|
|
Canvas (edycja polska)
Canvas to gra rodzinna dla 1-5 graczy. Jednak określenie “rodzinna” często kojarzone jest z lekkimi tytułami, które fanom gier planszowych, zaprawionym w bojach na planszy, wydają się często infantylne i “za lekkie”. Ten tytuł śmiało można zarekomendować bardziej doświadczonym graczom, ponieważ ilość możliwości na przebicie puli punktów przeciwnika jest tu na tyle dużo, że niejeden raz przyjdzie nam zastanawiać się jaki następny obiekt powinniśmy namalować na naszym umownym płótnie.
|
Disney Sorcerer's Arena: Legendarne sojusze - Straszny ubaw
Disney Sorcerer's Arena: Legendarne sojusze - Straszny ubaw to rozszerzenie, dzięki któremu rozwiniesz swoją strategię i odkryjesz zupełnie nowy wymiar rozgrywki! W zestawie znajdziesz Rogatego Króla, Jacka Szkieletona i Matkę Gertrudę oraz związane z nimi specjalne żetony odrodzonych w kotle.
|
Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares
Ekspedycja Ares to nowa, dynamiczna i zupełnie niezależna gra w uniwersum Terraformacji Marsa, oparta o budowanie silnika produkcyjnego. Podczas rozgrywki uczestnicy kierują międzyplanetarnymi korporacjami i dążą do tego, aby zamienić Marsa w nadającą się do zamieszkania, dochodową planetę.
|
Magajaja Dinosaurs
Gracze zagrywają karty i przesuwają jajka po prehistorycznym świecie dinozaurów. Kiedy dotrzecie do jednej z krain, jajka pokażą prawdziwe oblicza i zaświecą unikatowymi kolorami. Czy zdołacie zapamiętać ich położenie i doprowadzić do odpowiednich miejsc?
|
Magajaja Unicorns
Gracze zagrywają karty i przesuwają jajka po baśniowym świecie jednorożców. Kiedy dotrzecie do jednej z krain, jajka pokażą prawdziwe oblicza i zaświecą unikatowymi kolorami. Czy zdołacie zapamiętać ich położenie i doprowadzić do odpowiednich miejsc?
|
Kids Express - edycja polska
Kids Express to powrót do świata kultowego Colt Expressu – tym razem w wersji dla najmłodszych! W tej wesołej planszówce opartej na współpracy wcielamy się w drużynę dzielnych dzieciaków, które wspólnie starają się udaremnić ucieczkę złodziejom złota. Podczas zabawy będziemy skradać się przez pociąg tak, by nie zwracać na siebie uwagi, nie raz wystrzelimy z procy, by odstraszyć bandytów, a przy tym spróbujemy odzyskać jak najwięcej cennych bagaży!
|
Zatoka kupców: Hodowca Smoków
Hodowca smoków to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice mandali oraz budowania worka, w której dobierasz znaczniki karmy i rozmieszczasz je pojedynczo na swojej planszy. Dzięki temu młode smoki mogą podążać śladem jedzenia i rosnąć z każdym kolejnym kęsem!
|
Założysz się? Jackpot
Stawka jest wyższa niż kiedykolwiek! Podejmiecie wyzwanie? Zbierz jak najwięcej gotówki, obstawiając powodzenie innych graczy w różnych zadaniach oraz wygrywając zadania z własną parą. Możesz zarobić niemałą dodatkową kasę, biorąc udział w loteriach Jackpot.
|
Na Polach Flandrii
Czy chcecie się poczuć jak oficer dowodzący w okopach Flandrii? Ta gra daje wam taką szansę!
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie - Malowidła Naskalne
To rozszerzenie wprowadza do gry zupełnie nową akcję: malowidła naskalne!
|
Zatoka kupców: Oberżysta
Oberżysta to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice spekulacji, w której próbujesz przygotować odpowiednie pokoje dla najliczniejszych przybyszów w grze na końcu każdej rundy.
|
Horror w Arkham: Ostatnia godzina
Horror w Arkham: Ostatnia godzina to kooperacyjna gra planszowa, w której 1 do 4 badaczy stawia czoła hordzie potworów, próbując odwrócić straszliwy rytuał przywołujący Przedwiecznego. Aby tego dokonać, muszą znaleźć odpowiednie składniki do rytuału, analizując wskazówki pozostawione przez nikczemne hordy kultystów.
|
Small World (zestaw dodatków): Wielkie damy + Royal Bonus + Przeklęci!
Pakiet dodatków do gry Small World zawierający trzy wcześniejsze rozszerzenia: Wielkie damy, Royal bonus i Przeklęci!
|
Wyspa Przygód
Wyspa Przygód to pełna wyzwań kooperacyjna gra karciana dla 2-5 osób autorstwa Michaela Palma i Lukasa Zacha. Podzielona jest na rozdziały (przygody), w wyniku których wchodzą nowe karty. Sposób i kolejność w jakiej zostaną dodane, zależy od was, graczy.
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie - Wielki Spływ
To rozszerzenie dodaje do planszy terenu nowe kafelki rzeki oraz znaczniki widoków. Gracze przemierzają kajakami rzekę, łowią ryby i rywalizują, aby mieć największe wpływy na rozbudowanej o nowe możliwości mapie.
|
Małe epickie galaktyki
W grze Małe epickie galaktyki każdy z graczy kontroluje galaktyczne imperium, którego wpływy stara się cały czas poszerzać poprzez zajmowanie jak najludniejszych planet oraz stałą rozbudowę floty. Grę napędza kościana mechanika pozwalająca tworzyć spektakularne kombinacje zagrań. Im silniejsze jest Twoje imperium, tym większą pulą kości dysponujesz. Każda kość wygrawerowana jest unikalnymi ikonami reprezentującymi dostępne do wykonania akcje, takie jak ruch floty, rozwój kulturowy imperium, zbieranie energii, zwiększanie politycznej lub ekonomicznej dominacji nad nowo odkrytymi planetami.
|
Władca Pierścieni: Pojedynek o Śródziemie
Władca Pierścieni: Pojedynek o Śródziemie to wyjątkowa gra strategiczna oparta na zasadach popularnego 7 Cudów Świata: Pojedynek. Rozwijaj strategie i poprowadź swoje siły do walki, ale zachowaj ostrożność. W tym epickim pojedynku aż trzy drogi prowadzą do natychmiastowego zwycięstwa: możesz sprzymierzyć się z sześcioma rasami, ukończyć Wyprawę Pierścienia lub zaznaczyć swoją obecność we wszystkich regionach Śródziemia.
|
Dolina żywiołów
Dolina żywiołów to wciągająca i niezwykle płynna gra karciana łącząca sprytne zarządzanie zasobami w postaci magicznych kamieni z umiejętnym wykorzystywaniem dostępnych efektów. W każdej rundzie gracze dobierają karty, wykonują akcje i rozpatrują efekty przywołanych kart. Zwycięży osoba, która okiełzna najwspanialsze istoty!
|
Abalone Classic - edycja polska - nowe wydanie
Abalone to fascynująca gra, w której proste zasady łączą się z niezliczoną mnogością możliwości a do tego... kontaktem z fantastycznie wykonanymi elementami gry!
|
Magiczny Labirynt - edycja polska
Przed małymi graczami ważne zadanie – szukanie magicznych symboli. Gracze rzucają kostką i poruszają swoimi figurkami o liczbę pól zgodną z wynikiem rzutu. Celem graczy jest jak najszybsze dotarcie na pole, na którym znajduje się żeton z magicznym symbolem.
|