|
|
Horror w Arkham LCG - Machinacje w czasie
![]() W Machinacjach w czasie, wyjątkowym scenariuszu do Horror w Arkham: Gra karciana, badacze podróżują po przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, aby przywrócić liniom czasu właściwy bieg, nieustannie ścigani przez potworne Ogary i inne pomioty z Tindalos. Ten scenariusz może być rozegrany przez 1-4 graczy w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historia poboczna w dowolnej kampanii. Posiadając trzy kopie tego scenariusza, można również rozegrać go w Epickim trybie wieloosobowym dla 3-12 badaczy.
|
Horror w Arkham LCG - Śluz, który pożarł wszystko
![]() W scenariuszu Horror w Arkham: Gra karciana - Śluz, który pożarł wszystko do gry karcianej Horror w Arkham pojawi się coś nie z tej ziemi... Ten samodzielny scenariusz, którego premiera odbyła się podczas Gen Con 2019, przenosi graczy w świat mitów Cthulhu H.P. Lovecrafta, w których na obrzeżach Blackwater coś nienaturalnego wymknęło się spod kontroli.
|
Horror w Arkham: Gra karciana LCG - Ciemna Strona Księżyca
![]() Ciemna strona Księżyca to scenariusz 3-A kampanii Senna wyprawa. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi produktami z cyklu Pożeraczzy Snów, tworząc w ten sposób większą kampanię złożoną z czterech lub ośmiu części. Po wydarzeniach z Poszukiwań Kadath badacze, którzy trafili do Krain Snów zapuszczają się jeszcze dalej od świata realnego, niż kiedykolwiek mogliby przypuszczać.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Diabelska rafa
![]() W ramach tego Zestawu Mitów odkryjecie kolejny rozdział zawiłej historii Zmowy nad Innsmouth. Zanurzcie się we wspomnieniach waszej mającej miejsce trzy tygodnie wcześniej wyprawy ku Diabelskiej rafie - gdy zwiedzaliście te rzekomo nawiedzane przez złe moce wyspy, podejrzewając, że to właśnie one skrywają klucz do tajemnicy strzeżonej przez Ezoteryczny Zakon Dagona.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Gdzie mieszkają bogowie
![]() Horror w Arkham: Gra karciana - Gdzie mieszkają bogowie to scenariusz 4-A kampanii Senna wyprawa. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi produktami z cyklu Pożeraczy snów, tworząc w ten sposób większą kampanię złożoną z czterech lub ośmiu części.
|
Horror w Arkham: Gra karciana LCG - Harvey Walters – Talia początkowa badacza
![]() Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki Talii początkowej badacza – Harvey Walters.
|
Horror w Arkham: Gra karciana LCG - Jacqueline Fine – Talia początkowa badacza
![]() Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki Talii początkowej badacza – Jacqueline Fine.
|
Horror w Arkham: Gra karciana LCG - Klątwa Rougarou (druk na żądanie)
![]() Uwaga! Produkt wydawany w systemie Druku na Żądanie. Horror w Arkham: Gra karciana - Klątwa Rougarou to wyjątkowy scenariusz przygotowany z okazji specjalnego wydarzenia Arkham Nights 2016. Można go rozegrać jako pojedynczy scenariusz w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historię poboczną w trakcie dowolnej kampanii.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Koszmar tysiąca wcieleń
![]() Horror w Arkham: Gra karciana - Koszmar tysiąca wcieleń to scenariusz 2-B kampanii „Sieć snów”. Można go rozegrać rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi produktami z cyklu Pożeraczy Snów, tworząc w ten sposób większą kampanię złożoną z czterech lub ośmiu części.
|
Horror w Arkham: Gra karciana LCG - Labirynty obłędu
![]() W Labiryntach obłędu, wyjątkowym 80-kartowym scenariuszu do gry karcianej Horror w Arkham LCG, trzy grupy badaczy zostają porwane przez tajemniczego oprawcę i zmuszone do wzięcia udziału w jego podłym eksperymencie. Każda z grup zmierzy się z własnymi niebezpieczeństwami, ale aby przetrwać, będzie musiała współpracować z pozostałymi. Ten scenariusz można rozegrać w pojedynczej grupie 1-4 badaczy jako samodzielny scenariusz lub jako minikampanię trzech scenariuszy. Można również rozegrać go w epickim trybie wieloosobowym, gdzie do 12 graczy wcieli się w trzy grupy badaczy.
|