Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W Arkham Horror: Szkarłatne klucze - Rozszerzenie kampanijne od 1 do 4 badaczy wyruszy na niebezpieczną misję, w czasie której zwiedzą rozmaite zakątki globu w nawet aż 10 scenariuszach! Planujcie trasę waszej podróży, by odnaleźć złowrogie Klucze zanim zrobi to tajemnicza i groźna Czerwona Koteria… lub wkupcie się w jej łaski, by powstrzymać czające się w cieniu większe zło. Pytanie, czy naprawdę możecie im zaufać?
Wojna Nemo to przeznaczona dla jednego gracza gra przygodowa o podwodnej eksploracji i walce, której akcja toczy się około 1870 roku. Podczas rozgrywki wcielisz się w Kapitana Nemo, dowódcę Nautilusa. Będziesz przemierzał nieznane wody, walczył ze statkami licznych mocarstw, stawiał czoła niebezpieczeństwom czyhającym w głębinach, szukał niezwykłych skarbów, odkrywał i dokumentował niesamowite cuda a także przemierzał świat w poszukiwaniu wiedzy i zemsty.
Wampir: Maskarada - Dziedzictwo to rywalizacyjna gra typu legacy. Oznacza to, że będziecie grać w nią wielokrotnie, za każdym razem korzystając z nowych elementów, kart i naklejek, zależnych od decyzji graczy. Każdy rozdział rozgrywany jest osobno i ma swojego zwycięzcę, ale jednocześnie stanowi część większej całości, zwanej kronikami.
Horror w Arkham to gra kooperacyjna, której macki wciągną od jednego do sześciu graczy w lovecraftiańską opowieść o potworach, szaleństwie i przedwiecznej grozie. Horror w Arkham od lat 80. niezmiennie znajduje się w ścisłej czołówce kooperacyjnych gier z klimatem, a trzecia edycja jeszcze wyżej podnosi tę poprzeczkę.
Wielu dzielnych śmiałków przybyło, by wziąć udział w Wielkim Turnieju, jednak tylko nieliczni z nich będą mieli szansę dołączyć do Ostrz Pływów - elitarnej gwardii wyspiarskiej krainy. By móc dostąpić tego zaszczytu, będziecie musieli stawić czoła wyzwaniom Stadionu Lamara, Chronoseum oraz Szranków Droska, wysunąć się na prowadzenie w rankingu czempionów i bronić krainy przed rosnącym zagrożeniem, jakim są potwory wyrywające się z okowów tajemniczej Fałdy.
Akcja gry Wieczna Zima: Paleoamerykanie rozgrywa się w Ameryce Północnej około 10 000 lat p.n.e. Gracze poprowadzą swoje plemiona przez kilka pokoleń, przekształcając je ze skromnej grupy łowiecko-zbierackiej w rozwiniętą społeczność plemienną. W czasie rozgrywki plemiona mogą odkrywać nowe ziemie i się na nich osiedlać, rozwijać kulturę, doskonalić techniki polowania na wielką zwierzynę i budować niezwykle trwałe megality.
Mityczny Wiatr jest kooperacyjną grą dla 1-4 graczy, w której każdy pokieruje unikatową postacią. W trakcie gry będziecie współpracować, aby założyć osadę w magicznej Dolinie Mitycznego Wiatru. Wspólnie realizujcie różne cele poprzez rozbudowę miasteczka, podróże po okolicy i rozwijanie własnych postaci, a wszystko to w ramach wciągającej opowieści.
Fateforge: Kroniki Kaan to kooperacyjna gra przygodowa dla 1-4 graczy, łącząca prostotę zasad z możliwością ich rozszerzania w miarę rozwoju fabuły. Rozgrywka może trwać od krótkich sesji po wielogodzinne maratony.
Alone™ nie jest zwyczajną grą z gatunku „dungeon crawler”. Jeden z graczy wciela się w niej w Bohatera, osamotnionego astronautę badającego nieznaną mapę pełną niebezpieczeństw i próbującego realizować misje, podczas gdy maksymalnie trzech skrywających się wśród ciemności agentów Zła planuje, jak go zabić.
