|
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 1 kampanii - Wróg w Cieniach
Cena:
159,00 zł
Warhammer FRP: Wewnętrzny Wróg - Część 1 - Wróg w Cieniach to pierwsza część udoskonalonej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najlepiej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek napisano. Wróg w Cieniach rozpoczyna pięcioczęściową serię ponurych i niebezpiecznych przygód Warhammera Fantasy, która zainspirowała pokolenia graczy. Wersja reżyserska zawiera wnikliwe komentarze z elementami czarnego humoru, sprytnych sugestii jak poprowadzić kampanię na nowe sposoby oraz obszerny przewodnik po Bögenhafen pełen ekscytujących miejsc do odwiedzenia i zbadania.
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 2 kampanii - Śmierć na Rzece Reik
Warhammer FRP: Wewn Wróg 2 - Śmierć na Rzece Reik to druga część pięcioczęściowej serii ponurych i niebezpiecznych przygód Warhammera Fantasy, które zainspirowały pokolenie graczy. Wersja Reżyserska zawiera wnikliwy komentarz z elementami czarnego humoru, sprytnych sugestii jak poprowadzić kampanię na nowe sposoby oraz wybór mentorów, którzy przygotują twoich graczy na nadchodzące niebezpieczeństwa.
|
Dark Heresy II edycja - Wróg Spoza Rzeczywistości
Dodatek Wróg Spoza Rzeczywistości zapewnia graczom i Mistrzom Gry nowe rodzaje broni do walki z tym zagrożeniem: od błogosławionego oręża po nowe dyscypliny psioniczne, a nawet demoniczne pozostałości. Ponadto zwolennicy radykalnej ścieżki znajdą w nim zasady zawierania Mrocznych Paktów oraz tworzenia potężnych opętańców do walki z wrogami!
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 1 kampanii - Wróg w Cieniach - Niezdbędnik
Witamy w poprawionej i zaktualizowanej wersji jednej z najbardziej cenionych kampanii RPG, jakie kiedykolwiek napisano! Wróg w Cieniach przedstawia pierwszą część epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg, sekwencji przygód Warhammer Fantasy Roleplay, która zainspirowała całe pokolenie graczy. Zbierz więc swoich bohaterów, prowadząc ich od skromnych poszukiwaczy przygód bez grosza, aż na dwory majętnych i wpływowych osób, gdzie każda decyzja może zmienić los Imperium.
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 3 kampanii - Szara Eminencja - Niezbędnik
Wewnętrzny Wróg to kultowa kampania, w którą każdy gracz powinien zagrać przynajmniej raz w życiu, co sprawia, że Szara Eminencja jest obowiązkową pozycją dla wszystkich fanów RPG.
|
The Witcher RPG – Księga Chaosu
Księga Chaosu to dodatek do The Witcher RPG dodający do gry wiele nowych czarów, inwokacji, rytuałów i klątw. Zawiera on też opisy zaklętych przedmiotów, mrocznych rytuałów oraz magiczne różności. Te niesamowitości wzniosą wasze sesje na nowe wyżyny!
|
CONAN: Przygody w erze niewyśnionej - Zdobione klejnotami trony świata
Dodatek Zdobione klejnotami trony świata zawiera siedem gotowych do rozegrania przygód do gry Conan: Przygody w erze niewyśnionej na podstawie prozy Roberta E. Howarda. Mistrzowie gry znajdą tu informacje, jak zaprowadzić awanturników w różne zakątki świata Conana.
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 4 kampanii - Rogaty Szczur – Niezbędnik
Niezbędnik Rogatego Szczura to niezastąpiony przewodnik po czwartej części epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg. Jest on wypełniony dodatkowymi materiałami, które nie tylko rozszerzają Rogatego Szczura, ale także wspierają wszystkie przygody WFRP, w których wrogiem są podstępne skaveny.
|
CONAN: Przygody w erze niewyśnionej - Conan Barbarzyńca
Podręcznik Conan Barbarzyńca opisuje północne krainy: Asgard, Vanaheim, Hyperboreę i Cymmerię – ojczyznę Conana.
|
CONAN: Przygody w erze niewyśnionej - Conan Złodziej
Podręcznik Conan Złodziej opisuje przestępczy półświatek ery hyboryjskiej.
|
Warhammer Fantasy Roleplay - Kraina Królowej Lodu
Kislev to surowy kraj, stworzony do przygód. Nieważne, czy szukacie najlepszego miejsca na bitwę z hordą Chaosu lub zielonoskórych, czy mrocznych uliczek, które skrywają niezliczone tajemnice i były świadkami obrzydliwych zbrodni. Kraina Królowej Lodu jest dodatkiem dla was!
