Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Układanka Lonpos 505 została zaprojektowana specjalnie, by ćwiczyć sprawność umysłową oraz wszystkie rodzaje inteligencji: logiczną, wizualno-przestrzenną oraz ruchową. Ze względu na różne poziomy trudności, gra jest doskonała dla każdego. Każdy poziom to kilkanaście lub więcej zadań do rozwiązania. Łącznie gra zawiera aż 505 wyzwań - 480 układanek dwuwymiarowych i 25 trójwymiarowych.
Poziom 1. Jest tak prosty, że nawet przedszkolaki dadzą sobie radę. Ćwiczy koorydację ruchowo-wzrokową. Poziom 2. Jest prosty, ale trudniejszy niż poziom 1. To ulubiony poziom osób starszych, zgodnie z maksymą : „Jedna gra i klocki małe a dla mózgu ćwiczenie doskonałe”. Poziom 3. Ulubiony poziom nastolatków, gdyż nie jest bardzo trudny, a jednocześnie stwarza wyzwanie. Poziom 4. Znakomity do rodzinnego układania. Poziom 5. Jest tak wciągający, że zapominasz nawet zjeść. Idealny sposób na nudę. Poziom 6. Gra staje się coraz trudniejsza. Jeśli ktoś nie uważa się za „orła” może poprzestać na tym poziomie. Poziom 7. By przejść ten poziom, trzeba wykazać się inteligencją wyższą niż przeciętna. Poziom 8. Jeśli nie próbowałeś tego poziomu wcześniej, nie wiesz co naprawdę znaczy trudny. Poziom 9. Tylko jedna na 20 tyś. osób potrafi przejść ten poziom bez uprzedniego „zaliczenia” wcześniejszych ośmiu poziomów. Poziom 10. Nawet Sherlock Holmes by się poddał. Wskazówki są wszędzie, ale wciąż brakuje ostatniego elementu.
Każda gra zawiera przystępną instrukcję z ilustracjami i 505 zadaniami.
Gra dwuwymiarowa - kroki
1. Wyjmij wszystkie klocki z kasetki 2. Wybierz z książeczki jedno zadanie (najlepiej zacznij od pierwszego) 3. Ułóż klocki w kasetce zgodnie z przedstawioną na obrazku konfiguracją 4. Ułóż pozostałe klocki tak, by wypełnić całą kasetkę. Pamiętaj, że klocków z konfiguracji startowej nie należy już wyciągać i przemieszczać.
Zwróć uwagę na kolory i litery alfabetu, które odpowiadają poszczególnym klockom. Teraz znacznie łatwiej będzie Ci ułożyć konfiguracje startowe.
Gra trójwymiarowa - kroki
1. Wyjmij wszystkie klocki z kasetki 2. Wybierz jedno z trójwymiarowych zadań (najlepiej zacznij od 481) 3. Ułóż klocki według obrazka 4. Ułóż pozostałe klocki tak, by powstała piramida. Pamiętaj, iż konfiguracji startowej nie powinno się naruszać