Wyróżnienia dla firmy

Promocje

Producenci

Opcje przeglądania

Cena
  • od do

GRY KSIĄŻKOWE

Sortuj wg: ▲ Nazwa produktu | Cena
Dracula - Klątwa Wampira - Gra książkowa
Cena: 69,00 zł
szt.
Dracula - Klątwa Wampira - Gra książkowa

Dracula – Klątwa Wampira to interaktywna powieść grozy inspirowana gotyckim dreszczowcem Brama Stokera, w której to TY zadecydujesz, jak potoczą się losy jej bohaterów. W tej obszernej (1000 paragrafów!) grze książkowej możesz wcielić się w jednego z trzech łowców wampirów i spróbować raz na zawszę zwalczyć zło zrodzone w mroźnych Karpatach. Możesz także wcielić się w samego Hrabiego Draculę, by pogrążyć świat w ciemnościach. Gra zwiera ciekawą i rozbudowaną mechanikę, którą pokochają wszyscy fani gier fabularnych. Jeżeli jednak nie lubisz przerzucania kości, to nic straconego. Możesz oddać się lekturze, bez konieczności testowania cech. 

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Dziennik 29: Interaktywna gra książkowa
Cena: 27,90 zł
szt.
Dziennik 29: Interaktywna gra książkowa

Dziennik 29 to interaktywna książka, która jest równocześnie grą pełną niespodzianek. Czy odważysz się podjąć wyzwanie?

Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Dziennik 29. Przebudzenie - Interaktywna gra książkowa
Cena: 27,90 zł
szt.
Dziennik 29. Przebudzenie - Interaktywna gra książkowa

Naukowcy natrafili na ślady obcej cywilizacji. Rozpoczęte przez nich tajne prace wykopaliskowe nie przyniosły żadnych rezultatów przez 28 tygodni. Dopiero w 29. tygodniu wydarzyło się coś nieprzewidzianego. Ekipa badaczy zaginęła – jedyne co po niej pozostało, to ten dziennik… jego druga część.

Dziennik 29 to interaktywna książka, która jest równocześnie grą pełną niespodzianek. Czy odważysz się podjąć wyzwanie?

Dostępność:
duża ilość
Wysyłka:
24 godziny
Dziennik: Kroniki Cypher
Cena: 39,00 zł
szt.
Dziennik: Kroniki Cypher

Kroniki CYPHER to książka inna niż wszystkie. W tej wyjątkowej zabawie zagadki czekają na każdej stronie, a odpowiedzi musisz udzielać poprzez specjalną aplikację na stronie internetowej. Spędź kreatywnie czas przy interaktywnej grze książkowej, której formuła stała się światowym fenomenem!

Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Dziennik: Księga rytuałów
Cena: 32,00 zł
szt.
Dziennik: Księga rytuałów

Dziennik: Księga rytuałów to interaktywna książka z łamigłówkami. Wcielimy się w niej w alchemików, którzy próbują odtworzyć składniki potrzebne do końcowego rytuału. Graczy czeka ponad 30 godzin zabawy oraz łamigłówki tworzące spójną historię z kilkoma możliwymi finalnymi rytuałami.

Książka, 128 stron, twarda oprawa

 

Dostępność:
duża ilość
Wysyłka:
24 godziny
Dziennik: Wyprawa 1907 - Interaktywna gra książkowa
Cena: 27,90 zł
szt.
Dziennik: Wyprawa 1907 - Interaktywna gra książkowa

Dziennik: Wyprawa 1907 to interaktywna gra książkowa. Krok po kroku czytelnik zagłębia się szczegóły tajemniczej podróży, rozwiązując jednocześnie kolejne zagadki i łamigłówki.

Dostępność:
duża ilość
Wysyłka:
24 godziny
Dziennik: Wyprawa 1907 - Zakazane Kopalnie - Interaktywna gra książkowa
Cena: 27,90 zł
szt.
Dziennik: Wyprawa 1907 - Zakazane Kopalnie - Interaktywna gra książkowa

Druga z trzech części interaktywnych gier książkowych Dziennik: Wyprawa 1907. Ręcznie rysowane ilustracje, punkty fabularne i tajne kody dostępu pomagają graczom zrozumieć historię i cieszyć się wyjątkowymi wrażeniami z gry.

