|
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Zaginiona Wiedza
![]() Rozszerzenie Zaginiona wiedza wprowadza nowego Przedwiecznego, Yiga, ale zawiera również nowe karty Tajemnic dla Przedwiecznych z gry podstawowej. Ponad to znajdziecie w nim setki nowych Spotkań oraz nowe Artefakty, Zasoby i Zaklęcia, które pomogą badaczom w walce z Przedwiecznymi.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Miasta w gruzach
![]() Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego – Shudde M’ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.
|
Terrorscape: Nieopisywalny koszmar
![]() W rozszerzeniu Nieopisywalny koszmar, Dusiciel zyskuje zdolność szybkiego rozprzestrzeniania się po mapie, blokując przejścia i zadając obrażenia Ocalałym. Jego powolność rekompensuje umiejętnością otaczania przeciwników cierniami w chwilach ich nieuwagi. Z kolei Obcy, dostosowując umiejętności do stylu gry, mają nieograniczone możliwości taktyczne.
|
Terrorscape: Nieśmiertelna groza
![]() Nieśmiertelna groza to dodatek do gry Terrorscape, który wprowadza między innymi nowego bohatera - George'a, odważnego profesora, z niezwykłą inteligencją, który znajduje nowe metody przechytrzenia Zabójcy i ochrony swoich uczniów. W zamku znajdują się również nadprzyrodzone posągi z marmuru, które, choć na pierwszy rzut oka wydają się być nieszkodliwymi dziełami sztuki, w rzeczywistości potrafią szybko i brutalnie zaatakować.
|
Znak Starszych Bogów - Omeny Faraona
![]() Dodatek Omeny Faraona przenosi uczestników najpierw na tętniące życiem kairskie bazary, by tam przygotować się do wyprawy, a potem do królewskiej nekropolii w Dahszur, gdzie starożytne zło próbuje wrócić do świata żywych. Sześciu nowych eksploratorów będzie poszukiwać potężnych Reliktów, aby stawić czoła mrokom wydobywającym się z piramidy. Dodatek wprowadza także nowych Sprzymierzeńców, potwory oraz talię Mitów.
|
Zatoka kupców: Wyrocznia
![]() Wyrocznia to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice gier typu roll & write ze specjalnym pisakiem, suchościeralną planszą i wyjątkową tacą na kości. W każdej turze rzucasz do swojego naczynia do wróżenia garść run, a następnie sprawdzasz wyniki na swojej planszy, aby wykonać akcje i tym samym - przewidzieć przyszłość!
|
Małe epickie wyprawy
![]() Małe Epickie Wyprawy to klasyczna gra opowiadająca o baśniowej krainie najechanej przez siły zła. Jak bywa w takich opowieściach, by zaradzić nieszczęściu potrzebni są odważni i szlachetni bohaterowie… w których wcielicie się właśnie Wy! To rywalizacyjna gra, w której każdy z graczy przejmuje kontrolę nad drużyną złożoną z 3 bohaterów, którzy podróżując po świecie będą walczyć z goblinami, uczyć się zaklęć, wykonywać zadania i gromadzić potężne, magiczne przedmioty!
|
Zatoka kupców: Hodowca Smoków
![]() Hodowca smoków to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice mandali oraz budowania worka, w której dobierasz znaczniki karmy i rozmieszczasz je pojedynczo na swojej planszy. Dzięki temu młode smoki mogą podążać śladem jedzenia i rosnąć z każdym kolejnym kęsem!
|
Gra o Tron: Quiz - WYPRZEDAŻ!
![]() Gra o Tron: Quiz to gra dla 2–4 graczy (lub drużyn), której celem jest kontrola jak największej liczby lokacji. Ponad 1200 pytań o różnym stopniu trudności, oznaczonych numerem sezonu, z którego pochodzą, zapewnia wpływy w miastach. W swojej turze wybierasz, na ile pytań chcesz odpowiedzieć i na którą twierdzę przypuścisz szturm. Możesz też zawierać krótkotrwałe sojusze lub zdać się tylko na siebie.
|
Małe epickie galaktyki
![]() W grze Małe epickie galaktyki każdy z graczy kontroluje galaktyczne imperium, którego wpływy stara się cały czas poszerzać poprzez zajmowanie jak najludniejszych planet oraz stałą rozbudowę floty. Grę napędza kościana mechanika pozwalająca tworzyć spektakularne kombinacje zagrań. Im silniejsze jest Twoje imperium, tym większą pulą kości dysponujesz. Każda kość wygrawerowana jest unikalnymi ikonami reprezentującymi dostępne do wykonania akcje, takie jak ruch floty, rozwój kulturowy imperium, zbieranie energii, zwiększanie politycznej lub ekonomicznej dominacji nad nowo odkrytymi planetami.
|
Mały epicki Cthulhu
![]() W Małym epickim Cthulhu gracze wcielają się w rolę badaczy, którzy przemierzają tajemnicze miasteczko Nowe Arkhamoore na wybrzeżu Nowej Anglii. W miarę jak pradawne legendy ożywają, mieszkańców miasta ogarnia szaleństwo, a ulicami snują się straszliwe monstra. Celem graczy jest zamknięcie sześciu portali do innych wymiarów, zanim zło zdobędzie przewagę.
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie - Malowidła Naskalne
![]() To rozszerzenie wprowadza do gry zupełnie nową akcję: malowidła naskalne!
|