|
|
Horror w Arkham LCG - Dziedzictwo Dunwich - Rozszerzenie Badaczy
W pudełku znajdują się nowi badacze i ogromna ilość kart graczy, które zwiększają różnorodność tworzonych talii i możliwości oferowane przez grę.
|
Horror w Arkham LCG - Machinacje w czasie
W Machinacjach w czasie, wyjątkowym scenariuszu do Horror w Arkham: Gra karciana, badacze podróżują po przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, aby przywrócić liniom czasu właściwy bieg, nieustannie ścigani przez potworne Ogary i inne pomioty z Tindalos. Ten scenariusz może być rozegrany przez 1-4 graczy w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historia poboczna w dowolnej kampanii. Posiadając trzy kopie tego scenariusza, można również rozegrać go w Epickim trybie wieloosobowym dla 3-12 badaczy.
|
Horror w Arkham LCG - Śluz, który pożarł wszystko
W scenariuszu Horror w Arkham: Gra karciana - Śluz, który pożarł wszystko do gry karcianej Horror w Arkham pojawi się coś nie z tej ziemi... Ten samodzielny scenariusz, którego premiera odbyła się podczas Gen Con 2019, przenosi graczy w świat mitów Cthulhu H.P. Lovecrafta, w których na obrzeżach Blackwater coś nienaturalnego wymknęło się spod kontroli.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Bezwymiarowe i Niewidzialne
Bezwymiarowe i niewidzialne zawiera V scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Diabelska rafa
W ramach tego Zestawu Mitów odkryjecie kolejny rozdział zawiłej historii Zmowy nad Innsmouth. Zanurzcie się we wspomnieniach waszej mającej miejsce trzy tygodnie wcześniej wyprawy ku Diabelskiej rafie - gdy zwiedzaliście te rzekomo nawiedzane przez złe moce wyspy, podejrzewając, że to właśnie one skrywają klucz do tajemnicy strzeżonej przez Ezoteryczny Zakon Dagona.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Essex County Express
Essex County Express zawiera III scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Gdzie czeka zagłada
Gdzie czeka zagłada zawiera VI scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Mgły Carcosy
Mgły Carcosy to szósty i ostatni Zestaw Mitów w cyklu Szlak do Carcosy, zawiera VIII scenariusz kampanii.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Morderstwo w Hotelu Excelsior
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Muzeum Miskatonic
Muzeum Miskatonic zawiera II scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Szczęście i szaleństwo
W emocjonującym scenariuszu Szczęście i szaleństwo od 1-4 badaczy musi zaplanować i przeprowadzić śmiały skok na kasyno.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Szkarłatne Klucze - Rozszerzenie badaczy
Rozszerzenie badaczy Szkarłatne klucze może być wykorzystywane do budowania i rozwijania talii badaczy podczas dowolnego scenariusza lub kampanii Horroruw Arkham: Gry karcianej.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Uczta w Dolinie Hemlock - Rozszerzenie badaczy
Horror w Arkham: Uczta w Dolinie Hemlock - Rozszerzenie badaczy wprowadza 5 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących zupełnie nowe możliwości, w tym nowe karty ze słowem kluczowym Powiązana oraz karty wykorzystujące żetony błogosławieństwa i klątwy. Używaj odpowiednich narzędzi do pracy jako Wilson Richards, złota rączka; zbuduj idealne laboratorium jako Kate Winthrop, naukowiec; wyłgaj się z niebezpieczeństwa jako Alessandra Zorzi, hrabina; przywróć równowagę chaosowi jako Kōhaku Narukami, folklorysta lub narażaj się na niebezpieczeństwo, aby chronić innych jako Hank Samson, rolnik.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Uczta w Dolinie Hemlock - Rozszerzenie kampanijne
W Horror w Arkham: Uczta w Dolinie Hemlock - Rozszerzenie kampanijne 1 do 4 badaczy wyruszy na spowitą tajemnicą Wyspę Hemlock, która właśnie otworzyła się na turystów. Za dnia nawiążcie relacje z mieszkańcami i zwiedzajcie okolicę. Sami zdecydujecie, kogo spotkacie i co zrobicie, ale pamiętajcie, że po zachodzie słońca wyspa zamienia się w śmiertelną pułapkę dzikiej natury. Czy uda Wam się odkryć sekrety Wyspy Hemlock w zaledwie trzy dni? A może zostaniecie „pożarci” w czasie zbliżającej się uczty?
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - W głąb wiru
W tym dodatku znajdziecie finałowy scenariusz cyklu Zmowa nad Innsmouth, który zabierze Was i Waszych badaczy w mroczne fale, by zmierzyć się z Istotami z Głębin w ich własnym siedlisku - i by raz na zawsze położyć kres tej grozie.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Zagubieni w Czasie i Przestrzeni
Zagubieni w czasie i przestrzeni zawiera VII scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Zapomniana era
W Zapomnianej erze 1–4 badaczy dołączy do ekspedycji badającej azteckie ruiny i zapuści się w głąb niebezpiecznych lasów deszczowych i niezbadanych pieczar. Zdołają przetrwać tę ryzykowną wyprawę czy może spotka ich marny koniec? To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Zapomniana era.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Zapomniana Era - Rozszerzenie Badaczy
Zapomniana Era - Rozszerzenie Badaczy to rozszerzenie, które wprowadza 5 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących nowe możliwości. Pierwotnie karty te zawarte były w produktach z cyklu Zapomniana era.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Zapomniana Era - Rozszerzenie kampanijne
To rozszerzenie zawiera wszystkie scenariusze składające się na cykl Zapomniana era.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Zatopione miasto - Rozszerzenie Badaczy
Zatopione miasto - Rozszerzenie badaczy to rozszerzenie, które wprowadza 6 nowych badaczy oraz wiele kart oferujących zupełnie nowe możliwości, w tym nowe "Specjalistyczne" karty, powiązane z cechami badaczy
|