|
|
Niezbadana Planeta
Zbuduj Planetę z “tetrisowych” kształtów, zoptymalizuj silnik swojej asymetrycznej Planety i Korporacji, zbieraj Meteoryty planetarnym Łazikiem i pokonaj sąsiednie Planety w rywalizacji o cele!
|
Neuroshima: Last Aurora - Przebudzenie Molocha
Dodatek do Neuroshima: Last Aurora
|
Neuroshima: Last Aurora
Neuroshima: Last Aurora to gra oparta na Last Aurora, grze autorstwa Mauro Chiabotto z sukcesem ufundowanej na Kickstarterze w ubiegłym roku, którego polską edycję Portal Games osadził w świecie Neuroshimy. W Neuroshima: Last Aurora gracze muszą walczyć o przetrwanie, zbierać surowce, usprawniać swoje pojazdy i walczyć z wrogami, którzy pragną pierwsi dotrzeć do Aurory. To gra z dużą dawką rywalizacji dla graczy bez skrupułów. Trzeba zawalczyć o swoje, zanim będzie za późno.
|
Neuroshima Last Aurora: Lodowa Stal
Lodowa Stal to dodatek do Neuroshimy Last Aurory, już niemal kultowej, kompetytywnej gry planszowej osadzonej w świecie Neuroshimy. Na waszej drodze do lodołamacza pojawił się nowy wróg — Klan Asgaror. Ma świetną broń i jeszcze lepsze pancerze. Wieść niesie, że wytrzasnął to wszystko z tajnych, jeszcze do niedawna strzeżonych, laboratoriów… W rozszerzeniu znajdziecie aż 5 niezależnych, w pełni kompatybilnych modułów, które będziecie mogli ze sobą dowolnie łączyć!
|
Neuroshima HEX: Troglodyci - edycja 3.0
Dodatek Neuroshima Hex 3.0: Troglodyci wprowadza nową frakcję do gry i stawia przed graczami zupełnie nowe wyzwania. Armia wyróżnia się dużą liczbą wojowników i żetonów Bitwy.
|
Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)
Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki zMolochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom...
|
Neuroshima HEX: Desert Tribes - edycja 3.0
Armia, która ze sztuki przetrwania uczyniła sport walki Ludzie Pustyni (Desert Tribes) to armia do Neuroshimy Hex, której siłą są zasadzki i znikanie przeciwnikom z oczu. Ukrywaj swoje jednostki, twórz z nich żetony Podłoża, wykorzystuj powiązane z tym efekty i wskocz znienacka w sam środek starcia, gdy rozpocznie się bitwa.
|
Neuroshima HEX: Bestie - edycja 3.0
Jeśli spotykasz na swojej drodze jakieś zwierzę, to wiedz, że nie jest to zwierzę. To bestia, która przed chwilą opuściła Laboratorium Molocha. Widzisz wilka? Sprawdź, czy nie ma przypadkiem na plecach ośmiu macek... Bestie to dodatek do kultowej gry strategicznej Neuroshima Hex 3.0. Zmutowana fauna chce zakosztować ludzkiego mięsa!
|
Neuroshima HEX edycja 3.0
Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwzględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.
|
Neuroshima HEX 3.0 - wydanie angielskie
Neuroshima HEX 3.0 - wydanie angielskie
|
Neuroshima HEX (edycja 3.0): Rok Molocha
Neuroshima HEX: Rok Molocha to limitowana edycja gry wydana z okazji Roku Molocha. Wydanie zawiera specjalną dwuwarstwową planszę z nową grafiką, planszetki graczy dla wszystkich frakcji, kampanię opowiadającą o początkach Molocha, nowe ilustracje jednostek armii, wypraska zaprojektowana dla wszystkich 19 armii.
|
Najeźdźcy ze Scytii
Wiele wieków temu antyczne imperia drżały przed tajemniczymi wojownikami. Dosiadali rączych koni, tresowali orły, doskonale władali mieczem i świetnie strzelali z łuku. Kiedy się pojawiali, pozostawały po nich jedynie zgliszcza. Najeźdźcy ze Scytii to strategiczna gra planszowa Shema Phillipsa (Architekci zachodniego królestwa). Tym razem ze średniowiecznej Europy przenosimy się na starożytny Wschód!
|
Mosaic - edycja polska
Najprawdziwsza gra cywilizacyjna, w której znajdziesz wszystko: technologie, cuda świata, miasta, ekspansję, zasoby, towary, złoty wiek, osiągnięcia, systemy rządów, przywódców ze specjalnymi zdolnościami i wiele więcej! Każda twoja decyzja formuje los cywilizacji!
|
Monolith Arena: Academics - Army Pack (Akademicy)
Monolith Arena: Academics - Army Pack to dodatek do taktycznej gry planszowej Monolith Arena.
|
Monolith Arena
Pradawny MONOLIT, starszy od najstarszych kronik i pieśni, czeka na bohaterów, którzy wezmą udział w krwawym turnieju. Dołącz do gry i rzuć wyzwanie mistrzom. MONOLITH ARENA to szybka, taktyczna gra fantasy dla 2-4 graczy. Poznaj cechy swoich wojowników.
|
Mędrcy znad Południowego Tygrysu + karty promo
Do wyczerpania zapasów dokładamy karty promo mini-rozszerzenie z 8 kartami nowych Tłumaczy. Twórcy serii Zachodniego Królestwa i Wędrowców znad Południowego Tygrysu przedstawiają nową grę euro z innowacyjną mechaniką mieszania kolorów.
|
Mezo: Rozszerzenie na 5 Graczy
Rozszerzenie dla 5 graczy wprowadza nowego Boga – Ahau-Kina, wraz z jego figurką, kartami Boga, kartami jego umiejętności, a także planszetką Plemienia, jednostkami (Szamanami, Wojownikami i Czempionem), i innymi komponentami, takimi jak Glify, 11 elementów Piramidy, znaczniki, żetony i kafle. Umożliwia to wprowadzenie 5 gracza i jeszcze bardziej kompetetywną rozgrywkę.
|
Mezo: Gods Pack
Zestaw dodatkowych Bogów (God Pack), to paczka, w której znajdziecie 4 nowych Bogów wraz z figurkami i komponentami towarzyszącymi. God Pack to limitowane rozszerzenie, do którego dostępna jest angielska wersja dodatku z drukowanymi cyfrowo kartami Bogów w polskiej wersji językowej. Karty te mogą się różnić od kart z wersji podstawowej i rozszerzeń gry.
|
Mezo - edycja polska
Mezo to innowacyjna gra area control i dudes on a map dla 2-4 graczy zainspirowana mitologią Majów. Będziesz kontrolował potężnego Boga, plemię złożone z jego Wojowników, Szamanów oraz Czempiona. Plemiona te zmierzą się w walce o dominację, będą budować piramidy i składać krwawe ofiary na cześć swoich Bogów. Dzięki unikatowym figurkom Bogów, asymetrycznemu zarządzaniu i rozbudowanym, licznym sposobom osiągnięcia zwycięstwa, jest to niezwykle regrywalna oraz pełna rywalizacji gra.
|
Messina 1347
Messina 1347 to średniej ciężkości gra euro, która przeniesie was w czasy epidemii dżumy, kiedy arystokratyczne rody we włoskiej Messynie walczyły o przetrwanie, próbując jednocześnie zachować jak największe wpływy.
|