|
|
Odjechane Jednorożce: Ahoj, przygodo!
Odjechane Jednorożce: Ahoj, przygodo! to rozszerzenie składające się z 54 zupełnie nowych kart, które wprowadzą do Twoich rozgrywek motyw fantastycznych wypraw. Możesz je łączyć zarówno z klasyczną grą podstawową, jak i wersją Bez cenzury.
|
Odjechane Jednorożce dla dzieciaków
Witaj w pełnym magii świecie gier karcianych!Odjechane Jednorożce od lat przyciągają uwagę dużych i małych fanów magicznych stworzeń. Jednak kaskadowe efekty i szybko zmieniająca się sytuacja na stole mogą być przytłaczające dla najmłodszych. Z myślą o nich powstały Odjechane Jednorożce dla dzieciaków – karcianka, która świetnie wprowadza do magicznego świata jednorożców i gier strategicznych. To gra dla 2–6 graczy od 6. roku życia z zupełnie nowymi postaciami i przesłodkimi ilustracjami, które pokochają dzieci (i nie tylko)!
|
Odjechane Jednorożce
Odjechane Jednorożce to strategiczna gra karciana pełna śmiechu, destrukcji, interakcji i… jednorożców!
|
Obsesje: Wessex
WEJDŹ DO HRABSTWA WESSEX
|
Obsesje: Na salonach i od kuchni - Kafle promo
|
O kocie w kłopocie - nowe wydanie
Gra rodzinna, która pozwoli Wam przeżyć niesamowitą przygodę. Podczas wędrówki po mieście spotkacie przyjaciół, odnajdziecie ukryte przejścia, a odkryte wskazówki pozwolą Wam dotrzeć do dom. Bądźcie jednak uważni, bo za rogiem może się czaić pies albo kruk…
|
Numer
Wybierz, odkryj, rozpatrz! Numer to niezwykle prosta gra blefu i spekulacji, w której zwycięży najsprytniejszy... albo najodważniejszy z graczy! Co turę będziemy zapisywać liczbę od 0 do 999. Im wyższy wynik zapiszemy, tym więcej punktów zdobędziemy. Jednak wiąże się to z ryzykiem: jeśli w naszej liczbie znajdzie się jakakolwiek cyfra występująca w niższych numerach, zostaniemy z niczym!
|
Nucleum: Rada postępu
Nucleum: Rada postępu to rozszerzenie wprowadzające nową planszę dworu przedstawiającą 4 partie polityczne: Kapitalistów, Wolnomyślicieli, Komunistów oraz Rojalistów. W ramach nowego rodzaju akcji gracze będą umieszczać swoich robotników na polach konkretnych partii dla natychmiastowych korzyści oraz szansy na dodatkowe zyski podczas królewskiego punktowania. Wśród komponentów znajdziemy też Eksperyment F, który możemy dołączyć do gry podstawowej niezależnie od reszty dodatku. Zawiera on 3 nowe elementy: płytki akcji wiązanych. Wszystkie zostają odblokowane przez technologię poziomu 3. eksperymentu F.
|
Nucleum: Patroni
Nucleum: Patroni to mini dodatek wprowadzający do gry karty tytułowych patronów. Mają one kilka zastosowań i to gracze decydują, których będą używać w rozgrywce. Każda karta patrona przynależy do planszy konkretnego eksperymentu, więc w grze z tym dodatkiem eksperymenty są nazywane od profesji ich patronów. Oprócz profesji patrona, na jego karcie znajduje się jednorazowa zdolność, której gracz może użyć, płacąc punktami.
|
Nowe oblicze przyjemności
UWAGA! Gra tylko dla dorosłych! Gra, która zabawy w sypialni przenosi na niespotykany dotąd poziom. Przejdźcie przez drogę dominacji, krepowania i uległości. Odkryjcie pozycje, które wcześniej nie miały miejsca a dzięki którym noce będą niezapomniane. Eksperymentujcie z akcesoriami dla spotęgowania jeszcze głębszych doznań.
|
Nowe horyzonty: Zestaw promocyjny
Zestaw promocyjny to minidodatek, wprowadzający do rozgrywki w Nowe Horyzonty nowy zestaw kart Liderów, Celów i kafle budowli.
|
Nova Ziemia
Logiczna gra karciano-kafelkowa. Rok 2XXX. Ziemia nie nadaje się już do zamieszkania. Ale ludzkość znalazła nową planetę, którą można skolonizować, i uruchomiła projekt Akcja: Terraformacja. Dzięki nowoczesnym technologiom macie szansę na zbudowanie Novej Ziemi. Jako Kierownik Projektu musisz nie tylko stworzyć warunki odpowiednie dla żywych istot, ale również zmierzyć się z klęskami żywiołowymi.
|
Nimalia
Nimalia to rodzinna gra z pięknie ilustrowanymi kartami zwierząt. Ma proste zasady, które z łatwością opanuje 10-latek i ciekawy system punktacji dający satysfakcje z gry nawet zaawansowanym graczom.
|
Niezły blef
Wznieś się na wyżyny kreatywności, by w sprytny sposób zwieść przeciwników i zwyciężyć w tej imprezowej grze blefu i domysłów! Jeden z graczy zapisuje odpowiedź na zadane pytanie, drugi zaś przedstawia ją pozostałym uczestnikom zabawy. Sęk w tym, że jego wersja może, ale nie musi być zgodna z oryginałem! Pozostali gracze decydują, czy ktoś tu właśnie próbuje sprowadzić ich na manowce, czy może sztuczka polega na braku sztuczki... Głosujcie!
|
Niewiarygodne historie
Niewiarygodne historie wprawią was w zdumienie. Nieważne, czy to mnisi na diecie, ratujące życie fale, zaklinowane czarne niedźwiedzie, wyschnięte wodospady, latające dzieci, króliki polujące na ludzi, małpy znające języki obce, zwierzęta z alergią na ludzi czy papużki faliste z własnym telefonem: w tych opowieściach dzieją się rzeczy niewiarygodne ale prawdziwe, których sekrety można odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.
|
NiePrawda
NiePrawda to imprezowa gra pełna blefu i niepewności! Czy potrafisz odkryć, którą kartę wybrał Krętacz? To czy mówi prawdę albo NIEprawdę zależy od wylosowanego żetonu. Zadawaj pytania, analizuj odpowiedzi i uważaj – Krętacz może mówić prawdę… albo perfidnie kłamać! Czy uda Ci się go przechytrzyć? Sprawdź, komu można zaufać, a kto wodzi wszystkich za nos!
|
Nie, dziękuję
Nie, dziękuję to prosta i emocjonująca gra karciana, w której starasz się za wszelką cenę unikać nieszczęść, rozsądnie gospodarując ograniczonymi zasobami żetonów.
|
Nie Śmiej Się wersja Junior
Wersja gry specjalnie stworzona dla młodszych dzieci. Hasła, które trzeba pokazywać są łatwiejsze niż w wersji dla dorosłych oraz powiązane z tematyką zaczerpniętą z dziecięcego świata – dużo postaci zwierzęcych oraz bajkowych.
|
Nie Śmiej Się wersja Familijna
"Nie Śmiej Się" jest towarzyską grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę.
|
Nie Śmiej Się
|