|
|
Bicycle: Jumbo Index RB 2 talie
Dwie talie w jednym opakowaniu
|
Jednym palcem!
Jednym palcem! to zwariowana gra imprezowa, w której próbujesz przewidzieć reakcje pozostałych uczestników i zdobyć jak najwięcej kart. A to wszystko przy użyciu tylko jednego palca! Obstawiaj i wywołuj innych do działania, spróbuj pokrzyżować szyki przeciwnikom, korzystaj ze specjalnych zdolności kart i zbieraj jak najwięcej punktów, by zwyciężyć!
|
Neuroshima HEX: Iron Gang - edycja 3.0
Armia IRON GANG do gry Neuroshima Hex 3.0
|
Gry do plecaka - DING! i pozamiatane
Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart z ręki. W kolejności zgodnej z ruchem wskazówek zegara gracze odrzucają swoje karty, dopasowując je kolorem lub wartością do karty poprzednika. Jednak można zaburzyć porządek gry, bowiem na każdej karcie znajduje się dodatkowa reguła, która pozwoli pozbyć się kart poza kolejnością! Musimy przy tym nieustannie obserwować zachowania innych, aby z tych reguł skorzystać! To wcale nie jest takie proste!
|
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
Sharrash… Tajemnicza i świetnie zorganizowana społeczność zmutowanych, obdarzonych nieludzką inteligencją szczurów. Żyją pod ziemią, w tunelach i kanałach zniszczonych miast, wraz ze służącymi im, zdegenerowanymi ludźmi i mutantami.
|
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
Death Breath to przerażający wirus rozprzestrzeniający się od kilku miesięcy wokół wschodnich enklaw Molocha, w okolicach dawnego Detroit, zmieniający ludzi, mutanty i molochowe cyborgi w bezmózgie, krwiożercze bestie. Hordy szaleńców przypominających zombie rzucają się na wszystko co żywe. Organizmy ofiar wirusa mutują, tworząc trudne do unicestwienia wybryki natury.
|
Escape Quest - Za garść neodolarów - Książka z łamigłówkami
Połączenie powieści paragrafowej z grą role-playing oraz łamigłówkami w stylu escape room. Przygody, tajemnice i ucieczki z zastawionych pułapek, a do tego wszystkiego solidny trening logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Ciekawa fabuła zachęcająca do rozwiązywania kolejnych zagadek i innowacyjna mechanika, która wymaga spostrzegawczości i kreatywnego podejścia.
|
Różowe Historie
Różowe Historie to 50 magicznych zagadek wyłącznie dla dziewczyn! Opowiadają o zaczarowanych spotkaniach i wspaniałych przygodach. Spotkacie tam czarownice, wróżki, księżniczki, a nawet gwiazdy filmowe, ale także zwyczajne dziewczyny ze zwykłymi problemami. Wszystkie zachowują się tajemniczo, a niektóre z nich wręcz jak zaczarowane! Kierujcie się sercem i wyostrzcie swoje zmysły by rozwiązać najbardziej tajemnicze zagadki.
|
Gry do plecaka - Szkoła latania
Gra karciana „Kajko i Kokosz – Szkoła latania” nawiązuje do tej najpopularniejszej polskiej serii komiksowej. Zasady karcianki są niezwykle proste. Zagraj karty, wykorzystaj siłę swoich postaci i pokonaj rywali! Wygra gracz, który na koniec gry będzie mieć najmniej punktów karnych.
|
Neuroshima HEX: Piraci - edycja 3.0
Piraci to kolejny dodatek do kultowej gry osadzonej w świecie Neuroshimy. Nowa armia pływa pod czarną banderą, ma działka wodne, harpuny i brakuje jej tylko jednego — dobrego kapitana!
|
Hotel pod pajęczą siecią
Hotel pod pajęczą siecią to rodzinna gra planszowa, która dzięki prostym i emocjonującym zasadom potrafi bawić zarówno maluchy jak i dorosłych. Każdy z graczy otrzymuje jedną planszetkę z hotelem, który przyjmuje wyłącznie określony rodzaj gości. W swoim ruchu gracz ciągnie kartę z zakrytej talii i sprawdza, czy może zakwaterować danego owada w swoim hotelu. Jeżeli nie, odkłada kartę na zakryty stos obok swojej planszetki.
|
Gra liczbowa
Szalona gra pełna liczb i emocji!
Wszyscy gracie równocześnie! Wykładacie odpowiednie karty na stół – wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Aby wygrać, przyda się dobra koncentracja, spostrzegawczość i szybkość reakcji.
Gra pomaga młodszym graczom opanować umiejętność dodawania i odejmowania. Nie ma lepszej metody niż nauka przez zabawę!
|
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)
Dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0 Nowy Jork nie upadło. Zniszczone bombami atomowymi, zmienione w twierdzę pośród ruin, wciąż walczy w obronie ideałów Wolnej Ameryki.
|
Fioletowe Historie
Fioletowe Historie to 50 mistycznych zagadek dla nieustraszonych... nocnych marków! Opowiadają o tajemniczym świecie cieni, w którym zetkniecie się z mrocznymi postaciami i podstępnymi czarownicami, ale spotkacie również przemiłe, magiczne stworzenia i uwodzicielskie wampiry. Okazuje się, że nawet niezwykłe istoty miewają problemy. Pomóżcie im! Rozproszcie tajemnicze ciemności i rozwikłajcie zagadkę – bez pomocy magii.
|
Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)
Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki zMolochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom...
|
Gry do plecaka - Łap za słówka
Gra imprezowa „Łap za słówka” mieści się w kieszeni. No dobrze, „Łap za słówka” w wersji karcianej zmieści się na pewno w plecaku i torbie, jako że jest częścią serii „Gry do plecaka”. Natomiast jeśli chodzi konkretnie o kieszenie to imprezowa gra słowa „Łap z słówka” zmieści się w kieszeni, ale w takiej z tych większych. W spodniach nieco trudniej, w kieszeni kurtki, czy bluzy już spokojnie daje radę.
|
Neuroshima HEX: Merchants Guild - edycja 3.0
Gildia Kupców to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii!
|
Neuroshima HEX: Desert Tribes - edycja 3.0
Armia, która ze sztuki przetrwania uczyniła sport walki Ludzie Pustyni (Desert Tribes) to armia do Neuroshimy Hex, której siłą są zasadzki i znikanie przeciwnikom z oczu. Ukrywaj swoje jednostki, twórz z nich żetony Podłoża, wykorzystuj powiązane z tym efekty i wskocz znienacka w sam środek starcia, gdy rozpocznie się bitwa.
|
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki
|
Neuroshima HEX: Stalowa Policja - edycja 3.0
Autorem Stalowej Policji jest Michał Oracz. Armia wprowadza do gry nową zdolność – Odbicie. Odbicie chroni jednostkę przed wszelkimi atakami skierowanymi w bok oznaczony ikoną Odbicia.
|