Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wciel się w Holmesa, Watsona lub Moriarty'ego i rozwiąż sprawy skradzionych diamentów, porwania księżniczki i tajemniczej śmierci. Przepytuj podejrzanych, zwracaj uwagę na wskazówki i doprowadź do pomyślnego zakończenia śledztwa. Postaraj się być jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
Krasnoludy z Kamiennego Mostu potrzebują twojej pomocy! Czy wykażesz się potrzebną odwagą i sprytem, by wkroczyć do Mrocznej Puszczy i odnaleźć zagubione w niej fragmenty legendarnego młota bojowego? Tylko dzięki niemu kransnoludy będą mogły stawić czoła trollom i pokonać najeźdźców. W puszczy czyhają okrutne bestie, jednak perspektywa sowitej nagrody, przekonuje cię do podjęcia się misji. Puszcza zagłady czeka na kolejnego śmiałka…
Sherlock Holmes wraz ze swoim bratem Mycroftem wyruszy w podróż dookoła świata! Czekają na nich trzy wyjątkowe śledztwa, w których tylko Ty możesz im pomóc! Ramię w ramię z jednym z braci rozwiąż zagadki i przechytrz złoczyńców. Pamiętaj, w tym komiksie to Ty jesteś bohaterem!
Komiks paragrafowy dla potężnych wojowniczek i ambitnych mistrzów sztuk walki
Każdego roku na Arenie żywiołów do pojedynku stają mistrzowie sztuk walki z całego kraju. Tylko jeden z nich może zostać zwycięzcą. Pokaż swoje umiejętności, pokonaj wszystkich i udowodnij, że to właśnie Ty jesteś godzien tytułu mistrza Areny żywiołów. Pamiętaj, w tym komiksie bohaterem jesteś Ty!
Rodzina to prawdziwy skarb. Wśród bliskich czujesz się bezpiecznie. Rodzice i dziadkowie otaczają cię opieką, a z rodzeństwem i kuzynami można się doskonale bawić. Czy wiesz, że babcia to mama twojej mamy? Zbuduj drzewo wesołej rodziny, a po obiedzie przyjdzie czas na rodzinny festyn!
Udaj się wraz z Karoliną, Kazikiem oraz wydrą Hiacyntą na poszukiwanie zaginionego przyjaciela. Dzięki wskazówkom Zagadroida wspólnie przemierzycie 7 rozdziałów we wszystkich zakątkach świata i rozwikłacie ponad 40 zagadek.
Specjalnie z myślą o dzieciach i młodzieży, autorzy stworzyli zupełnie nowy mechanizm odczytywania odpowiedzi i podpowiedzi. Dzięki temu przy rozwiązywaniu zagadek nie musimy korzystać z pomocy smartfonów czy komputerów, tak jak robiliśmy to przy Dzienniku 29 czy Dzienniku: Wyprawie 1907!
Droga do przedszkola może być wspaniałą przygodą. Dzielne maluchy codziennie pokonują ją z rodzicami. Ciekawe czy zapamiętują, jakie elementy krajobrazu można spotkać po drodze. Tyle się dzieje dookoła, a przecież nie można się spóźnić. Którędy dzisiaj pójdziemy do przedszkola, mamo?
Karolina, Kazik i wydra Hiacynta kontynuują swój pościg za tajemniczym porywaczem Zagadkobota. Tym razem podróżować będą nie tylko przez przestrzeń, lecz również przez czas! Odwiedzą 7 różnych epok, w których poznają więcej przyjaciół i stawią czoła jeszcze większej ilości zagadek.
Stań na czele wojska i poprowadź swój oddział do zwycięstwa!
Przenieś się w czasie na średniowieczne gościńce i pola bitewne. Wciel się w rolę kapitana oddziału najemników i sprawdź swój zmysł strategiczny. Czy poprowadzisz swoje wojska do zwycięstwa? Jedna fałszywa decyzja może oznaczać rozlew krwi Twoich towarzyszy. Zyskaj ich szacunek i poprowadź oddział w bój w imię króla, który będzie gotów najhojniej zapłacić za Wasze miecze i ostrogi.