której dobierasz znaczniki karmy i rozmieszczasz je pojedynczo na swojej planszy. Dzięki temu młode smoki mogą podążać śladem jedzenia i rosnąć z każdym kolejnym kęsem!
Jako wpływowy książę zamieszkujący malownicze tereny Toskanii w okresie rozkwitu renesansu starasz się rozwijać swoje włości. Istnieje wiele dróg prowadzących do dobrobytu – poprzez rozbudowę, handel, rolnictwo czy wydobycie marmuru. Zarządzaj mądrze i podejmuj decyzje ostrożnie, by miasta, wioski i klasztory powstające wokół Twojego castello rosły w siłę.
Zamiast nas to gra łącząca mechanikę deck-buildingu z zarządzaniem zasobami. Prezentuje unikatową i intuicyjną zasadę łączenia kart dla osiągania jak najlepszych wyników.
Jesteście mieszkańcami Squall’s End podczas misji ratunkowej na Wyspie kotów. Waszym zadaniem jest ocalić jak najwięcej kotów, zanim przybędzie zły Lord Vesh.
Lepiej zapnij pasy, bo od teraz twoja Wyspa dinozaurów stanie się jeszcze bardziej dzika i nieokiełznana. Trzymasz w dłoniach klucz do rozpoczęcia nowej, ekscytującej jak nigdy epoki w historii parków rozrywki!
Wojna Szeptów to oparta na strategicznym działaniu, ukrytych celach i zmiennej lojalności rywalizacyjna gra planszowa dla od 2 do 4 graczy. Pięć potężnych imperiów toczy wojnę o władzę nad światem, jednak gracze nie wcielą się we władcę żadnego z nich. Zamiast tego poprowadzą jedną z tajnych organizacji stawiających na zwycięzcę, manipulując tokiem działań wojennych.
Władcy Podziemi to wznowienie kultowej już gry strategicznej pełnej humoru i nikczemnych zagrywek. Uczestnicy wcielają się w młodych zarządców, którzy starają się o oficjalną licencję udzielaną przez Ministerstwo Podziemi. W okresie próbnym będą drążyć tunele, wydobywać złoto, najmować potwory, tworzyć pułapki i zajmować się wszystkimi rzeczami, które są potrzebne w porządnych podziemiach.
Wiedźmia Skała to gra planszowa, w której wcielacie się w uczonych mistrzów gildii zebranych wokół pradawnego świętego kamienia. Każda osoba zajmuje 1 z 4 wież i stamtąd rozpoczyna grę. Szykujcie w swoich kociołkach zaklęcia i stwórzcie wokół Wiedźmiej Skały sieć magicznej energii. Rozsyłajcie swoje wiedźmy, wyławiajcie z kociołków magiczne kryształy i zróbcie dobry użytek z pentagramu i czarodziejskich różdżek. Nie zapominajcie jednak o przepowiedniach, jeśli chcecie zapewnić sobie zwycięstwo!
To rozszerzenie dodaje do planszy terenu nowe kafelki rzeki oraz znaczniki widoków. Gracze przemierzają kajakami rzekę, łowią ryby i rywalizują, aby mieć największe wpływy na rozbudowanej o nowe możliwości mapie.
To rozszerzenie wprowadza do gry zupełnie nową akcję: malowidła naskalne! Na swoich suchościeralnych planszach gracze wypełniają pola, rysują linie i odblokowują różne natychmiastowe oraz trwałe premie. Dodatkowo po każdej grze plansze będą przypominać niezwykłe zwierzęta!
Wicehrabiowie zachodniego królestwa to kolejny tytuł od Shema Philipsa z podbijającej serca graczy serii Zachodnich Królestw, wyróżniającej się średniowieczną tematyką, intuicyjną mechaniką "zarządzania robotnikami" i charakterystyczną piękną oprawą graficzną. Wicehrabiowie są kolejną podstawową wersją gry z tej serii, która do rozegrania pełnej partii nie wymaga komponentów z żadnego z wcześniej wydanych tytułów.
Wahadło to gra, w której każdy gracz wciela się w potężnego szlachcica walczącego tytuł Wiecznego Króla jako prawdziwego władcy Dünyi. Gracze dowodzą swoimi robotnikami, stosują fortele i rozwijają prowincje w swojej domenie w czasie rzeczywistym, aby zdobywać zasoby i poruszać się po 4 torach zwycięstwa: władzy, prestiżu, popularności i legendarnych osiągnięć.
Virtu to rozbudowana, strategiczna gra area control utrzymana w klimacie renesansowych Włoch. Przełom XV i XVI wieku. Kolumb odkrywa Amerykę, Vasco da Gama przypływa do Indii, Kopernik pisze swoją pracę O obrotach sfer niebieskich, a Michał Anioł przymierza się do stworzenia fresków w Kaplicy Sykstyńskiej. W tym czasie odkryć i rodzącego się humanizmu szczególną rolę odgrywa Italia.
Upadek Imperium jest grą o zachowaniu świetności w obliczu klęsk i katastrof. Twoje imperium, które przez wieki wiodło prym, chyli się teraz ku upadkowi.
Unmatched to gra figurkowa o pojedynkach postaci z różnych krain i epok, od herosów znanych z mitów i legend do bohaterów książek i filmów. Każdy z nich dysponuje własną talią kart, która wyraża jego wyjątkowy styl walki.