Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W grze Jolly Roger od 4 do 10 graczy wcieli się w role załogi statku pirackiego. Na początku gry gracze losowo wybierają kapitana, który będzie dowodził kolejnymi wyprawami. Wybiera on spośród pozostałych graczy kwatermistrza: swojego wiernego pomocnika, który wyręczy zapracowanego kapitana w takich czynnościach jak rozdzielanie zdobytych łupów czy wymierzanie kar. Jeśli nie sprawdzi się w swojej funkcji, nic straconego - na początku kolejnej tury kapitan może zwolnić obecnego kwatermistrza i wybrać na jego miejsce nowego.
W scenariuszu Horror w Psiarkham: Intrygach Miaulathotepa przekonacie się, co tak naprawdę oznacza żyć jak pies z kotem! Ten wyjątkowy scenariusz do gry karcianej Horror w Arkham, który pierwotnie miał być jedynie primaaprilisowym żartem, to w pełni grywalny, samodzielny scenariusz, w którym gracze wcielą się w rolę psich badaczy na tropie kociego spisku.
Przed wami majaczy się zapowiedź nowych odkryć w miarę, jak coraz bardziej zagłębiacie się w intrygę oplatająca Innsmouth. Wraz z nową historią, ten scenariusz dostarczy także nowych możliwości rozbudowy i usprawnienia talii badaczy. Lecz czy wraz z ulepszaniem waszych zdolności nie uchylicie wrót szaleństwu?
Zapnijcie pasy i przygotujcie się na szaleńczą ucieczkę przed członkami Ezoterycznego Zakonu Dagona, gdy rozpocznie się pogoń Na wysokich obrotach w trzecim Zestawie Mitów z cyklu Zmowa nad Innsmouth do gry Horror w Arkham: Gra karciana LCG!
Linie czasowe Waszego śledztwa w Innsmouth szybko łączą się w całość, w miarę, jak fragmenty wspomnień powracają na swoje miejsce. Byliście świadkami tajemniczych wydarzeń oraz złowrogich spotkań, i jasnym jest, że źródłem spisku jest Ezoteryczny Zakon Dagona. Czas, aby przekroczyć granicę koszmaru i zagłębić się w rozpadające się pomieszczenia siedziby Zakonu… i w jaskinie pływowe, które rozciągają się pod nią.
Zimowa Gala to nowy scenariusz do gry Horror w Arkham: Gra karciana, w którym 1-4 badaczy sprzymierzy się z jedną z frakcji, celem wspólnego zdobycia potężnego reliktu, który wydaje się być centralnym punktem intrygi Klubu.
Zatopione miasto - Rozszerzenie badaczy to rozszerzenie, które wprowadza 6 nowych badaczy oraz wiele kart oferujących zupełnie nowe możliwości, w tym nowe "Specjalistyczne" karty, powiązane z cechami badaczy
Zapomniana Era - Rozszerzenie Badaczy to rozszerzenie, które wprowadza 5 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących nowe możliwości. Pierwotnie karty te zawarte były w produktach z cyklu Zapomniana era.
W Zapomnianej erze 1–4 badaczy dołączy do ekspedycji badającej azteckie ruiny i zapuści się w głąb niebezpiecznych lasów deszczowych i niezbadanych pieczar. Zdołają przetrwać tę ryzykowną wyprawę czy może spotka ich marny koniec? To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Zapomniana era.
W tym dodatku znajdziecie finałowy scenariusz cyklu Zmowa nad Innsmouth, który zabierze Was i Waszych badaczy w mroczne fale, by zmierzyć się z Istotami z Głębin w ich własnym siedlisku - i by raz na zawsze położyć kres tej grozie.
W Horror w Arkham: Uczta w Dolinie Hemlock - Rozszerzenie kampanijne 1 do 4 badaczy wyruszy na spowitą tajemnicą Wyspę Hemlock, która właśnie otworzyła się na turystów. Za dnia nawiążcie relacje z mieszkańcami i zwiedzajcie okolicę. Sami zdecydujecie, kogo spotkacie i co zrobicie, ale pamiętajcie, że po zachodzie słońca wyspa zamienia się w śmiertelną pułapkę dzikiej natury. Czy uda Wam się odkryć sekrety Wyspy Hemlock w zaledwie trzy dni? A może zostaniecie „pożarci” w czasie zbliżającej się uczty?
Horror w Arkham: Uczta w Dolinie Hemlock - Rozszerzenie badaczy wprowadza 5 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących zupełnie nowe możliwości, w tym nowe karty ze słowem kluczowym Powiązana oraz karty wykorzystujące żetony błogosławieństwa i klątwy. Używaj odpowiednich narzędzi do pracy jako Wilson Richards, złota rączka; zbuduj idealne laboratorium jako Kate Winthrop, naukowiec; wyłgaj się z niebezpieczeństwa jako Alessandra Zorzi, hrabina; przywróć równowagę chaosowi jako Kōhaku Narukami, folklorysta lub narażaj się na niebezpieczeństwo, aby chronić innych jako Hank Samson, rolnik.
W Arkham Horror: Szkarłatne klucze - Rozszerzenie kampanijne od 1 do 4 badaczy wyruszy na niebezpieczną misję, w czasie której zwiedzą rozmaite zakątki globu w nawet aż 10 scenariuszach! Planujcie trasę waszej podróży, by odnaleźć złowrogie Klucze zanim zrobi to tajemnicza i groźna Czerwona Koteria… lub wkupcie się w jej łaski, by powstrzymać czające się w cieniu większe zło. Pytanie, czy naprawdę możecie im zaufać?
Rozszerzenie badaczy Szkarłatne klucze może być wykorzystywane do budowania i rozwijania talii badaczy podczas dowolnego scenariusza lub kampanii Horroruw Arkham: Gry karcianej.