Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Krwawa wojna Siedmiu Królestw dobiegła końca. Podpisano traktat pokojowy, dzięki któremu królestwo Anderis znów może swobodnie się rozwijać. Kupcy i rzemieślnicy szybko bogacą się, doskonaląc się jednocześnie w swym kunszcie. W całym kraju powstają nowe drogi, pałace, pomniki i ogrody. Anderis staje się celem kupieckich karawan z odległych królestw, które po powrocie do swych ojczyzn opiewają jego niezwykły rozkwit kulturalny i architektoniczny.
Gildie to gra kupiecka, w której 2 do 4 graczy wciela się w postaci zamożnych lordów, próbujących przyciągnąć do swoich gildii najznamienitsze osobistości w całym królestwie. Gra trwa około 60-90 minut.
W Gildiach każdy gracz zarządza złotem, rozbudowuje siedzibę swojej gildii i stara się nakłonić wpływowe postaci do dołączenia do jego stronnictwa. Wszystko po to, aby na końcu gry gildia, którą zarządza, okazała się największą potęgą w Anderis.
Krwawa wojna Siedmiu Królestw dobiegła końca. Podpisano traktat pokojowy, dzięki któremu królestwo Anderis znów może swobodnie się rozwijać. Kupcy i rzemieślnicy szybko bogacą się, doskonaląc się jednocześnie w swym kunszcie. W całym kraju powstają nowe drogi, pałace, pomniki i ogrody. Anderis staje się celem kupieckich karawan z odległych królestw, które po powrocie do swych ojczyzn opiewają jego niezwykły rozkwit kulturalny i architektoniczny.
Podstawowe informacje:
Liczba graczy: 2 - 4 osób Wiek: od 10 lat Czas gry: 60-90 minut Wydanie: polskie Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
1 sześciokątna plansza rynku
4 plansze siedzib gildii
80 srebrnych monet (floreny)
25 złotych monet
48 kart postaci (należących do 7 frakcji: wojowników, czarodziei, kapłanów, cieni, szlachciców, rzemieślników i zwierząt)