Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zwą mnie Obibok i jestem smokiem, lecz nie zabijam nikogo wzrokiem, nie zieję ogniem i nie przerażam, jak to się innym smokom przydarza. Nikt patrząc na mnie, nie krzyczy: "rety!", bo we mnie drzemie dusza poety, bo ze mnie smoka przypadek rzadki, co...
Uwielbiasz wszelkiego rodzaju quizy, chętnie odpowiadasz na pytania i masz zdanie na każdy temat? A może podczas oglądania teleturniejów co i rusz masz wrażenie, że WIESZ LEPIEJ? Spróbuj swoich sił w 20 kategoriach i sprawdź, czy rzeczywiście przewyższasz wiedzą swoich znajomych!
Wiem lepiej to karciana gra quizowa, w której drużyny rywalizują o zwycięstwo odpowiadając na pytania. Oprócz sprawdzania naszej wiedzy, gra oferuje również możliwości taktyczne, które skutecznie przybliżają nas do zwycięstwa (lub odciągają od niego naszych przeciwników).
Skierowana do osób starszych, gra oparta o mechanizm szukania wspólnych detali. Do dyspozycji mamy planszę, kartonowe tabliczki z wzorami wyznaczającymi osie oraz drewniane tabliczki z piktogramami. Kartoniki układamy na planszy. Figury w pierwszej kolumnie, wzory w pierwszym rzędzie. Zadanie polega na ułożeniu drewnianych tabliczek z piktogramami na polu znajdującym się na przecięciu figury oraz wzoru, które łącznie znajdują się na piktogramie. Dwa warianty gry.
W zestawie znajduje się 45 wyrażeń umieszczonych na plastikowych tabliczkach, z których można zbudować 7 zdań. Celem gry jest ułożenie wszystkich zdań, które muszą być zrozumiałe i zbudowane zgodnie z normami językowymi. Gra ma doskonalić analityczno-syntetyczne podejście do języka. Trzy warianty gry.
Zabawa w której do dyspozycji mamy 22 drewniane elementy o przeróżnych kształtach i wielkościach. Każdy z dostępnych elementów ma swoją parę. Zadanie w zależności od wariantu polega na odnalezieniu dwóch takich samych przedmiotów bez udziału zmysłu wzroku. Gra wspomaga motorykę małą, ćwiczy koncentrację oraz rozwija wyobraźnię. Cztery warianty zabawy.
Zestaw do ułożenia dwunastościanu foremnego. Bardzo trudny. Dedykowany jest osobom w wieku od 5 do 125 lat, podobnie jak Happy Cube. Jest tak skonstruowany, że daje się również łączyć z elementami Happy Cube.
"Tajemnica Świątyni" to przygodowa gra logiczna, w której Twoje dziecko wcieli się w dzielnego poszukiwacza przygód, uwięzionego w ruchomym labiryncie! Mały bohater będzie musiał wykorzystać nieszablonowe myślenie i logikę, aby uciec unikając groźnych pułapek.
"Scriba Junior" to najatrakcyjniejsza gra gra słowna dla dzieci w dwóch wariantach. Z udziałem i pomocą partnerów umiejących czytać i pisać, najmłodsze dzieci (od 5-ciu lat) w trakcie zabawy poznają alfabet i stopniowo uczą się czytać. Drugi wariant ...
Wybierz się w podróż dookoła świata i poznaj największych wynalazców, poszukiwaczy przygód, artystów i przywódców, jakich zna historia! By wygrać, zbieraj punkty, rozpoznając znane osoby i odpowiadając poprawnie na fascynujące pytania. Jeśli nie uda Ci się odgadnąć od razu, możesz skorzystać z podpowiedzi, jednak każda wskazówka oznacza odpowiednio mniej punktów. Wygrywa osoba, która na koniec gry ma najwięcej sław przyporządkowanych do właściwych grup.
Jakie zwierzę ma pomarańczowe zęby? Gdzie żyje wielbłąd dwugarbny? Który słoń (afrykański czy indyjski) ma większe uszy? Chcesz poznać odpowiedzi na te i inne równie ciekawe pytania? Zapraszamy do zabawy, w trakcie której uczestnicy odpowiadają na pytania dotyczące niezwykle różnorodnego świata zwierząt. Na 102 kartach jest 408 pytań i 816 wariantów odpowiedzi.
Uczestnicy gry biorą udział w emocjonującej zabawie, a jednocześnie zdobywają wiele ciekawych informacji na temat geografii i przyrody Polski. Gracze mają do dyspozycji 55 kart, na których znajdują się 184 pytania i 368 odpowiedzi. Quiz przyroda i ge...
Quiz o Polsce mini to gra dla całej rodziny. Jest doskonałą i emocjonującą zabawą, sprawdzającą i wzbogacającą wiedzę na temat polskiej historii, geografii, kultury i przyrody. Podstawowe zadanie graczy, to wybranie właściwej odpowiedzi (jednej z trz...
Quiz o Europie mini to fascynująca gra i świetna zabawa, w trakcie której uczestnicy odpowiadają na pytania o Europie. Gracze mogą odpowiadać na 180 pytań z 45 kart, a do wyboru mają 540 odpowiedzi. Tematami pytań i odpowiedzi są: historia, geografia...
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.
Zapraszamy was w niezwykłą podróż w czasie. Około 40 tysięcy lat temu pojawił się na Ziemi homo sapiens sapiens, nazywany też człowiekiem z Cro-Magnon. "Sapiens" oznacza mądry, a "sapiens sapiens" - podwójnie mądry.
Pora liczyć to dynamiczna gra oparta na szybkim liczeniu lub szacowaniu. Proste zasady połączone z możliwością dostosowania rozgrywki dla młodszych graczy, to recepta na szybką i niezobowiązującą zabawę z matematyką.
„Polska Luxtorpeda” to gra imprezowa, przy której świetnie będą się bawić młodsi i starsi. Dynamiczna rozgrywka spodoba się fanom gier typu „Dobble” czy „Jungle Speed”. W grze występują różne postaci i obiekty związane z polską kulturą i historią.
Abstrakcyjna gra kafelkowo-wyścigowa. W grze Pod Prąd każdy z graczy kontroluje grupę łososi, które wędrują w górę rzeki, aby złożyć jajeczka u jej źródła. W czasie swojej podróży łososie będą musiały poradzić sobie z naturalnymi przeszkodami, głodnymi niedźwiedziami i drapieżnymi ptakami. Gracz, który najlepiej poprowadzi swoją grupę łososi do źródła rzeki - wygrywa.