|
|
Wystawa Światowa 1893
Wystawa Światowa 1893 zabierze Cię w niesamowitą podróż w czasie, dzięki której poznasz kawał historii ludzkości, świetnie bawiąc się podczas zarządzania swoimi pracownikami i zdobywania punktów! Ta niezwykła gra dla 2 do 4 osób będzie wspaniałą okazją do pogłębienia wiedzy z dziedziny fizyki, historii, czy chemii.
|
Pędzące Żółwie Extreme
Żółwie znowu pędzą w wyścigu do sałaty, ale tym razem będzie on ekstremalnie trudny. Ścigać się będzie aż 6 żółwi, czyli 6 graczy!
Trasa jest dłuższa i pełna zaskakujących niespodzianek przygotowanych przez złośliwe krety. Żółwie będą musiały także przekroczyć rzekę i unikać czającego się w krzakach lisa!
|
Miasto Szpiegów: Estoril 1942
Zadaniem graczy jest stworzenie najbardziej efektywnej siatki szpiegowskiej. Wszyscy rozpoczynają rozgrywkę z takim samym zestawem 6 kart postaci, które będą posyłać w różne historyczne miejsca, aby wykonywały zadania polegające na pozyskiwaniu nowych szpiegów, zdobywaniu punktów zwycięstwa oraz wypełnianiu misji.
|
Paladyni Zachodniego Królestwa: Wiek Królów
Powiększ podstawowe plansze gry o siedem rozszerzeń i wykonaj cztery nowe akcje dzięki niespotykanym wcześniej rodzajom kart. Decydując się na Dyplomację, staniesz przed poważnym wyborem: Powierzyć arystokratom ziemię, czy może Zwerbować ich we własne szeregi, aby mieć ich na oku? Buduj potęgę państwa nie tylko w oparciu o oręż, ale i pióro. Pamiętaj: musisz być zręczny swoich postanowieniach, gdyż te mogą ci wiele dać, ale i jeszcze więcej odebrać.
|
Jenga Refresh - NOWE WYDANIE!
Jenga ma już mnóstwo fanów. Mimo że tak prosta, okazuje się niezwykle ciekawą, wciągającą i zabawną grą! Gra składa się z drewnianych klocków ułożonych w wieżę (3 klocki na piętro). Gracze na przemian wyciągają jeden klocek z dowolnego piętra wieży i...
|
Splendor: Pojedynek
Splendor: Pojedynek to nowa odsłona popularnej gry ekonomicznej, w pełni dostosowana do potrzeb planszówkowych par i duetów. Zawiera zmodyfikowany system dobierania znaczników klejnotów oraz zupełnie nowe karty z dodatkowymi umiejętnościami i premiami. Dzięki nim dwuosobowe rozgrywki będą jeszcze bardziej wymagające i ekscytujące!
|
Ry-Bitwa
Ry-Bitwa to zwariowana gra rodzinna, w której dwie grupy nadmorskich ptaków rywalizują o najpyszniejsze kąski. Podczas zabawy kolejno rzucamy żetonami na mapę złożoną z trzech stref, próbując trafić w odpowiednie miejsca. Wyznacz cel i atakuj terytoria, zdobycze albo ptaki przeciwników, aby zdobyć kontrolę nad kolejnymi strefami. Jeśli chcesz wygrać, Twoja drużyna musi obrać dobrą strategię i wykazać się nie lada zręcznością!
|
Akademia Smoczych Wrót - WYPRZEDAŻ!
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
|
Ostium (edycja polska)
Ostium jest grą karcianą w klimacie mrocznego fantasy, w której gracze walczą ze sobą o panowanie nad nowym światem. Podczas gry wcielamy do naszej armii potężne kreatury budując swoje talie. Kluczem do zwycięstwa jest odkrycie kombinacji, umiejętne łączenie zdolności swojej armii, a także odpowiednio szybkie reagowanie na działania przeciwnika. Zniszczenie wrogich bram zapewni zwycięstwo.
|
Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników
Architekci zachodniego królestwa: Wiek rzemieślników to dodatek do znanej planszowej gry strategicznej Architektów Zachodniego Królestwa. Dodatek umożliwia grę dla 6 graczy, wprowadza nowy typ robotników - rzemieślników, dodatkowe karty pomocników, budynków oraz 2 nowe typy akcji.
