|
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza - Widma Carcosy
Rozszerzenie wprowadza nowego, straszliwego Przedwiecznego – Hastura. Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
|
Drakon
Drakon to szybka gra o pościgach, sztuczkach i pułapkach dla 2-6 graczy, rozgrywana w 20-60 minut. Ta edycja gry zawiera płytki komnat z nowymi ilustracjami, nowe plastikowe figurki bohaterów, oraz karty pomocy dla bohaterów.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Tajemnicze Ruiny
Niniejsze rozszerzenie zawiera nowego Przedwiecznego, nowe karty Spotkań, Przygód i Preludium. W grze pojawia się również czterech nowych badaczy oraz nowe karty Artefaktów, Zasobów i Zasobów Unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
|
Terrorscape: Dziki instynkt
Dziki instynkt to rozszerzenie do gry Terrorscape, które wprowadza nową mapę oraz dwóch nowych Zabójców.
|
Terrorscape: Nieopisywalny koszmar
W rozszerzeniu Nieopisywalny koszmar, Dusiciel zyskuje zdolność szybkiego rozprzestrzeniania się po mapie, blokując przejścia i zadając obrażenia Ocalałym. Jego powolność rekompensuje umiejętnością otaczania przeciwników cierniami w chwilach ich nieuwagi. Z kolei Obcy, dostosowując umiejętności do stylu gry, mają nieograniczone możliwości taktyczne.
|
Terrorscape: Nieśmiertelna groza
Nieśmiertelna groza to dodatek do gry Terrorscape, który wprowadza między innymi nowego bohatera - George'a, odważnego profesora, z niezwykłą inteligencją, który znajduje nowe metody przechytrzenia Zabójcy i ochrony swoich uczniów. W zamku znajdują się również nadprzyrodzone posągi z marmuru, które, choć na pierwszy rzut oka wydają się być nieszkodliwymi dziełami sztuki, w rzeczywistości potrafią szybko i brutalnie zaatakować.
|
Znak Starszych Bogów - Omeny Faraona
Dodatek Omeny Faraona przenosi uczestników najpierw na tętniące życiem kairskie bazary, by tam przygotować się do wyprawy, a potem do królewskiej nekropolii w Dahszur, gdzie starożytne zło próbuje wrócić do świata żywych. Sześciu nowych eksploratorów będzie poszukiwać potężnych Reliktów, aby stawić czoła mrokom wydobywającym się z piramidy. Dodatek wprowadza także nowych Sprzymierzeńców, potwory oraz talię Mitów.
|
Zatoka kupców: Wyrocznia
Wyrocznia to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice gier typu roll & write ze specjalnym pisakiem, suchościeralną planszą i wyjątkową tacą na kości. W każdej turze rzucasz do swojego naczynia do wróżenia garść run, a następnie sprawdzasz wyniki na swojej planszy, aby wykonać akcje i tym samym - przewidzieć przyszłość!
|
Catan: Wersja Podróżna
Osadnicy z Catanu (Settlers of Catan) to bardzo popularna na całym świecie gra rodzinno-ekonomiczna o bardzo dużej "miodności" grania. Teraz prezentujemy jej odświeżoną i do tego zminiatyruzowaną edycję.
|
Catan: Junior
Dzięki edycji Junior także młodsi gracze (od 6 lat) mogą przeżyć przygodę oferowaną przez bestsellerową grę „CATAN“ – a dorośli chętnie się do nich przyłączą!
|
Gra o Tron: Żelazny Tron - Wojny, które nadejdą
Walczcie o honor swojego rodu i wprowadźcie do walki dodatkowych graczy dzięki rozszerzeniu Wojny, które nadejdą!
|
Gildie - USZKODZONE
Uwaga!! Produkt uszkodzony.
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie - Wielki Spływ
To rozszerzenie dodaje do planszy terenu nowe kafelki rzeki oraz znaczniki widoków. Gracze przemierzają kajakami rzekę, łowią ryby i rywalizują, aby mieć największe wpływy na rozbudowanej o nowe możliwości mapie.
|
Małe epickie podziemia
Małe epickie podziemia to kooperacyjny dungeon crawler dla 1-4 graczy gotowych przemierzyć podziemia fantastycznego świata Aughmoore. W Małych epickich podziemiach gracze wcielają się w grupę bohaterskich śmiałków, odkrywających straszliwe podziemia w poszukiwaniu ich Bossa. Za każdym rogiem, w każdym kolejnym pomieszczeniu na bohaterów czyhają gobliny, potworni sługusi i groźne pułapki.
|
Era galaktyki
W Erze galaktyki każdy gracz stanie na czele sojuszu składającego się z maksymalnie 3 frakcji. Termin "sojusz" zawsze odnosi się do zestawu odkrytych kart frakcji leżących przed graczem, a nie do rzeczywistych koalicji między graczami. W ciągu 5 rund gracze zawiązują swój sojusz, zarządzają zasobami i wykonują różne akcje, aby zdobyć punkty zwycięstwa (PZ). Na końcu gry wygrywa gracz, który zebrał najwięcej PZ.
|
Małe epickie wyprawy
Małe Epickie Wyprawy to klasyczna gra opowiadająca o baśniowej krainie najechanej przez siły zła. Jak bywa w takich opowieściach, by zaradzić nieszczęściu potrzebni są odważni i szlachetni bohaterowie… w których wcielicie się właśnie Wy! To rywalizacyjna gra, w której każdy z graczy przejmuje kontrolę nad drużyną złożoną z 3 bohaterów, którzy podróżując po świecie będą walczyć z goblinami, uczyć się zaklęć, wykonywać zadania i gromadzić potężne, magiczne przedmioty!
|
Zatoka kupców: Hodowca Smoków
Hodowca smoków to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice mandali oraz budowania worka, w której dobierasz znaczniki karmy i rozmieszczasz je pojedynczo na swojej planszy. Dzięki temu młode smoki mogą podążać śladem jedzenia i rosnąć z każdym kolejnym kęsem!
|
Gra o Tron: Quiz - WYPRZEDAŻ!
Gra o Tron: Quiz to gra dla 2–4 graczy (lub drużyn), której celem jest kontrola jak największej liczby lokacji. Ponad 1200 pytań o różnym stopniu trudności, oznaczonych numerem sezonu, z którego pochodzą, zapewnia wpływy w miastach. W swojej turze wybierasz, na ile pytań chcesz odpowiedzieć i na którą twierdzę przypuścisz szturm. Możesz też zawierać krótkotrwałe sojusze lub zdać się tylko na siebie.
|
Zatoka kupców: Oberżysta
Oberżysta to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice spekulacji, w której próbujesz przygotować odpowiednie pokoje dla najliczniejszych przybyszów w grze na końcu każdej rundy.
|
Małe epickie galaktyki
W grze Małe epickie galaktyki każdy z graczy kontroluje galaktyczne imperium, którego wpływy stara się cały czas poszerzać poprzez zajmowanie jak najludniejszych planet oraz stałą rozbudowę floty. Grę napędza kościana mechanika pozwalająca tworzyć spektakularne kombinacje zagrań. Im silniejsze jest Twoje imperium, tym większą pulą kości dysponujesz. Każda kość wygrawerowana jest unikalnymi ikonami reprezentującymi dostępne do wykonania akcje, takie jak ruch floty, rozwój kulturowy imperium, zbieranie energii, zwiększanie politycznej lub ekonomicznej dominacji nad nowo odkrytymi planetami.
|