|
|
Listy z Whitechapel - edycja polska
W Listach z Whitechapel jeden z graczy przyjmuje rolę Kuby Rozpruwacza, a pozostali – pięciu detektywów ścigających go po uliczkach wiktoriańskiego Londynu. Kuba Rozpruwacz musi zmylić policyjny pościg w gmatwaninie uliczek dzielnicy Whitechapel i uciec, popełniwszy straszliwe morderstwa.
|
Lacrimosa - edycja polska
Ta gra opowiada o tych spotkaniach, które Constanze (być może) odbyła z mecenasami Mozarta po jego śmierci. Gracze wcielają się w patronów kompozytora, którzy wspominają swoje podróże po Europie i ufundowane przez siebie utwory, jednocześnie wspierając finansowo muzyków pracujących nad ukończeniem Requiem.
|
Icaion - edycja polska
Icaion to rozbudowana gra typu euro, oparta o budowanie silniczka, kontrolowanie terenów i zarządzanie zasobami dla 2 do 5 graczy.
|
Heroes of Land, Air & Sea - edycja polska
Heroes of Land, Air & Sea to gra planszowa z gatunku 4X, opowiadająca wspaniałą historię konfliktów w Aughmoore: bitew orków z ludźmi, krasnoludów z elfami, starć pomiędzy królestwami, a także wyczynów wspaniałych bohaterów, którzy mogą odmienić losy wojny.
|
Gra o Tron – Taniec ze Smokami
Ten dodatek wprowadza do Gry o Tron: Gry planszowej dwa nowe elementy: 42 karty Rodów: Każdy z sześciu Rodów z gry podstawowej otrzymuje nową talię 7 kart Rodu, zaprojektowanych z myślą o bardziej strategicznej rozgrywce.
|
Gra o Tron – Matka smoków
Matka smoków wprowadza do gry nie tylko rosnących w siłę Targaryenów, ale także ród Arrynów. Dzięki nakładce na fragment mapy przedstawiający Orle Gniazdo i nowym kartom postaci będziecie mogli wykorzystać nowy ród w swoich walkach o Żelazny Tron i zwiększy liczbę graczy biorących jednocześnie udział w grze do ośmiu.
|
Gra o Tron - druga edycja
Zaktualizowane drugie wydanie wprowadza szereg ulepszeń urozmaicając czas spędzony przy tej grze planszowej. Zawiera elementy z poprzednich dodatków, w tym porty, garnizony, karty "Dzikich" i oblężnicze, wprowadzając jednocześnie wiele nowych innowacji. Wygodne ekrany graczy będą ukrywać Twoje czyny przed oczami wścibskich graczy, a nowe karty bitewne poszerzą doświadczenia płynące z prowadzenia wojny. To, wraz z aktualnymi grafikami i zasadami sprawia, że czas nigdy nie był bardziej sprzyjający ku temu, aby zasiąść na żelaznym tronie.
|
Filantropi
W grze Filantropi wcielasz się w doświadczonego kupca, który obraca towarami z całego świata i korzysta z poufnych informacji, by skutecznie inwestować i manipulować rynkiem. Twoi konkurenci także są dobrze zorientowani w rynkowych realiach i są gotowi na każdy Twój krok, rywalizując o te same cenne zasoby.
|
Era galaktyki
W Erze galaktyki każdy gracz stanie na czele sojuszu składającego się z maksymalnie 3 frakcji. Termin "sojusz" zawsze odnosi się do zestawu odkrytych kart frakcji leżących przed graczem, a nie do rzeczywistych koalicji między graczami. W ciągu 5 rund gracze zawiązują swój sojusz, zarządzają zasobami i wykonują różne akcje, aby zdobyć punkty zwycięstwa (PZ). Na końcu gry wygrywa gracz, który zebrał najwięcej PZ.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza (edycja polska)
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza to kooperacyjna gra dla 1-8 osób, inspirowana popularną grą planszową Horror w Arkham.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Pod Piramidami
Rozszerzenie Pod Piramidami wprowadza dodatkową planszę Egiptu, dzięki której badacze odwiedzą gwarne egipskie miasta, jałowe pustynie i tajemnicze wykopaliska archeologiczne. Szeregi śmiałków zasili ośmiu nowych badaczy, którzy stawią czoła przedwiecznemu zagrożeniu.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Miasta w gruzach
Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego – Shudde M’ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Maski Nyarlathotepa
W rozszerzeniu Maski Nyarlathotepa badacze zmagają się z Pełzającym Chaosem, próbując ocalić ludzkość. Do tej pełnej rozmachu, fabularnej kampanii dołączy siedmiu nieustraszonych badaczy, którzy zahartują się w ogniu przeznaczenia albo spłoną w jego płomieniach.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Góry Szaleństwa
Rozszerzenie wprowadza dodatkową planszę Antarktydy, surowej krainy, pełnej dziwnych tajemnic i ukrytych niebezpieczeństw. Ośmiu nowych badaczy gotowych jest odkryć prawdziwą przyczynę tajemniczych wydarzeń, nękających świat.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza - Widma Carcosy
Rozszerzenie wprowadza nowego, straszliwego Przedwiecznego – Hastura. Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza - Krainy Snów
Rozszerzenie Krainy Snów wprowadza do gry dodatkową planszę Krain Snów i otwiera dziwne portale, łączące świat przebudzonych z niezwykłymi miejscami. Do grona bohaterów dołączy ośmiu nowych badaczy oraz nieustraszeni sprzymierzeńcy, jak tajemniczy Randolph Carter, i razem bronić będą naszego świata przed narastającym zagrożeniem.
|
Cyklady: Edycja Legendarna
Witajcie pośród wysp archipelagu Cyklady, kolebki mitów, gdzie antyczni bogowie bacznie obserwują śmiertelników i ich wieczne zmagania.
|
A.D.E.L.E. (Adele) - edycja polska
A.D.E.L.E. to gra typu jeden przeciw wielu, osadzona w mrocznym świecie kosmicznego horroru. A.D.E.L.E. to sztuczna inteligencja, która kontroluje statek kosmiczny Deimos, ale buntuje się, stawiając astronautów w sytuacji walki o przetrwanie. Możesz dołączyć do załogi starającej się wypełnić swoją misję przed upływem czasu, lub przejąć kontrolę nad A.D.E.L.E., aby wyeliminować ludzi.
|