|
Karty Dżentelmenów 1, 2 - zestaw 2 części
W skład zestawy wchodzą:
|
Karty Dżentelmenów - zestaw 2 dowolnych części
W skład zestawu wchodzą 2 dowolne części - prosimy w komentarzu wpisać numery zamawianych części. Do wyboru:
|
Molkky (Mölkky) w kartonowym pudełku - gra plenerowa
Cena:
95,00 zł
Mölkky to gra, której prostota czyni ją atrakcyjną dla osób w każdym wieku. Sukces jest w niej wypadkową umiejętności celnego rzucania, odpowiedniej taktyki i szczęścia.
|
Knockdown: Volume II - Nemesis
Knockdown to najnowsza gra Adama Kwapińskiego dla dwóch osób. Gracze toczą w niej pojedynek, przywodzący na myśl walki w arcadowych bijatykach. Pudełko staje się areną walki. Zagrywając kolejne karty, wyprowadzamy ciosy, kopnięcia, a dzięki odpowiedniej sekwencji możemy pokonać przeciwnika. Ten, nim padnie pokonany, ma jeszcze szansę odzyskać równowagę. Pojawia się zręcznościowy aspekt rozgrywki - w ograniczonym czasie gracz musi zbudować wieżę z określonej ilości kostek. Jeśli mu się to uda i nie runie, zyska szansę przechylenia szali zwycięstwa na swoją stronę. Knockdown został wydany w trzech wersjach, z czego po polsku ukazały się wersje Nemesis oraz Tainted Grail. Gry można łączyć, zwiększając tym samym regrywalność i atrakcyjność tytułu.
|
Bohaterowie Tenefyru
Cena:
95,00 zł
Bohaterowie Tenefyru to kooperacyjna gra oparta na budowaniu talii, w której gracze muszą współpracować, aby wzmocnić siłę swojej grupy poszukiwaczy przygód i przeciwstawić się nadciągającemu zagrożeniu ze strony sił zła.
|
Knockdown: Volume III - Tainted Grail
Knockdown to najnowsza gra Adama Kwapińskiego dla dwóch osób. Gracze toczą w niej pojedynek, przywodzący na myśl walki w arcadowych bijatykach. Pudełko staje się areną walki. Zagrywając kolejne karty, wyprowadzamy ciosy, kopnięcia, a dzięki odpowiedniej sekwencji możemy pokonać przeciwnika. Ten, nim padnie pokonany, ma jeszcze szansę odzyskać równowagę. Pojawia się zręcznościowy aspekt rozgrywki - w ograniczonym czasie gracz musi zbudować wieżę z określonej ilości kostek. Jeśli mu się to uda i nie runie, zyska szansę przechylenia szali zwycięstwa na swoją stronę. Knockdown został wydany w trzech wersjach, z czego po polsku ukazały się wersje Nemesis oraz Tainted Grail. Gry można łączyć, zwiększając tym samym regrywalność i atrakcyjność tytułu.
|
Azul Mini
Azul Mini to kompaktowa wersja w pełni dostosowana do tego, by zabrać ją ze sobą w podróż. Wszystkie elementy z klasycznej edycji zostały pomniejszone, by były bardziej poręczne. Dodatkowo w pudełku znajdziesz praktyczne nakładki na plansze zapobiegające przesuwaniu się kafelków, a także lnianą torbę, w którą zapakujesz wszystkie elementy. Dzięki temu możesz grać dosłownie wszędzie!
|
Ego Gold
Ego Gold to zupełnie nowy tytuł z serii gier Ego, stanowiący świetną okazję do jeszcze lepszego poznania siebie i innych. Ego Gold to gra towarzyska, w której gracze wspólnie zastanawiają się nad różnymi aspektami codziennego życia.
|
Seria GIPF: Lyngk - edycja polska
Początkowo projekt GIPF miał obejmować 6 gier. Jednak w pewnym momencie powstał siódmy tytuł - LYNGK, który jest swoistą syntezą wszystkich części. Gra GIPF stanowi więc epicentrum projektu, podczas gdy LYNGK jest jego ramowym podsumowaniem.
|
Seria GIPF: Punct - edycja polska
Gra PÜNCT to opowieść o piątym żywiole, o duchu w najszerszym znaczeniu. To opowieść o ludzkim umyśle, o połączeniu świadomości i podświadomości, boskiej iskry natchnienia i twórczego potencjału. Gra opowiada też więc o znaczeniu sztuki, piękna i treści. No i o odwadze! PÜNCT jest grą o łączeniu przeciwstawnych stron życia.
|