|
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Dziedzictwo Dunwich
![]() W Dziedzictwie Dunwich badacze wyruszą na poszukiwanie zaginionych profesorów i w trakcie kampanii wyruszą na Uniwersytet Miskatonic, do okrytego złą sławą Clover Club i w wiele innych miejsc. To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Dziedzictwo Dunwich.
|
Horror w Arkham: Gra karciana LCG - Labirynty obłędu
![]() W Labiryntach obłędu, wyjątkowym 80-kartowym scenariuszu do gry karcianej Horror w Arkham LCG, trzy grupy badaczy zostają porwane przez tajemniczego oprawcę i zmuszone do wzięcia udziału w jego podłym eksperymencie. Każda z grup zmierzy się z własnymi niebezpieczeństwami, ale aby przetrwać, będzie musiała współpracować z pozostałymi. Ten scenariusz można rozegrać w pojedynczej grupie 1-4 badaczy jako samodzielny scenariusz lub jako minikampanię trzech scenariuszy. Można również rozegrać go w epickim trybie wieloosobowym, gdzie do 12 graczy wcieli się w trzy grupy badaczy.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Przerwany krąg
![]() Horror w Arkham: Gra karciana - Przerwany krąg zawiera w pełni grywalny prolog oraz dwa pierwsze scenariusze z kampanii Przerwany krąg. W pudełku znajdują się również nowi badacze i karty graczy, które zwiększą różnorodność tworzonych talii i możliwości oferowane przez grę.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Zapomniana era
![]() W Zapomnianej erze 1–4 badaczy dołączy do ekspedycji badającej azteckie ruiny i zapuści się w głąb niebezpiecznych lasów deszczowych i niezbadanych pieczar. Zdołają przetrwać tę ryzykowną wyprawę czy może spotka ich marny koniec? To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Zapomniana era.
|
Horror w Arkham: Gra karciana LCG – Poza granicami czasu
![]() Nić losu jest napięta – ostatnie przygody związane z tajemniczym artefaktem doprowadziły badaczy z Arkham prosto do Meksyku. Po kilku dniach bezowocnych poszukiwań wydawało się, że cała nadzieja przepadła. Jednak dokładnie w dniu, w którym badacze mieli wyruszać w drogę powrotną do domu coś się zmieniło. Miasto wygląda inaczej niż przedtem, niebo przecinają błyskawice, a ziemia drga złowieszczo. Po niebie krążą olbrzymie bestie, a budynki bardziej przypominają starożytne ryciny niż dzisiejszy Meksyk.
|
Horror w Arkham: Gra karciana LCG – Serce starszych
![]() Po wydarzeniach z Poza granicami czasu badacze wyruszają w głąb mrocznej dżungli w poszukiwaniu starożytnej, owianej tajemnicą jaskini. Po kilku dniach marszu znajdują wejście, ale coś jest nie w porządku. Przed samą grotą stoi sześć kamiennych konstrukcji, na których wyryto tajemnicze symbole. Czy to ostrzeżenie? A może brama? Należy to zbadać, ale zapasy grupy poszukiwaczy są już na wykończeniu. Na domiar złego coś śledzi każdy krok badaczy – co to może być i czego chce?
|
Horror w Psiarkham: Intrygi Miaulathotepa
![]() W scenariuszu Horror w Psiarkham: Intrygach Miaulathotepa przekonacie się, co tak naprawdę oznacza żyć jak pies z kotem! Ten wyjątkowy scenariusz do gry karcianej Horror w Arkham, który pierwotnie miał być jedynie primaaprilisowym żartem, to w pełni grywalny, samodzielny scenariusz, w którym gracze wcielą się w rolę psich badaczy na tropie kociego spisku.
|