Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W Paladynach zachodniego królestwa celem każdego gracza jest posiadanie jak największej liczby punktów zwycięstwa na koniec gry. Punkty zdobywa się, budując posterunki i fortyfikacje, wspierając działalność misyjną mnichów i walcząc z najeźdźcami. W każdej rundzie gracze z pomocą wybranego paladyna i grupki robotników będą wykonywać różne zadania.
Powiększ podstawowe plansze gry o siedem rozszerzeń i wykonaj cztery nowe akcje dzięki niespotykanym wcześniej rodzajom kart. Decydując się na Dyplomację, staniesz przed poważnym wyborem: Powierzyć arystokratom ziemię, czy może Zwerbować ich we własne szeregi, aby mieć ich na oku? Buduj potęgę państwa nie tylko w oparciu o oręż, ale i pióro. Pamiętaj: musisz być zręczny swoich postanowieniach, gdyż te mogą ci wiele dać, ale i jeszcze więcej odebrać.
Nad sawanną wschodzi słońce, rozpoczyna się kolejny pracowity dzień. To stado słoni wydaje się zmęczone, trzeba je poprowadzić do wodopoju. Wśród żyraf w zeszłym tygodniu pojawiły się młode. Rosną jak na drożdżach, ale potrzebują więcej pożywienia. No i jeszcze te antylopy, wszędzie ich pełno!
Piątka to szybka, kolorowa gra imprezowa dla 2-8 graczy. Znajdziecie tu wszystko, czego potrzeba do rozkręcenia planszówkowego wieczoru: proste zasady, konieczność przejrzenia przeciwników i pięknie wykonane, customowe kości zaprojektowane przez Silly Jellie, twórczynię grafik do Coatla.
Gwałtownie rosnąca liczba przeludnionych metropolii uzmysłowiła ludzkości, że czas na założenie nowego domu – na dnie morza. Farmy alg dostarczą żywności. Odsalarnie zaopatrzą w wodę. A laboratoria opracują technologie niezbędne przy budowie sieci podwodnych miast.
Podwójni Agenci to kooperacyjna gra karciana, która przetestuje wasze zdolności dedukcji. Do zidentyfikowania macie agentów, czyli karty o określonym kolorze i liczbie. Dojdziecie do nich drogą eliminacji, zarządzając kartami na ręce. W miarę gromadzenia się wskazówek wybór się zawęża… a waszym zadaniem jest wyeliminowanie wszystkich agentów nim skończy się gra!
Podziemne Imperium to gra karciana dla 1-5 graczy z budowaniem karcianego silniczka. Autorem gry jest Tim Armstrong (Arkana Magii, Orbis). Rozbudowuj swoją kopalnię, korzystaj ze zdolności sześciu frakcji, awansuj na torze technologii i... pokonaj przeciwników na punkty!
Gra karcina Pojedynek Ninja przeniesie was do czasów, w których wojownicy ninja siali strach wśród okolicznej ludności. W grze wcielacie się w jednego z dowódców klanu ninja starając się zetrzeć w proch konkurujący klan ninja.
Poprzez Wieki jest grą przeznaczoną dla dwóch graczy, która łączy w sobie prostotę rozgrywki znaną z mikrogier oraz strategię opartą o kolekcjonowanie zestawów kart oraz system draftu (znany np. z fazy wypatrywania Osadników: Narodziny Imperium).
Potwory w Tokio powracają we wspaniałej edycji, która oddaje hołd pulpowej estetyce amerykańskich komiksów i filmów. Wyjątkowe komponenty i ilustracje oraz nowy moduł zasad autorstwa samego Richarda Garfielda tworzą specjalne wydanie, które ukazuje się tylko w jednorazowym nakładzie!
Pret-a-porter to gra o ekonomii i strategii, w której zarządzasz firmą próbującą odnieść sukces w świecie mody i stylu. Rozgrywka trwa przez rok podzielony na 12 rund (miesięcy), podzielonych na 4 kwartały. Podczas ostatniego miesiąca każdego z kwartałów rozpatrywane będą pokazy mody, dzięki którym pokażesz światu swoje kolekcje i zdobędziesz prestiż.
Rozwiń swoje imperium galaktyczne drogą pokojowego rozwoju. Terraformuj i zasiedlaj planety, buduj infrastrukturę, rozwijaj technologie. Zadecyduj, czy lepiej rozwijać się w pobliżu innych frakcji, by zyskać moc i partnerów handlowych, czy szukać izolacji, by mieć większe możliwości ekspansji? Na jakich nowych technologiach skupisz się, by ulepszyć potencjał swojej frakcji?
W galaktyce odkryto ogromne, opuszczone statki kosmiczne, dające dowód na istnienie wysoko rozwiniętych cywilizacji, dawno zapomnianych w odmętach czasu. Zbadajcie te statki, odkrycie sekrety ich twórców. Macie również do wyboru 4 nowe frakcje, które rozpoczynają grę na asteroidach lub na nowym rodzaju planet - protoplanetach. Te nowe planety rozsiane są po całej galaktyce.
Proszę wsiadać: Nowy Jork i Londyn to szybka, familijna gra planszowa, której autorem jest uznany japoński twórca Saashi. Żadne miasto nie obejdzie się bez sprawnej komunikacji miejskiej, zwłaszcza takie metropolie jak Londyn i Nowy Jork. W grze staniecie się projektantami sieci autobusowych, a wszystko to dzięki świeżemu spojrzeniu na mechanikę roll and write.
Okręt dobił do brzegu. W powietrzu unosi się zapach krwi i żelaza. Wioska majacząca na horyzoncie zdaje się być opustoszała. Oni już wiedzą. Twoi ludzie chwytają za topory i włócznie, by zabrać to, po co przybyli. Reavers of Midgardto strategiczna gra przygodowa J. B. Howella (Papillon, Gates of Mara), będąca prawowitym następcą kultowego Champions of Midgard. Tym razem czeka na ciebie jeszcze więcej możliwości i dróg do zwycięstwa.