Książka w twardej oprawie, 144 strony

Dostępność:
duża ilość
Wysyłka:
24 godziny
Dziennik: Zagadkowa podróż
Cena: 27,90 zł
szt.
Dziennik: Zagadkowa podróż

Udaj się wraz z Karoliną, Kazikiem oraz wydrą Hiacyntą na poszukiwanie zaginionego przyjaciela.  Dzięki wskazówkom Zagadroida wspólnie przemierzycie 7 rozdziałów we wszystkich zakątkach świata i rozwikłacie ponad 40 zagadek.

Specjalnie z myślą o dzieciach i młodzieży, autorzy stworzyli zupełnie nowy mechanizm odczytywania odpowiedzi i podpowiedzi. Dzięki temu przy rozwiązywaniu zagadek nie musimy korzystać z pomocy smartfonów czy komputerów, tak jak robiliśmy to przy Dzienniku 29 czy Dzienniku: Wyprawie 1907!

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Dziennik: Zagadkowa podróż przez czas
Cena: 27,90 zł
szt.
Dziennik: Zagadkowa podróż przez czas

Karolina, Kazik i wydra Hiacynta kontynuują swój pościg za tajemniczym porywaczem Zagadkobota. Tym razem podróżować będą nie tylko przez przestrzeń, lecz również przez czas! Odwiedzą 7 różnych epok, w których poznają więcej przyjaciół i stawią czoła jeszcze większej ilości zagadek.

Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Fighting Fantasy: Dom pełen zła
Cena: 25,00 zł
szt.
Fighting Fantasy: Dom pełen zła

Książki paragrafowe to rodzaj jednoosobowej gry fabularnej. Jednak zamiast teatru wyobraźni, jak ma to miejsce w grach RPG, gracz przeżywa swoje przygody poprzez odkrywanie kolejnych paragrafów, które wskaże mu opowieść. Książki paragrafowe przenoszą czytelnika w samo centrum zdarzeń. To on decyduje, w jaki sposób potoczy się fabuła całej opowieści - każdy jego wybór napędza akcję.

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Fighting Fantasy: Puszcza Zagłady
Cena: 29,90 zł
szt.
Fighting Fantasy: Puszcza Zagłady

Krasnoludy z Kamiennego Mostu potrzebują twojej pomocy! Czy wykażesz się potrzebną odwagą i sprytem, by wkroczyć do Mrocznej Puszczy i odnaleźć zagubione w niej fragmenty legendarnego młota bojowego? Tylko dzięki niemu kransnoludy będą mogły stawić czoła trollom i pokonać najeźdźców. W puszczy czyhają okrutne bestie, jednak perspektywa sowitej nagrody, przekonuje cię do podjęcia się misji. Puszcza zagłady czeka na kolejnego śmiałka…

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Koszmar Alicji w Krainie Czarów - Gra książkowa
Cena: 37,00 zł
Koszmar Alicji w Krainie Czarów - Gra książkowa

W Koszmarze Alicji w Krainie Czarów to TY decydujesz, jakimi ścieżkami podąży tytułowa bohaterka, jakim wyzwaniom stawi czoło i z którymi dziwnymi mieszkańcami Krainy Czarów stoczy walkę. Ale uważaj! – od Ciebie zależy, czy misja Alicji zakończy się sukcesem czy dziewczynka pogrąży się w koszmarze. 

Dostępność:
na zamówienie
Zły Czarnoksiężnik z OZ - Gra książkowa
Cena: 47,00 zł
szt.
Zły Czarnoksiężnik z OZ - Gra książkowa

W Złym Czarnoksiężniku z Oz to TY decydujesz o losach bohaterów. Możesz wybrać jedną z 6 postaci, którą poprowadzisz przez karty opowieści. Ale uważaj! – od Ciebie zależy, czy ta misja zakończy się sukcesem.

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Współpraca

Akceptujemy bony:

Sodexo

 

Galeria rabatów

Galeria rabatów

 

Paczkomaty

Paczkomaty

Płatności online

Płatności online

Sklep internetowy Shoper.pl