|
|
Jenga wieża 3 w 1
Wieża - 3w1 to zestaw kolorowych drewnianych klocków, przy których zabawa nie ma końca! Zawartość pudełka możemy użyć przynajmniej na trzy sposoby: jako domino, memory lub Jengę.
|
Na końcu języka
Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Wygraj jak najwięcej pojedynków! Bądź szybszy od rywali - powiedz to, co masz na końcu języka!
|
Zamki z piasku
Wciel się w plażowiczów budujących zamki z piasku. Zdobywaj bonusy za ukończone zamki, atakuj przeciwników i podbieraj im części zamków.
|
Trio - edycja polska
Odkryj dwie karty i sprawdź, czy trafisz parę. Udało się? To jeszcze nie koniec! Aby zapunktować, musisz znaleźć jeszcze jedną kartę o tej samej wartości.
|
Bicycle: Snake
Ujawnij przebiegłą mądrość i inteligencję w Roku Węża z kartami do gry Bicycle Snake! Niestandardowe figury ubrane w strój inspirowany kimonem dodadzą Twojej następnej grze wyjątkowego blasku; a błyszczący złoty wąż na etui jest gotowy do ataku. Standardowa talia karty marki Bicycle
|
Dobble
Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna!
|
Państwa miasta - wersja kostkowa
Kostkowa wersja gry Państwa-Miasta to więcej emocji i trudniejsza rozgrywka!
|
Buła, Pizza, Kot, Ser, Koza
Buła, Pizza, Kot, Ser, Koza - gra równie szalona, jak jej nazwa! To wyjątkowe połączenie Jungle Speeda i Uga Buga! z pewnością spodoba się wszystkim fanom głośnych, dynamicznych zabaw, które bezlitośnie karzą tych, którym zdarzy się zagapić!
|
Obsesje: Na salonach i od kuchni - Kafle promo
|
Bicycle: Architectural Premium
Talia kart Architectural.
|
Polski Film - pytania i odpowiedzi - uszkodzone
Uwaga!! Produkt uszkodzony.
|
Nie Śmiej Się wersja Junior
Wersja gry specjalnie stworzona dla młodszych dzieci. Hasła, które trzeba pokazywać są łatwiejsze niż w wersji dla dorosłych oraz powiązane z tematyką zaczerpniętą z dziecięcego świata – dużo postaci zwierzęcych oraz bajkowych.
|
Scriba Junior
"Scriba Junior" to najatrakcyjniejsza gra gra słowna dla dzieci w dwóch wariantach. Z udziałem i pomocą partnerów umiejących czytać i pisać, najmłodsze dzieci (od 5-ciu lat) w trakcie zabawy poznają alfabet i stopniowo uczą się czytać. Drugi wariant ...
|
Żegluga w nieznane
Gracie razem i wspólnie próbujecie odkryć tajemnicę Enigmy. Aby to zrobić, musicie najpierw złamać kod do zamków, zebrać różne wskazówki, a następnie wszystko sprytnie ze sobą połączyć. dopiero wtedy będziecie mogli rozwiązać finałową zagadkę.
|
Złota rybka
|
Słowo Daję – Wersja Familijna
Czy jesteście gotowi na ekscytującą grę słów? Sprawdźcie czy myślicie podobnie i czy wasza wyobraźnia powędruje w tym samym kierunku. Używając tylko jednego wyrazu musicie naprowadzić swoją drużynę na słowo klucz. Myślcie szybko i błyskotliwie. Pamiętajcie, że to co wypowiadacie może zostać wykorzystane przez waszych przeciwników! Oni również próbują odgadnąć dokładnie to samo hasło. Uważajcie zatem. By przez przypadek nie podsunąć im wygranej na tacy.
|
Skok po marchewkę
Skok po marchewkę to prosta i przyjemna gra karciana, w której staramy się schrupać jak najwięcej warzyw danego typu. Czy odważysz się przeskoczyć przez płot, żeby zdobyć przekąskę, a może wolisz poczekać na wsparcie? Nie zwlekaj zbyt długo, bo inne króliki też szukają smakołyków, a rolnik zaraz wróci do domu!
|
Osadnicy: Narodziny Imperium - Chłopcy idą na wojnę
Ten Pakiet Imperialny wprowadza do gry mechanikę Podboju.
|
Buła, Pizza, Czapka, Prezent, Tort
Buła, Pizza, Czapka, Prezent, Tort! Wykładaj karty w rytm tej niecodziennej wyliczanki, a gdy wypowiedziane słowo pasuje do obrazka, klepnij kartę ręką, nakrywając ją. Ten, kto będzie ostatni, zabiera wszystkie karty, a zwycięży gracz, który pozbył się wszystkich!
|
Chipsy
Chipsy to wciągająca niczym najpyszniejsza przekąska i doprawiona emocjami gra imprezowa, w której próbujemy oszacować prawdopodobieństwo zrealizowania kart celu. Na początku gry uczestnicy otrzymują ich po 6, a każdy związany jest z układem lub kolejnością pojawiania się kolejnych przekąsek. W toku gry będziemy odrzucali kolejne karty, zastanawiając się, czy warto postawić na bardziej wartościowy, ale ryzykowny cel. A może pewne punkty to dobre punkty, niezależnie od okoliczności?
|