Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Przebywając w przepastnej pustce kosmosu lub w przytłaczającej głębi oceanu, czujesz to samo: samotność w obliczu czegoś, czego nie możesz zobaczyć, a nawet pojąć. Możesz się modlić, jeżeli jesteś osoba wierząca; możesz przeklinać, jeżeli jesteś osobą sceptyczną; możesz wyć i szlochać, opłakując swój marny los. Możesz robić, co chcesz, ale w tym miejscu nikt nie usłyszy Twojego krzyku. I nie będziesz się tym przejmować. Przynajmniej dopóki przerażająca, oślepiająco jasna obecność nie sięgnie nagle ku Tobie...
Immersja — oznaczenia Przedwiecznych na ściankach kości kusząco szepczą o niewyobrażalnych zjawiskach, które tylko czekają, aż je odkryjesz. Czy to dla poszerzenia własnej wiedzy, czy zanurzenia się w szaleństwie...
Kompatybilność — tych kości można używać w każdej edycji Zewu Cthulhu, a także w innych grach, ponieważ ograniczenia istnieją tylko w Twojej wyobraźni..
Czytelność — nie musisz wytrzeszczać oczu, aby zobaczyć, jaki jest wynik testu Poczytalności. I tak zawsze jest poniżej Twoich oczekiwań. Niemniej jednak, zobaczysz go bardzo wyraźnie.
Złowrogość — nawet jeśli po prostu patrzysz na kostki trzymając je na wyciągniętej dłoni, one wydają się wciągać Cię głębiej w nieznane. Czy macki lovecraftowego pomiotu drgają, czy to tylko Twoja wyobraźnia?
Uderzający kontrast — nie spodziewasz się jasnego, białego koloru w pustce lub otchłani. Po prostu nie. Ale on tam jest. Tym razem widoczny od razu, aby Twoje porażone grozą serce nie wyskoczyło nagle z Twej piersi.