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 2 kampanii - Śmierć na Rzece Reik - Niezbędnik
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 2 kampanii - Śmierć na Rzece Reik - Niezbędnik
|
The Witcher RPG - Księga Opowieści
Księga Opowieści to dodatek do The Witcher RPG, który zawiera sześć przygód dziejących się w różnych regionach Kontynentu oraz potrzebne przy ich rozgrywaniu nowe potwory, liczne mapami i plany oraz nowe opcje dla graczy. Razem układają się one w większą kampanię.
|
Warhammer Fantasy Roleplay - Tysiąc Tronów
Warhammer Fantasy Roleplay - Tysiąc Tronów to kampania obiecująca poprowadzić poszukiwaczy przygód od cuchnących kanałów Marienburga do zachodnich krańców Kislevu. Gdy chłopiec ze znamieniem na piersi przedstawiającym kometę o dwóch ogonach własnoręcznie zabija dwójkę kultystów, zostaje ogłoszony Sigmarem Odrodzonym. Wspierani przez legion fanatycznych popleczników, Bohaterowie Graczy zostają wciągnięci w niebezpieczną i złowieszczą historię, w którą zamieszane jest starożytne zło, kulty Chaosu, panowie nocy i cała armia innych, śmiertelnie niebezpiecznych wrogów.
|
Warhammer 4ed. - Ekran Mistrza Gry
Cena:
129,00 zł
Ekran Mistrza Gry WFRP to niezbędny element arsenału każdego MG. Nieważne, jak długo gracie w Warhammera i co w nim najbardziej lubicie, znajdziecie tu multum przydatnych materiałów, narzędzi i zasad. Tu nie ma się nad czym zastanawiać!
|
Warhammer 4ed. - Zestaw Startowy
Zestaw Startowy Warhammer Fantasy Roleplay zawiera wszystko, czego potrzebujesz, by Stary Świat ożył na Twoich sesjach!
|
Dwory Końca Świata: Dziedzictwo Imperium 3 ed.
Dwory Końca Świata to gra w kooperacyjne tworzenie historii. Gracze i Mistrz Gry działają tu wspólnie, by stworzyć jak najciekawszą opowieść o braterstwie, zaufaniu i tworzeniu własnego dziedzictwa. Wszyscy uczestnicy rozgrywki mają do tego narzędzia, a zasady dostarczają im punktów zaczepienia. Gracze nie tylko kierują swoimi Bohaterami, lecz także mogą dodawać elementy opisu czy wprowadzać postaci drugoplanowe. Mistrz Gry z kolei ma środki, by uczynić historię bardziej dramatyczną, a nawet wpłynąć na działania postaci poprzez ich emocje.
|
Dark Heresy II edycja - Wróg Zewnętrzny
Dodatek Wróg Zewnętrzny zapewnia graczom i Mistrzom Gry nowe rodzaje broni do walki z tymi zagrożeniami, m.in. pojazdy latające, ekwipunek bojowy obcych, a nawet gotowych do wynajęcia najemników xenos. Okrutni najeźdźcy i ich wynaturzone knowania czyhają na Akolitów, a porażka oznaczać będzie kres ludzkości!
|
Warhammer Fantasy Roleplay - Poradnik Staroświatowca (twarda oprawa)
Poradnik Staroświatowca sprawdza się w podróży przez Stary Świat, który dzięki niemu staje się jeszcze bardziej ponury i groźny.
|
Warhammer: Age of Sigmar - Soulbound - Zestaw Startowy
Zestaw Startowy Warhammer Age of Sigmar: Soulbound zawiera wszystko, czego potrzebujesz, by rozpocząć epickie przygody w niebezpiecznych Krainach Śmiertelnych.
|