|
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Muzeum Miskatonic
Muzeum Miskatonic zawiera II scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Essex County Express
Essex County Express zawiera III scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Bezwymiarowe i Niewidzialne
Bezwymiarowe i niewidzialne zawiera V scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Gdzie czeka zagłada
Gdzie czeka zagłada zawiera VI scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Zagubieni w Czasie i Przestrzeni
Zagubieni w czasie i przestrzeni zawiera VII scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Mgły Carcosy
Mgły Carcosy to szósty i ostatni Zestaw Mitów w cyklu Szlak do Carcosy, zawiera VIII scenariusz kampanii.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - W głąb wiru
W tym dodatku znajdziecie finałowy scenariusz cyklu Zmowa nad Innsmouth, który zabierze Was i Waszych badaczy w mroczne fale, by zmierzyć się z Istotami z Głębin w ich własnym siedlisku - i by raz na zawsze położyć kres tej grozie.
|
Horror w Arkham: Gra karciana LCG – Echa przeszłości (druk na żądanie)
Echa przeszłości zawierają III scenariusz kampanii Szlak do Carcosy.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Diabelska rafa
W ramach tego Zestawu Mitów odkryjecie kolejny rozdział zawiłej historii Zmowy nad Innsmouth. Zanurzcie się we wspomnieniach waszej mającej miejsce trzy tygodnie wcześniej wyprawy ku Diabelskiej rafie - gdy zwiedzaliście te rzekomo nawiedzane przez złe moce wyspy, podejrzewając, że to właśnie one skrywają klucz do tajemnicy strzeżonej przez Ezoteryczny Zakon Dagona.
|
Horror w Arkham: Gra karciana LCG – Na wysokich obrotach
Zapnijcie pasy i przygotujcie się na szaleńczą ucieczkę przed członkami Ezoterycznego Zakonu Dagona, gdy rozpocznie się pogoń Na wysokich obrotach w trzecim Zestawie Mitów z cyklu Zmowa nad Innsmouth do gry Horror w Arkham: Gra karciana LCG!
|
Horror w Arkham: Gra karciana LCG – Światło pośród mgieł
Przed wami majaczy się zapowiedź nowych odkryć w miarę, jak coraz bardziej zagłębiacie się w intrygę oplatająca Innsmouth. Wraz z nową historią, ten scenariusz dostarczy także nowych możliwości rozbudowy i usprawnienia talii badaczy. Lecz czy wraz z ulepszaniem waszych zdolności nie uchylicie wrót szaleństwu?
|
Horror w Arkham: Gra karciana LCG – Leże Dagona
Linie czasowe Waszego śledztwa w Innsmouth szybko łączą się w całość, w miarę, jak fragmenty wspomnień powracają na swoje miejsce. Byliście świadkami tajemniczych wydarzeń oraz złowrogich spotkań, i jasnym jest, że źródłem spisku jest Ezoteryczny Zakon Dagona. Czas, aby przekroczyć granicę koszmaru i zagłębić się w rozpadające się pomieszczenia siedziby Zakonu… i w jaskinie pływowe, które rozciągają się pod nią.
|
Horror w Psiarkham: Intrygi Miaulathotepa
W scenariuszu Horror w Psiarkham: Intrygach Miaulathotepa przekonacie się, co tak naprawdę oznacza żyć jak pies z kotem! Ten wyjątkowy scenariusz do gry karcianej Horror w Arkham, który pierwotnie miał być jedynie primaaprilisowym żartem, to w pełni grywalny, samodzielny scenariusz, w którym gracze wcielą się w rolę psich badaczy na tropie kociego spisku.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Morderstwo w Hotelu Excelsior
|
Horror w Arkham LCG - Machinacje w czasie
W Machinacjach w czasie, wyjątkowym scenariuszu do Horror w Arkham: Gra karciana, badacze podróżują po przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, aby przywrócić liniom czasu właściwy bieg, nieustannie ścigani przez potworne Ogary i inne pomioty z Tindalos. Ten scenariusz może być rozegrany przez 1-4 graczy w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historia poboczna w dowolnej kampanii. Posiadając trzy kopie tego scenariusza, można również rozegrać go w Epickim trybie wieloosobowym dla 3-12 badaczy.
|
Horror w Arkham LCG - Śluz, który pożarł wszystko
W scenariuszu Horror w Arkham: Gra karciana - Śluz, który pożarł wszystko do gry karcianej Horror w Arkham pojawi się coś nie z tej ziemi... Ten samodzielny scenariusz, którego premiera odbyła się podczas Gen Con 2019, przenosi graczy w świat mitów Cthulhu H.P. Lovecrafta, w których na obrzeżach Blackwater coś nienaturalnego wymknęło się spod kontroli.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Szczęście i szaleństwo
W emocjonującym scenariuszu Szczęście i szaleństwo od 1-4 badaczy musi zaplanować i przeprowadzić śmiały skok na kasyno.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Zimowa Gala
Zimowa Gala to nowy scenariusz do gry Horror w Arkham: Gra karciana, w którym 1-4 badaczy sprzymierzy się z jedną z frakcji, celem wspólnego zdobycia potężnego reliktu, który wydaje się być centralnym punktem intrygi Klubu.
|