|
|
Play Mind Master Mind - wersja podróżna
Gracze na zmianę wcielają się w rolę kodującego i odgadującego. Kodujący wybiera pięć kołków w dowolnej kombinacji spośród ośmiu dostępnych kolorów. W tajemnicy przed przeciwnikiem umieszcza je w specjalnych otworach, ustalając ukryty kod. Odgadujący ma dziewięć prób na rozszyfrowanie kodu. W każdej próbie, umieszcza kołeczki na planszy w kombinacji, która wydaje mu się najbardziej zbliżoną do oryginału. Jeżeli mu się nie uda - przegrywa.
|
Play Mind Master Mind
Gracze na zmianę wcielają się w rolę kodującego i odgadującego. Kodujący wybiera pięć kołków w dowolnej kombinacji spośród ośmiu dostępnych kolorów. W tajemnicy przed przeciwnikiem umieszcza je w specjalnych otworach, ustalając ukryty kod. Odgadujący ma dwanaście prób na rozszyfrowanie kodu. W każdej próbie, umieszcza kołeczki na planszy w kombinacji, która wydaje mu się najbardziej zbliżoną do oryginału. Jeżeli mu się nie uda - przegrywa.
|
Planeta Nomino
Najnowsza gra Karola Madaja oraz Manuka Studio – twórców rewelacyjnej „Kolejki”. Wyrusz na wyprawę razem z rodziną lub przyjaciółmi, by odkryć tajemnice planety Nomino. Przejdź do historii nauki jako odkrywca nowych, kosmicznych obiektów. Na wyprawie przydadzą się: niczym nieskrępowana wyobraźnia, siła przekonywania i przede wszystkim dużo dobrego humoru.
|
Pixie Queen
Od dwóch do pięciu graczy wcieli się w role Przywódców Wróżek, próbujących prześcigać się w wynajdowaniu sposobów na zadowolenie swojej Królowej. W każdej rundzie będziecie gromadzić Srebro, Złoto i Jedzenie na ofiarę ku jej czci. Zostaniecie nagrodzeni za obdarowywanie Królowej Złotymi Pierścieniami lub możecie ją zaskoczyć Specjalną Ofiarą. Może się nawet zdarzyć, że dołączycie do niej w pałacu jako Lojalny Służący.
|
PixBlocks
Programowanie to język przyszłości, a dzięki założeniom rozgrywki uczestnicy ćwiczą logiczne myślenie oraz budowanie założeń. PixBlocks to jedna z niewielu gier na rynku, która pozwala rozpocząć przygodę z językiem programowania.
|
Piramido - edycja polska
W Piramido, wielopoziomowej grze kafelkowej, gracze starają się zbudować jak najbardziej imponującą piramidę. Piramida będzie się składać z 20 płytek domina rozmieszczonych na 4 poziomach. Podczas gry każdy z architektów będzie musiał zbudować swoją piramidę płytka po płytce, umieszczając na kolorowych blokach znaczniki klejnotów. Podczas swojej tury architekt musi wybrać płytkę z kamieniołomu, dołożyć ją do swojej piramidy i, jeśli to możliwe, oznaczyć ją za pomocą znacznika klejnotu.
|
Pirackie poRachunki
W Pirackich poRachunkach gracze wcielają się w kapitanów pirackich okrętów. Rzecz dzieje się w portowym mieście pełnym piratów. Zadaniem kapitanów jest zdobyć nową załogę.
|
Piraci z Maracaibo
Piraci z Maracaibo to gra karciana z zarządzaniem kośćmi i zasobami. Choć jest osadzona w świecie popularnej gry Maracaibo, stanowi zupełnie nowe wyzwanie, wyjątkowo przystępne dla nowych osób.
|
Piraci 7 Mórz
Piraci 7 Mórz to innowacyjna, szybka gra planszowa, w której każdy gracz zostaje kapitanem pirackiej floty, a jego zamiarem, jak to u Piratów bywa, będzie wzbogacenie się niskim kosztem i nakładem pracy wyrywając towar z ładowni kupieckich karawel.
|
Pingwin na Lodzie
Gra Pingwiny na lodzie polega na wybijaniu kostek lodu za pomocą młoteczka. W ten sposób aby nie spowodować zawalenia całości tafli lodu wraz z pingwinem, który stoi na środku. Przed uderzeniem zawodnik kręci kołem, losując pole które ma wybić. Osoba, która doprowadzi do upadku pingwina, przegrywa grę!
|
Piłkarzyki - dla 2 osób
Drewniane mini piłkarzyki dla dwóch osób. Niewielkie rozmiary pozwolą na zabawę nawet w niedużych pomieszczeniach. Dobra jakość wykonania i solidne materiały to gwarancja długotrwałego użytkowania. Rączki wykonane z plastiku bardzo dobrze leżą w dłon...
|
Pikit - edycja polska
Rzucaj kośćmi, by dobierać karty, i wybieraj, czy wolisz je zagrać (i skorzystać z efektów) czy zachować. Pikit to prosta gra karciana pełna niespodzianek, w której szczęście idzie w parze z ciosami poniżej pasa i dobrym wyczuciem czasu. Szybko okaże się, czy potrafisz podejmować właściwe decyzje!
|
Pięćdziesiąt rozkosznych nocy
Cena:
99,00 zł
UWAGA! Gra tylko dla dorosłych!
|
Pięć Szczytów
Cena:
149,00 zł
Pięć Szczytów to gra rodzinna o górskich wędrówkach. Gracze wybierają akcje z kart, poruszają się po rosnącej mapie i zbierają zasoby. Odkrywanie nowych miejsc, zostawianie stosów kamieni na szczytach gór, zbieranie panoram widokowych to sposoby na zdobycie punktów zwycięstwa. Podczas rozgrywki w Pięć Szczytów posługujecie się własnymi zestawami kart, za pomocą których wykonujecie różnorodne akcje. Będziecie rozwijać swoje talie, by pozyskać bardziej efektywne sposoby poruszania się czy zdobywania zasobów.
|
Pięć Klanów: Rzemieślnicy Naqali
Rozszerzenie Rzemieślnicy Naqali wprowadza do gry nowy klan. Wykorzystaj jego talenty i przedmioty, aby pokonać przeciwników i objąć władzę w Sułtanacie!
|
Pięć Klanów: Kaprysy Sułtana
Rozszerzenie Kaprysy sułtana pozwala 5 graczom rywalizować o kontrolę nad 5 cudownymi miastami i spełniać życzenia sułtana.
|
Pięć Klanów (Five Tribes) - wydanie polskie
W tej strategicznej grze gracze będą musieli podejmować wiele ważnych decyzji, które wymagają od nich więcej niż od standardowych gier typu worker-placement. Wszystko stąd, że tym razem robotnicy znajdują się od razu na planszy, a naszym zadaniem jest ich sprawne i efektywne przemieszczanie.
|
Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Zwierzątka
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.
|
Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Przyjaciele
Gracze po kolei rzucają kostką ze strzałkami wskazującą żeton zwierzątka domowego, który można zebrać. Zbieramy je do siebie albo przekazujemy innym graczom, jeśli mają choć jeden żeton danego zwierzątka. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania żetonów, gracze liczą punkty z posiadanych trójek kafelków. Ten, kto ma ich najwięcej, wygrywa grę.
|
Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Mniam!
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek Akademia Mądrego Dziecka. Przeznaczona jest dla dzieci już od drugiego roku życia. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy dziecka.
|