|
|
Play Mind Master Mind - wersja podróżna
Gracze na zmianę wcielają się w rolę kodującego i odgadującego. Kodujący wybiera pięć kołków w dowolnej kombinacji spośród ośmiu dostępnych kolorów. W tajemnicy przed przeciwnikiem umieszcza je w specjalnych otworach, ustalając ukryty kod. Odgadujący ma dziewięć prób na rozszyfrowanie kodu. W każdej próbie, umieszcza kołeczki na planszy w kombinacji, która wydaje mu się najbardziej zbliżoną do oryginału. Jeżeli mu się nie uda - przegrywa.
|
Odjechane Jednorożce: Smoki
Odjechane Jednorożce: Smoki to rozszerzenie składające się z 54 zupełnie nowych kart, które wprowadzą do Twoich rozgrywek fantastyczne stworzenia: od smokorożków, poprzez dojrzałe osobniki aż do zwykłych jednorożców, które marzą, by zostać smokami. Możesz je łączyć zarówno z klasyczną grą podstawową, jak i wersją Bez cenzury.
|
Dungeons & Dragons Dice Masters Battle for Faerun Starter Set - WYPRZEDAŻ!
Nowy starter Dice Masters dla dwóch graczy jest pierwszym tego typu produktem osadzonym w uniwersum Forgotten Realms.
|
Tajniacy: Duet
Tajniacy: Duet to kooperacyjna gra słowna dla 2 lub więcej graczy. Na karcie klucza znajduje się 12 pól – 9 pól oznacza słowa, które musi odgadnąć drugi tajniak, a 3 to słowa, których musi się wystrzegać. Aby naprowadzić swojego partnera na konkretne słowa (bądź słowo), dajesz mu jednowyrazowe wskazówki. Z kolei Twój partner daje Ci wskazówki do słów, które musisz odgadnąć. Jeśli obydwoje odgadniecie wszystkie słowa, nim wykorzystacie wszystkie swoje tury, wygrywacie i możecie razem świętować zwycięstwo! Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji.
|
Sprytna ośmiornica - gra zręcznościowa
Gra Sprytna ośmiornica jest to zręcznościowa gra przeznaczona dla 1-3 graczy w wieku od 5. roku życia. Gra polega na ułożeniu kubeczków zgodnie ze schematem zaprezentowanym na wylosowanej karcie, a trudność polega na tym, że kubeczki należy ułożyć przy pomocy zakładanych na palce macek ośmiornicy.
|
Spy Guy Junior Zwierzaki
Spy Guy Junior Zwierzaki to kooperacyjna gra, w której wcielacie się w rolę młodego detektywa i próbujecie schwytać złoczyńcę, nim ten złapie wszystkie zwierzaki świata i zamknie je w swoim prywatnym zoo. Ćwiczcie spostrzegawczość, umiejętność skupienia uwagi i współpracy, poszukując poszlak na barwnej, rysunkowej ponadmetrowej planszy.
|
Następna stacja: Londyn
Zaprojektuj najlepszą trasę metraBurmistrz Londonu zlecił Ci przekształcenie sieci metra. Twoim celem jest zoptymalizowanie tras i przystanków, aby jak najlepiej obsługiwać pasażerów oraz dotrzeć do najważniejszych atrakcji miasta, wykorzystując przy tym tunele pod Tamizą.
|
Odjechane Jednorożce: Tęczowa apokalipsa
Odjechane Jednorożce: Tęczowa apokalipsa to rozszerzenie składające się z 54 zupełnie nowych kart, które wprowadzą do Twoich rozgrywek siły dobra i chaosu. Możesz je łączyć zarówno z klasyczną grą podstawową, jak i wersją Bez cenzury.
|
Eksplodujące Kotki - dodatek Szczekające Kotki
Trzeci dodatek do Eksplodujących Kotków!Szczekające Kotki to rozszerzenie do puchatej rosyjskiej ruletki zawierające nowe karty z merdającym ogonkami i obszczekanymi zasadami.
|
Boss Monster
Boss Monster to samodzielna gra karciana, która rzuca graczy w wir niezwykłych przygód. Mają zmienić się w złoczyńców rodem z gier wideo i zbudować zabójcze podziemia.
|
Piraci 7 Mórz
Piraci 7 Mórz to innowacyjna, szybka gra planszowa, w której każdy gracz zostaje kapitanem pirackiej floty, a jego zamiarem, jak to u Piratów bywa, będzie wzbogacenie się niskim kosztem i nakładem pracy wyrywając towar z ładowni kupieckich karawel.
|
Wyścig Balonów
Wyścig Balonów to rodzinna gra, podczas której zawodnicy sprawdzą swoje umiejętności w zawodach baloniarskich. Liczyć się tu będzie spostrzegawczość, dobre planowanie i odrobina szczęścia. Jeśli lubicie gry wyścigowe i wesołą rywalizację, to nie czekajcie ani chwili - podniebna przygoda wzywa.
|
Niezły blef
Wznieś się na wyżyny kreatywności, by w sprytny sposób zwieść przeciwników i zwyciężyć w tej imprezowej grze blefu i domysłów! Jeden z graczy zapisuje odpowiedź na zadane pytanie, drugi zaś przedstawia ją pozostałym uczestnikom zabawy. Sęk w tym, że jego wersja może, ale nie musi być zgodna z oryginałem! Pozostali gracze decydują, czy ktoś tu właśnie próbuje sprowadzić ich na manowce, czy może sztuczka polega na braku sztuczki... Głosujcie!
|
Bąbelsy
Bąbelsy to urocze stworzonka zamieszkujące lewitujące w powietrzu światy-wyspy. Przemiszczają się pomiędzy nimi tworząc wokół swoich ciał powietrzne bańki i szybując przez nieboskłon. Niestety po wylądowaniu nie potrafią samoistnie się ich pozbyć i pomóc im w tym muszą ich współplemieńcy, których można poznać po tym samym kolorze.
|
Party Time Znasz mnie
Są takie chwile, kiedy chcemy wspólnie spędzić czas z rodziną, czy znajomymi, a w pewnym momencie człowiek uznaje, że już przegadał wszystkie możliwe tematy. Z grą "Party Time - Znasz mnie?" okazuje się, że dopiero teraz będzie o czym rozmawiać.
|
Pluszowych snów!
Pluszowych snów! to gra dla dzieci, polegająca na umiejętnym wybieraniu żetonów o odpowiednim rozmiarze. Doskonale sprawdza się do nauki obserwacji i szacowania wielkości.
|
Pory Roku: Ścieżka Przeznaczenia
„Ścieżka Przeznaczenia” to drugie rozszerzenie do gry „Pory roku”. Zawiera 21 nowych kart Mocy (po dwie kopie każdej karty), które można łączyć ze wszystkimi innymi kartami.
|
Tajniacy (Codenames)
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów.
|
Tajniacy: Bez Cenzury
Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi.
|
Pory Roku: Zaczarowane Królestwo
Dodatek zawiera 40 nowych kart Mocy, które można łączyć ze 100 kartami z gry podstawowej. Unikalne 10 kart Czarów sprawi, że każda rozgrywka stanie się jeszcze bardziej odmienna od poprzedniej! 12 żetonów zdolności specjalnych wyróżni Twojego czarnoksiężnika spośród reszty.
|