Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Ciężkie Dnie i Niespokojne Noce to pięć przygód autorstwa doskonale znanego weterana Warhammer Fantasy Roleplay, Graeme’a Davisa. Te ekscytujące scenariusze można rozegrać samodzielnie lub połączyć je w kampanię składającą się z pięciu aktów.
Ekran Mistrza Gry WFRP to niezbędny element arsenału każdego MG. Nieważne, jak długo gracie w Warhammera i co w nim najbardziej lubicie, znajdziecie tu multum przydatnych materiałów, narzędzi i zasad. Tu nie ma się nad czym zastanawiać!
Z Middenheim: Miastem Białego Wilka opuścicie znajome trakty Wielkiej Prowincji Reiklandu i znajdziecie się w centrum ulrykańskiej wiary i jej wpływów w Starym Świecie. Middenheim to bijące serce północnej części Imperium i doskonałe tło dla niekończących się ponurych i niebezpiecznych przygód! Każda dzielnica tej metropolii została tu dokładnie opisana, wraz z jej charakterystycznymi punktami, pomysłami na przygody i BN-ami, których nie da się zliczyć! Piękna mapa w wersji dla MG oraz Graczy przedstawia miasto w całej jego okazałości.
Podręcznik Pod bronią oferuje szereg nowych możliwości i wskazówek dla Bohaterów Warhammer Fantasy Roleplay, którzy wykonują Profesje Wojowników. Skupia się na cechach, które Gracze i MG mogą wykorzystać, aby urozmaicić walecznych mieszkańców Starego Świata i dodać im jeszcze więcej głębi.
Warhammer Fantasy Roleplay zabiera Was do Starego Świata. Załóżcie własną drużynę śmiałków lub bandę rzezimieszków i wyruszcie z nimi w podróż. Zmierzycie się w jej trakcie z podłością, zepsuciem, intrygami i straszliwymi bestiami pałającymi żądzą zniszczenia.
Przygody w Ubersreiku to zestaw sześciu scenariuszy do Warhammer Fantasy Roleplay rozgrywających się w Księstwie Ubersreiku. Każdą z nich możecie rozegrać oddzielnie, jako część Waszych dotychczasowych przygód lub połączyć je w kampanię, podczas której zwiedzicie Ubersreik i poznacie jego okolice.
Warhammer FRP: Wewnętrzny Wróg - Część 1 - Wróg w Cieniach to pierwsza część udoskonalonej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najlepiej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek napisano. Wróg w Cieniach rozpoczyna pięcioczęściową serię ponurych i niebezpiecznych przygód Warhammera Fantasy, która zainspirowała pokolenia graczy. Wersja reżyserska zawiera wnikliwe komentarze z elementami czarnego humoru, sprytnych sugestii jak poprowadzić kampanię na nowe sposoby oraz obszerny przewodnik po Bögenhafen pełen ekscytujących miejsc do odwiedzenia i zbadania.
Witamy w poprawionej i zaktualizowanej wersji jednej z najbardziej cenionych kampanii RPG, jakie kiedykolwiek napisano! Wróg w Cieniach przedstawia pierwszą część epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg, sekwencji przygód Warhammer Fantasy Roleplay, która zainspirowała całe pokolenie graczy. Zbierz więc swoich bohaterów, prowadząc ich od skromnych poszukiwaczy przygód bez grosza, aż na dwory majętnych i wpływowych osób, gdzie każda decyzja może zmienić los Imperium.
Warhammer FRP: Wewn Wróg 2 - Śmierć na Rzece Reik to druga część pięcioczęściowej serii ponurych i niebezpiecznych przygód Warhammera Fantasy, które zainspirowały pokolenie graczy. Wersja Reżyserska zawiera wnikliwy komentarz z elementami czarnego humoru, sprytnych sugestii jak poprowadzić kampanię na nowe sposoby oraz wybór mentorów, którzy przygotują twoich graczy na nadchodzące niebezpieczeństwa.
Szara Eminencja to trzecia z pięciu części ponurych i niebezpiecznych przygód Warhammera Fantasy, będących inspiracją dla pokolenia graczy. Wersję reżyserską opatrzono wnikliwym komentarzem z elementami czarnego humoru, sprytnych sugestii, jak poprowadzić kampanię na zupełnie nowe sposoby, oraz uzupełniono wachlarzem mentorów, którzy przygotują twoich graczy na nadchodzące niebezpieczeństwa.
Wewnętrzny Wróg to kultowa kampania, w którą każdy gracz powinien zagrać przynajmniej raz w życiu, co sprawia, że Szara Eminencja jest obowiązkową pozycją dla wszystkich fanów RPG.
Rogaty Szczur to czwarty tom udoskonalonej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najlepiej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek napisano. Opierając się na dramatycznych wydarzeniach z Szarej Eminencji, zwerbuj swoich dzielnych bohaterów do służby w mieście Middenheim, aby wprowadzić jeszcze więcej dramatyzmu i intryg.
Niezbędnik Rogatego Szczura to niezastąpiony przewodnik po czwartej części epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg. Jest on wypełniony dodatkowymi materiałami, które nie tylko rozszerzają Rogatego Szczura, ale także wspierają wszystkie przygody WFRP, w których wrogiem są podstępne skaveny.
Kislev to surowy kraj, stworzony do przygód. Nieważne, czy szukacie najlepszego miejsca na bitwę z hordą Chaosu lub zielonoskórych, czy mrocznych uliczek, które skrywają niezliczone tajemnice i były świadkami obrzydliwych zbrodni. Kraina Królowej Lodu jest dodatkiem dla was!
Daleko od wspaniałych miast Imperium i zamków dzielnych rycerzy Bretonii, nawet poza zwaśnionymi, rządzonymi przez złoto i występek miastami-państwami Tilei, leży kraina, gdzie zwykły najemnik może jednego dnia zostać królem, a następnego zginąć marnie od zdradzieckiego ciosu. To Księstwa Graniczne, Królestwa Renegatów – rządzone przez każdego i przez nikogo. To ziemie ciągłych wojen, morderczych bitew o skrawki jałowych terenów, intryg podsycanych przez ogromne ambicje i nieustającą żądzę władzy. Tak było od stuleci, lecz teraz nowe zagrożenie budzi się z pradawnego snu.
Warhammer Fantasy Roleplay - Tysiąc Tronów to kampania obiecująca poprowadzić poszukiwaczy przygód od cuchnących kanałów Marienburga do zachodnich krańców Kislevu. Gdy chłopiec ze znamieniem na piersi przedstawiającym kometę o dwóch ogonach własnoręcznie zabija dwójkę kultystów, zostaje ogłoszony Sigmarem Odrodzonym. Wspierani przez legion fanatycznych popleczników, Bohaterowie Graczy zostają wciągnięci w niebezpieczną i złowieszczą historię, w którą zamieszane jest starożytne zło, kulty Chaosu, panowie nocy i cała armia innych, śmiertelnie niebezpiecznych wrogów.