W grze Wiek cudów każdy gracz wcieli się w rolę jednego z bóstw eldranirskiego panteonu i będzie pozyskiwał moc z wiary. Gracze będą wspierać rozwój śmiertelników poprzez wznoszenie monumentów, tworzenie filarów cywilizacji i inne osiągnięcia.
W grze Mysthea wcielicie się w wybrańców Ilvash, najętych przez rozmaite gildie królestwa do odkrycia sekretów i podboju niezbadanych wysp, dryfujących za sprawą pola grawitacyjnego wokół olbrzymiego kryształu wbitego głęboko w powierzchnię planety. Chcąc przetrwać swą podróż w nieznane wśród tych tajemniczych wysp będziecie musieli stawić czoła niezwykłym stworzeniom oraz innym zagrożeniom planety Icaion.
Pax Hispanica to asymetryczna gra o bitwach morskich dla 1-5 graczy autorstwa Phila Eklunda. Mechanika - podobnie jak w innych grach z serii Pax - skupia się przede wszystkim na budowaniu swojego zestawu kart, manipulowaniu rynkiem, licytacji w ciemno i wyborze jednej z 4 różnych ścieżek kariery i dróg do zwycięstwa. Wygraj, stając się profesjonalistą w swoim zawodzie i przekształcając hiszpańskie społeczeństwo.
Zatoka kupców to silnie asymetryczna gra euro, w której każdy z graczy wcieli się w innego handlarza ze świata fantasy, prowadzącego własny, wyjątkowy sklepik. Kupcy starają się sprzedać swoje towary podróżnikom przybyłym na trzy pomosty Zatoki, pełniące rolę najznakomitszych placów handlowych w całych Pięciu Królestwach. Każdy gracz używa do gry własnego zestawu unikalnych elementów i mechanik przypisanych jego postaci, aby produkować towary, zwiększyć wydajność swojego sklepu i - przede wszystkim - wzbogacić się!
Stationfall to gra pełna kreatywnych rozwiązań, która z czasem będzie się zmieniać, wynaturzać i pokazywać zęby. W najlepszych turach wykorzystasz wyjątkową taktyczną swobodę i intrygi do osiągnięcia celu swojej tajnej tożsamości, a także wydedukujesz tożsamość i cele swoich przeciwników. Stationfall to złożona gra, pełna chaosu i niebezpiecznych zmiennych.
W Zoo Tycoon wcielisz się w zarządcę nowoczesnego ogrodu zoologicznego. Twoim zadaniem będzie budowa wybiegów, opieka nad zwierzętami i przyciąganie tłumów odwiedzających.
Sword & Sorcery to kooperacyjna gra planszowa dla 1 do 5 graczy, osadzona w magicznym świecie fantasy. Bohaterowie o unikatowych mocach zostali wyrwani z objęć śmierci, aby jeszcze raz przeciwstawić się siłom zła, kontrolowanym przez grę, ocalić królestwo od zagłady i uwolnić swoje dusze od wiążącego je zaklęcia.
Machina Arcana to kooperacyjna gra planszowa w klimacie horroru, osadzona w steampunkowym uniwersum i przeznaczona dla 1-4 graczy. W jej trakcie uczestnicy wcielają się w odkrywców penetrujących tajemnicze podziemia i stawiających czoła istotom inspirowanym Mitologią Cthulhu autorstwa H.P. Lovecrafta. Rozgrywka opiera się na idei dungeon crawlera, a fabuła jest scenariuszowa - każda osobna przygoda obejmuje szereg pięknie zilustrowanych kart, które prowadzą graczy naprzód, a także charakteryzuje się unikatowymi zestawami kart Grozy i odkrywców.
BITWA PIĘCIU ARMII to strategiczna gra dla dwóch graczy, oparta na wielkim finale HOBBITA autorstwa by J.R.R. Tolkiena, zaprojektowana i wyprodukowana przez twórców nagrodzonej gry planszowej WOJNA O PIERŚCIEŃ.
Wojna o Pierścień to epicka strategiczna gra planszowa pozwalająca graczom zanurzyć się w świecie Władcy Pierścieni stworzonym przez J.R.R. Tolkiena, pełnym ekscytujących przygód, dramatycznych starć i niezapominanych bohaterów.