|
|
Circadians: Ład Chaosu: Heroldowie
Rozszerzenie do Ładu Chaosu wprowadza nowych Przywódców, Taktyki i Cechy. Dzięki 2 nowym Liderom dla każdej Frakcji gracze zwiększają regrywalność tytułu, zyskując większą różnorodność taktyk i strategiczne możliwości do odkrycia podczas rozgrywek.
|
Clementoni: Edukit - 4w1: Kubuś Puchatek - WYPRZEDAŻ!
Pudełko pełne różnorodnych gier do spędzenia niezapomnianych chwil. Zestaw zawiera gry i układanki zapewniające świetną zabawę i naukę. Cztery gry w jednym pudełku to gwarancja niekończącej się zabawy. Wiek 3+
|
Clementoni: Puzzle 1000 HQ Travel
Puzzle 1000 elementów.
|
Cortex
W Cortex od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!
|
Cortex 2
W Cortex 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!
|
Cortex 3
Cortex 3 to 8 zupełnie nowych rodzajów wyzwań, które możemy dołączyć do tych znanych z wcześniejszych odsłon serii. Dodatkowo w tej wersji specjalne wyzwanie stanowią karty nasączone rozmaitymi zapachami, do rozpoznawania z zamkniętymi oczami.
|
Cortex dla Dzieci
W Cortex dla Dzieci od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!
|
Cortex dla Dzieci 2
W Cortex dla Dzieci 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!
|
Crime zoom: Ostatnia karta
Crime zoom to seria gier detektywistycznych przeznaczonych dla 1–6 graczy. Zasady tłumaczy się w 2 minuty, a sama rozgrywka zajmuje około godziny. „Ostatnia karta” przeniesie was do cieszącego się złą sławą Brooklynu z lat 80. Otrzymujecie anonimowe zgłoszenie o strzałach z mieszkania niejakiego Franka Bucco. Docieracie do zapuszczonej kamienicy, w której mieszkają ubogie rodziny i narkomani. Wyważywszy drzwi do mieszkania, odkrywacie zwłoki mężczyzny leżące na kanapie. Od czego zaczniecie śledztwo?
|
Crime zoom: Ptaki złej wróżby
Crime zoom to seria gier detektywistycznych przeznaczonych dla 16 graczy. Zasady tłumaczy się w 2 minuty, a sama rozgrywka zajmuje około godziny. "Ptaki złej wróżby" przeniosą was do współczesnego Paryża, do metropolii tyleż nowoczesnej, co bezdusznej. Ciało młodej, filigranowej kobiety znaleziono na podłodze w jednym z biurowców. Kto ją zabił? I dlaczego? Jak wyglądało jej życie prywatne? A zawodowe? Od czego zaczniecie śledztwo?
|
Cthulhu: Death May Die - Zestaw dodatkowych kości
Pakiet dodatkowych kości do gry Cthulhu: Death May Die to pełny, dodatkowy zestaw kości do gry. Zawiera trzy czarne kości podstawowe i pięć zielonych kości specjalnych. Dzięki niemu gracze nie muszą się tak często dzielić kostkami, co pozwala im kumulować szczęście w swoim własnym zestawie.
|
Czarne Historie - Biuro
Współpracownicy działają ci na nerwy? Szef przesadza z nadgodzinami? Kierownik cię nie docenia? A praktykant umiera z nudów?
|
Czarne historie - Dziwny świat
"Czarne historie - Dziwny świat" to zestaw zupełnie nowych, ciągle niesamowicie tajemniczych historii z najdalszych zakątków globu. Całkowicie zakręcona i pouczająca podróż dookoła świata. Aby się w nią wybrać, wcale nie trzeba wychodzić z domu.
|
Czarne historie - Epickie wtopy
Wszystkie opisane historie skutkują poważnymi katastrofami lub mówiąc wprost: epickimi wtopami. Wytatuowane błędy ortograficzne, eksplodujące hemoroidy, zgrillowane gołębie pokoju - wszystko to gdzieś, kiedyś się komuś przydarzyło.
|
Czarne Historie - Głupia Śmierć 2
Galopujące zwłoki i eksplodujące psy? Kto myśli, że widział już wszystko, ten nie liczył się z najbardziej makabrycznym dziejopisarzem na świecie – rzeczywistością! Przed graczami 50 jeżących włos na głowie, ciągle niewiarygodnych, a jednak opartych na faktach, historii o tragicznej śmierci na własne życzenie. Gęsia skórka, zdumienie i uśmiech politowania – gwarantowane!
|
Czarne Historie - Medycyna
Zagadkowe historie szpitalne, które niejednemu zjeżą włosy na głowie, mroczne legendy z poczekalni, od których ciarki przechodzą po plecach oraz przerażające opowieści z sali operacyjnej, które gwarantują gęsią skórkę!
|
Czarne historie - Mroczne opowieści
"Czarne historie - Mroczne opowieści" oferują pięćdziesiąt zupełnie nowych zagadek opartych na najstraszniejszych historiach z krainy mitów, sag i legend - makabryczna zabawa w zgadywanie i koszmary w nocy gwarantowane. Jesteście żądni krwi?
|
Czarne historie - Prawdziwe zbrodnie
Odkryjcie 50 mrożących krew w żyłach przestępstw, które wydarzyły się naprawdę! Niezależnie od tego, czy to porwany pingwin, zwłoki w zamrażarce, czy trwające kilka sekund aresztowanie: wszystko miało miejsce w rzeczywistości - kiedyś, gdzieś, komuś się to przydarzyło.
|
Czarne historie - Superbohaterowie
Pomiędzy "super" a "supergłupi" leży często bardzo cienka granica! Szczególną cechą tej edycji Czarnych Historii jest to, że wszystkie zagadki pochodzą ze świata superbohaterów i superbohaterek, i tylko tam mogły się wydarzyć.
|