Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W lesie Sherwood toczy się zacięta walka pomiędzy kompanami Robin Hooda a zastępcami Szeryfa z Nottingham. Każda ze stron stara się zinfiltrować przeciwny obóz, aby ostatecznie zwyciężyć.
Jako prosty człowiek utknąłeś między tymi dwiema frakcjami. Ocalisz swoją skórę, jeśli oskarżysz Robina i jego towarzyszy lub zdemaskujesz Szeryfa i jego zastępców, którzy przeniknęli do obozowiska Robina.
Gra językowa dla dzieci, dzięki której poznają one podstawowe słownictwo angielskie. Karty z rysunkami podzielone są tematycznie na grupy wyrazów, co ułatwia umieszczenie nowo poznanego słowa w odpowiednim kontekście.
Dziś Ziemia, jej budowa i geografia nie mają dla nas prawie żadnych tajemnic. Pod tym względem możemy zazdrościć pierwszym odkrywcom - żeglarzom, którzy przemierzali bezkres oceanów. Płynęli w nieznane, nie mając pewności, czy uda im się powrócić do domu.
Zapraszamy was w niezwykłą podróż w czasie. Około 40 tysięcy lat temu pojawił się na Ziemi homo sapiens sapiens, nazywany też człowiekiem z Cro-Magnon. "Sapiens" oznacza mądry, a "sapiens sapiens" - podwójnie mądry.
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.
Dwie zabawy w jednym pudełku! Dla najmłodszych to po prostu puzzelki. Dzieci układają SamSamowe postaci. Dla starszych dzieci to gra z dwoma kostkami. Podstawowe informacje Liczba graczy: 1 - 4 osób Wiek: od 3 - 7 lat Wydanie: polska Instrukcja: pols...
Klasyczna gra, która polega na zbieraniu par. Gra ćwiczy pamięć, koncentrację i refleks. Bohaterami gry są: SamSam i jego przyjaciele. Podstawowe informacje Liczba graczy: 1 - 4 osób Wiek: od 3 - 7 lat Wydanie: polska Instrukcja: polska Zawartość pud...
Trefle to niesamowity pojedynek na spryt i humor. W grze musisz pozbyć się wszystkich kart tak szybko, jak to tylko możliwe. Sprawdź swoje karty, opracuj strategię rozgrywki, popatrz pozostałym graczom głęboko w oczy i zgarnij całą pulę bonusów.
Komiks paragrafowy dla potężnych wojowniczek i ambitnych mistrzów sztuk walki
Każdego roku na Arenie żywiołów do pojedynku stają mistrzowie sztuk walki z całego kraju. Tylko jeden z nich może zostać zwycięzcą. Pokaż swoje umiejętności, pokonaj wszystkich i udowodnij, że to właśnie Ty jesteś godzien tytułu mistrza Areny żywiołów. Pamiętaj, w tym komiksie bohaterem jesteś Ty!
W Cieniu Tronu to prosta i szybka gra karciana o tajnych stowarzyszeniach działających w cieniu królewskiego tronu, którzy chcą przejąć władzę nad Starym Państwem. Im większa liczba sług, szlachty i dostojników znajduje się pod ich kontrolą, tym większa szansa na osiągnięcie ostatecznego celu.
Okrągły niebieski banan, kwadratowa zielona pomarańcza, pięciokątna czerwona cytryna, to wszystko można znaleźć w smakowitej kwadratowej truskawce. Kwadratowej truskawce? Czy to w ogóle jest możliwe? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po grę Owocowy zawrót głowy!
Poprzez Wieki jest grą przeznaczoną dla dwóch graczy, która łączy w sobie prostotę rozgrywki znaną z mikrogier oraz strategię opartą o kolekcjonowanie zestawów kart oraz system draftu (znany np. z fazy wypatrywania Osadników: Narodziny Imperium).
Szybcy i wpienieni to imprezowa gra planszowa, w której podstawą rozgrywki jest piwo spożywane przez graczy. Celem uczestników jest jak najszybsze wypicie swojego piwa i uruchomienie ochronnego piwokręgu, który powstrzyma inwazję kosmity Zen-ON'a zan...
Nie jesteś w stanie im się przyjrzeć, ale one przyglądają się tobie. Maszyny pełzające po ścianach i korytarzach stacji nie pozwalają na chwilę oddechu. Musisz być czujny, ponieważ dźwięk skrzypiących mechanicznych trybików może być ostatnim, jaki usłyszysz...
Na pokład stacji kosmicznej Tezeusz pojawia się nowy przeciwnik... Boty!
Rzuć 9 kostkami, na których znajdziesz 54 obrazki ściśle powiązane ze światem Batmana: Joker, Kobieta Kot, Batmobil i wiele innych. Przyjrzyj się im i zacznij snuć opowieść, zaczynając od słów "W cieniu Gotham..."
51. stan: Zgliszcza to pierwsze rozszerzenie do gry 51st State: Master Set inspirowane starym dodatkiem o nazwie Ruiny wydanym w 2012. Nowy zestaw 50 kart z dodatku Zgliszcza, wprowadza ulubione karty z oryginalnego rozszerzenia, które dodają nową mechanikę do podstawowej wersji gry.
W piękny letni dzień organizujesz przyjęcie dla zwierzaków. Kogo wybierzesz i zaprosisz? Foki, tygrysy, a może nosorożce? Pamiętaj, żeby uważać na czarną owieczkę, która chciałaby się pojawić na każdym spotkaniu, nawet jeśli nikt jej nie zapraszał!