|
|
Dziennik 29. Przebudzenie - Interaktywna gra książkowa
![]() Naukowcy natrafili na ślady obcej cywilizacji. Rozpoczęte przez nich tajne prace wykopaliskowe nie przyniosły żadnych rezultatów przez 28 tygodni. Dopiero w 29. tygodniu wydarzyło się coś nieprzewidzianego. Ekipa badaczy zaginęła – jedyne co po niej pozostało, to ten dziennik… jego druga część. Dziennik 29 to interaktywna książka, która jest równocześnie grą pełną niespodzianek. Czy odważysz się podjąć wyzwanie?
|
Dziennik: Kroniki Cypher
![]() Kroniki CYPHER to książka inna niż wszystkie. W tej wyjątkowej zabawie zagadki czekają na każdej stronie, a odpowiedzi musisz udzielać poprzez specjalną aplikację na stronie internetowej. Spędź kreatywnie czas przy interaktywnej grze książkowej, której formuła stała się światowym fenomenem!
|
Dziennik: Księga rytuałów
![]() Dziennik: Księga rytuałów to interaktywna książka z łamigłówkami. Wcielimy się w niej w alchemików, którzy próbują odtworzyć składniki potrzebne do końcowego rytuału. Graczy czeka ponad 30 godzin zabawy oraz łamigłówki tworzące spójną historię z kilkoma możliwymi finalnymi rytuałami. Książka, 128 stron, twarda oprawa
|
Dziennik: Wyprawa 1907 - Zakazane Kopalnie - Interaktywna gra książkowa
![]() Druga z trzech części interaktywnych gier książkowych Dziennik: Wyprawa 1907. Ręcznie rysowane ilustracje, punkty fabularne i tajne kody dostępu pomagają graczom zrozumieć historię i cieszyć się wyjątkowymi wrażeniami z gry. Książka w twardej oprawie, 144 strony
|
Dziennik: Zagadkowa podróż
![]() Udaj się wraz z Karoliną, Kazikiem oraz wydrą Hiacyntą na poszukiwanie zaginionego przyjaciela. Dzięki wskazówkom Zagadroida wspólnie przemierzycie 7 rozdziałów we wszystkich zakątkach świata i rozwikłacie ponad 40 zagadek.
|
Dziennik: Zagadkowa podróż przez czas
![]() Karolina, Kazik i wydra Hiacynta kontynuują swój pościg za tajemniczym porywaczem Zagadkobota. Tym razem podróżować będą nie tylko przez przestrzeń, lecz również przez czas! Odwiedzą 7 różnych epok, w których poznają więcej przyjaciół i stawią czoła jeszcze większej ilości zagadek.
|
Fighting Fantasy: Czarnoksiężnik z Ognistej Góry
![]() Książki paragrafowe to rodzaj jednoosobowej gry fabularnej. Jednak zamiast teatru wyobraźni, jak ma to miejsce w grach RPG, gracz przeżywa swoje przygody poprzez odkrywanie kolejnych paragrafów, które wskaże mu opowieść. Książki paragrafowe przenoszą czytelnika w samo centrum zdarzeń. To on decyduje, w jaki sposób potoczy się fabuła całej opowieści - każdy jego wybór napędza akcję.
|
Fighting Fantasy: Dom pełen zła
![]() Książki paragrafowe to rodzaj jednoosobowej gry fabularnej. Jednak zamiast teatru wyobraźni, jak ma to miejsce w grach RPG, gracz przeżywa swoje przygody poprzez odkrywanie kolejnych paragrafów, które wskaże mu opowieść. Książki paragrafowe przenoszą czytelnika w samo centrum zdarzeń. To on decyduje, w jaki sposób potoczy się fabuła całej opowieści - każdy jego wybór napędza akcję.
|
Fighting Fantasy: Puszcza Zagłady
![]() Krasnoludy z Kamiennego Mostu potrzebują twojej pomocy! Czy wykażesz się potrzebną odwagą i sprytem, by wkroczyć do Mrocznej Puszczy i odnaleźć zagubione w niej fragmenty legendarnego młota bojowego? Tylko dzięki niemu kransnoludy będą mogły stawić czoła trollom i pokonać najeźdźców. W puszczy czyhają okrutne bestie, jednak perspektywa sowitej nagrody, przekonuje cię do podjęcia się misji. Puszcza zagłady czeka na kolejnego śmiałka…
|