|
|
Unmatched: Kapturek vs Beowulf
Unmatched to gra figurkowa o pojedynkach postaci z różnych krain i epok, od herosów znanych z mitów i legend, do bohaterów książek i filmów. Każdy z nich dysponuje własną talią kart, która wyraża jego wyjątkowy styl walki.
|
Unmatched: Redemption Row - wydanie angielskie
Unmatched: Redemption Row features three characters from the Marvel comics universe: Luke Cage, Ghost Rider, and Moon Knight.
|
Unmatched: Robin Hood vs Wielka Stopa
Unmatched to gra figurkowa o pojedynkach postaci z różnych krain i epok, od herosów znanych z mitów i legend do bohaterów książek i filmów. Każdy z nich dysponuje własną talią kart, która wyraża jego wyjątkowy styl walki.
|
Unmatched: Robin Hood vs Wielka Stopa - Karty
Dodatek zawiera po 1 karcie z każdej talii (razem 2 karty) w kolekcjonerskiej wersji z uszlachetnioną ilustracją. Karty można podmienić w talii i używać w grze.
|
Unmatched: Teen Spirit - wydanie angielskie
Unmatched: Teen Spirit features four characters from the Marvel comics universe: Ms. Marvel, Squirrel Girl, and the team of Cloak and Dagger.
|
Unmatched: Wschodzące Słońce
Unmatched: Wschodzące Słońce to nowi bohaterowie: Wielki przywódca i wybitny strateg, jeden z najsłynniejszych daimyo w historii Japonii, Oda Nobunaga, w towarzystwie swoich Gwardzistów, oraz kobieta samuraj, legendarna onna-musha Tomoe Gozen, która jest na tyle silna, że może mierzyć się nawet z bogami i demonami.
|
Upadek Imperium
Upadek Imperium jest grą o zachowaniu świetności w obliczu klęsk i katastrof. Twoje imperium, które przez wieki wiodło prym, chyli się teraz ku upadkowi.
|
UpTown
Jako przedstawiciele największych deweloperów w mieście bierzecie udział w niecodziennej rywalizacji. Zagrywajcie karty projektów, stawiajcie domy, biurowce i centra usługowe. Zasady gry pozwolą na sprytne podkupywanie planów i zagrywanie kart na budynki rywali. Przekonajcie się, czy sąsiedzi będą Waszymi sojusznikami czy przeciwnikami. Pamiętajcie, aby pilnować budżetu, a wybudowane ulice wkrótce przyniosą Wam niezłe zyski!
|
W grocie Króla Gór
Jako poważany przywódca zdobywaj poparcie trolli z klanów Błota, Ognia, Lodu i Księżyca. Kop tunele bogate w kamień, żelazo i klejnoty. Drąż rozległe pomieszczenia i zmieniaj je w wielkie groty. Wydobywaj posągi starożytnych i z pomocą klanów przywracaj im dawną świetność, stawiając jak najbliżej serca góry. Wzbierająca lawina trolli powracających do domu będzie potężnieć wraz z postępem odbudowy naszego królestwa. Przemoże i porwie wszystko na swej drodze, aż jeden przywódca wybije się nad pozostałych i zasłuży na tytuł Króla Gór!
|
War Chest - edycja polska
War Chest jest szybką i prostą do nauczenia grą strategiczną, w której gracze będą dowodzić wojskami na polu bitwy. Gra łączy w sobie mechaniki budowania armii, losowania jednostek z woreczka i zagrywania ich na wiele możliwych sposobów.
|
Weather Machine - edycja polska (WYSYŁKA GRATIS)
Weather Machine to ogromna, rozbudowana euro gra dla bardzo doświadczonych graczy i przeniesie Was do stacji meteorologicznej, gdzie profesor Seni Lativ stworzył maszynę zdolną sterować pogodą. Staniecie się naukowcami, których zadaniem będzie utrzymanie idealnej pogody w każdym z doglądanych miejsc.
|
Wiatrakowo + kafle ulepszeń i kafel kalendarza
Wiatrakowo, choć brzmi jak nazwa miejscowości, nie znajduje się na mapie Holandii, a jest jedynie fikcyjnym miejscem inspirowanym wspomnianym wcześniej Bloemen Route. W grze tej wcielicie się w role przedsiębiorczyń i przedsiębiorców, a także tulipanowych plantatorek i plantatorów. Będziecie budować i ulepszać wiatraki, kupować, sprzedawać i sadzić tulipany, a także, z pomocą zatrudnionych pomocniczek i pomocników, wypełniać lukratywne kontrakty. Pozwólcie przeciwniczkom i przeciwnikom zzielenieć z zazdrości na widok feerii barw waszych pól i grządek.
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa
Wicehrabiowie zachodniego królestwa to kolejny tytuł od Shema Philipsa z podbijającej serca graczy serii Zachodnich Królestw, wyróżniającej się średniowieczną tematyką, intuicyjną mechaniką "zarządzania robotnikami" i charakterystyczną piękną oprawą graficzną. Wicehrabiowie są kolejną podstawową wersją gry z tej serii, która do rozegrania pełnej partii nie wymaga komponentów z żadnego z wcześniej wydanych tytułów.
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Bramy ze Złota
W Wicehrabiach Zachodniego Królestwa: Bramy ze Złota ludzie z każdego zakątka świata przybyli, aby zobaczyć splendor tego wspaniałego miasta. Podczas gdy większość z nich to handlarze i robotnicy chcący się tu osiedlić, inni mają niecne zamiary. Czy możemy ufać tym, którzy kiedyś zaatakowali nasze mury? Czy naprawdę pragną pokoju? Król wysłał swoje rozkazy, ale to my zadecydujemy kto pozostanie, a kto będzie musiał odejść.
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Strażnik Kluczy
W Wicehrabiach Zachodniego Królestwa: Strażnik Kluczy wzrastają napięcia i niepokoje na dworze Króla. Niektórzy próbują spiskować w tajemnicy, zawierając sojusze z urzędnikami o podobnych poglądach. Inni zaś szukają skarbów i tajemnic ukrytych głęboko w murach zamku. Czy do końca pozostaniesz lojalny wobec Króla, czy weźmiesz przyszłość w swoje ręce?
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie - Malowidła Naskalne
To rozszerzenie wprowadza do gry zupełnie nową akcję: malowidła naskalne!
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie - Mamut
Mamut to dodatkowy moduł do gry planszowej Wieczna Zima.
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie - Przodkowie
To rozszerzenie wprowadza do gry alternatywne karty plemion i zwierząt, zaawansowane karty
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie - Wielki Spływ
To rozszerzenie dodaje do planszy terenu nowe kafelki rzeki oraz znaczniki widoków. Gracze przemierzają kajakami rzekę, łowią ryby i rywalizują, aby mieć największe wpływy na rozbudowanej o nowe możliwości mapie.
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie (WYSYŁKA GRATIS)
Akcja gry Wieczna Zima: Paleoamerykanie rozgrywa się w Ameryce Północnej około 10 000 lat p.n.e. Gracze poprowadzą swoje plemiona przez kilka pokoleń, przekształcając je ze skromnej grupy łowiecko-zbierackiej w rozwiniętą społeczność plemienną. W czasie rozgrywki plemiona mogą odkrywać nowe ziemie i się na nich osiedlać, rozwijać kulturę, doskonalić techniki polowania na wielką zwierzynę i budować niezwykle trwałe megality.
|