|
|
Odjechane Jednorożce dla dzieciaków
![]() Witaj w pełnym magii świecie gier karcianych!Odjechane Jednorożce od lat przyciągają uwagę dużych i małych fanów magicznych stworzeń. Jednak kaskadowe efekty i szybko zmieniająca się sytuacja na stole mogą być przytłaczające dla najmłodszych. Z myślą o nich powstały Odjechane Jednorożce dla dzieciaków – karcianka, która świetnie wprowadza do magicznego świata jednorożców i gier strategicznych. To gra dla 2–6 graczy od 6. roku życia z zupełnie nowymi postaciami i przesłodkimi ilustracjami, które pokochają dzieci (i nie tylko)!
|
O kocie w kłopocie - nowe wydanie
![]() Gra rodzinna, która pozwoli Wam przeżyć niesamowitą przygodę. Podczas wędrówki po mieście spotkacie przyjaciół, odnajdziecie ukryte przejścia, a odkryte wskazówki pozwolą Wam dotrzeć do dom. Bądźcie jednak uważni, bo za rogiem może się czaić pies albo kruk…
|
Numer
![]() Wybierz, odkryj, rozpatrz! Numer to niezwykle prosta gra blefu i spekulacji, w której zwycięży najsprytniejszy... albo najodważniejszy z graczy! Co turę będziemy zapisywać liczbę od 0 do 999. Im wyższy wynik zapiszemy, tym więcej punktów zdobędziemy. Jednak wiąże się to z ryzykiem: jeśli w naszej liczbie znajdzie się jakakolwiek cyfra występująca w niższych numerach, zostaniemy z niczym!
|
Nucleum: Rada postępu
![]() Nucleum: Rada postępu to rozszerzenie wprowadzające nową planszę dworu przedstawiającą 4 partie polityczne: Kapitalistów, Wolnomyślicieli, Komunistów oraz Rojalistów. W ramach nowego rodzaju akcji gracze będą umieszczać swoich robotników na polach konkretnych partii dla natychmiastowych korzyści oraz szansy na dodatkowe zyski podczas królewskiego punktowania. Wśród komponentów znajdziemy też Eksperyment F, który możemy dołączyć do gry podstawowej niezależnie od reszty dodatku. Zawiera on 3 nowe elementy: płytki akcji wiązanych. Wszystkie zostają odblokowane przez technologię poziomu 3. eksperymentu F.
|
Nucleum: Patroni
![]() Nucleum: Patroni to mini dodatek wprowadzający do gry karty tytułowych patronów. Mają one kilka zastosowań i to gracze decydują, których będą używać w rozgrywce. Każda karta patrona przynależy do planszy konkretnego eksperymentu, więc w grze z tym dodatkiem eksperymenty są nazywane od profesji ich patronów. Oprócz profesji patrona, na jego karcie znajduje się jednorazowa zdolność, której gracz może użyć, płacąc punktami.
|
Nowe oblicze przyjemności
![]() UWAGA! Gra tylko dla dorosłych! Gra, która zabawy w sypialni przenosi na niespotykany dotąd poziom. Przejdźcie przez drogę dominacji, krepowania i uległości. Odkryjcie pozycje, które wcześniej nie miały miejsca a dzięki którym noce będą niezapomniane. Eksperymentujcie z akcesoriami dla spotęgowania jeszcze głębszych doznań.
|
Nova Ziemia
![]() Logiczna gra karciano-kafelkowa. Rok 2XXX. Ziemia nie nadaje się już do zamieszkania. Ale ludzkość znalazła nową planetę, którą można skolonizować, i uruchomiła projekt Akcja: Terraformacja. Dzięki nowoczesnym technologiom macie szansę na zbudowanie Novej Ziemi. Jako Kierownik Projektu musisz nie tylko stworzyć warunki odpowiednie dla żywych istot, ale również zmierzyć się z klęskami żywiołowymi.
|
Niezły blef
![]() Wznieś się na wyżyny kreatywności, by w sprytny sposób zwieść przeciwników i zwyciężyć w tej imprezowej grze blefu i domysłów! Jeden z graczy zapisuje odpowiedź na zadane pytanie, drugi zaś przedstawia ją pozostałym uczestnikom zabawy. Sęk w tym, że jego wersja może, ale nie musi być zgodna z oryginałem! Pozostali gracze decydują, czy ktoś tu właśnie próbuje sprowadzić ich na manowce, czy może sztuczka polega na braku sztuczki... Głosujcie!
|
Niewiarygodne historie
![]() Niewiarygodne historie wprawią was w zdumienie. Nieważne, czy to mnisi na diecie, ratujące życie fale, zaklinowane czarne niedźwiedzie, wyschnięte wodospady, latające dzieci, króliki polujące na ludzi, małpy znające języki obce, zwierzęta z alergią na ludzi czy papużki faliste z własnym telefonem: w tych opowieściach dzieją się rzeczy niewiarygodne ale prawdziwe, których sekrety można odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.
|
NiePrawda
![]() NiePrawda to imprezowa gra pełna blefu i niepewności! Czy potrafisz odkryć, którą kartę wybrał Krętacz? To czy mówi prawdę albo NIEprawdę zależy od wylosowanego żetonu. Zadawaj pytania, analizuj odpowiedzi i uważaj – Krętacz może mówić prawdę… albo perfidnie kłamać! Czy uda Ci się go przechytrzyć? Sprawdź, komu można zaufać, a kto wodzi wszystkich za nos!
|