|
|
Smart Games - Wiewiórki atakują
,,Wiewiórki Atakują" to kompaktowa gra logiczna, w której gracze starają się pomóc wiewiórkom umieścić orzechy w dziuplach. Posługując się kolorowymi i atrakcyjnie wykonanymi elementami, mali gracze będą mogli rozwiązać 60 zadań o narastającym poziomie trudności.
|
Smart Games - Wyścigłówki - gra magnetyczna
Utoruj sobie drogę do zwycięstwa! Gotów na trójwymiarową przejażdżkę? Ułóż płytki z samochodami na właściwych miejscach na torze i ścinaj zakręty! Poznaj tę wyjątkową łamigłówkę w poręcznym podróżnym opakowaniu i zostań czempionem 48 trzymających w napięciu zadań na wszystkich 6 torach. Panie i Panowie, odpalcie silniki, to znaczy... szare komórki.
|
Smart Games - Żółwim Tempem - gra magnetyczna
Czy po drugiej stronie płotu trawa jest bardziej soczysta? Przesuwaj zwierzęta po planszy, aby doprowadzić je do przekąsek w ulubionych kolorach. Kto dotrze tam szybciej? Żółwie czy zając? Poznaj tę zabawną sekwencyjną grę logiczną w poręcznym metalowym opakowaniu. Tylko nie guzdraj się jak żółw z tymi 48 zadaniami!
|
Smart Games IQ Circuit
|
Kostka Rubika Tower 2x2x4
|
Lonpos 505
Układanka Lonpos 505 została zaprojektowana specjalnie, by ćwiczyć sprawność umysłową oraz wszystkie rodzaje inteligencji: logiczną, wizualno-przestrzenną oraz ruchową. Ze względu na różne poziomy trudności, gra jest doskonała dla każdego. Każdy pozi...
|
Łamigłówka Huzzle Cast Duet - poziom 5/6
Na pierwszy rzut oka, wygląda na to, że na kracie zawieszony jest tylko jeden pierścień. Nic bardziej mylnego! Tak naprawdę mamy do czynienia z dwoma pierścieniami, połączonymi magnetyczną siłą. Czy potrafisz rozdzielić je od kraty, a następnie powrócić do pozycji wyjściowej? Gdy już wykonasz to zadanie, spróbuj wpasować dwa pierścienie w cztery punkty, wskazane przez numery na siatce. Im wyższy numer, tym większy poziom trudności.
|
Łamigłówka Huzzle Cast Flag - poziom 1/6
W końcu XIX wieku, Anglia przeżyła ogromny szał na łamigłówki. Na pchlich targach cieszyły się one ogromną popularnością. Cast Flag jest jedną z tych łamigłówek, które szczęśliwie udało się przywrócić do życia, w zupełnie nowej formie. Mając na uwadze, że pomysł opiera się na przecinaniu flagi, powinieneś uporać się z nią... bez większego trudu. Rekomendowana jest szczególnie dla początkujących, którzy dopiero smakują świata umysłowych zagadek.
|
Łamigłówka Huzzle Cast Harmony - poziom 2/6
Klucz wiolinowy i nuta ósemka przeplatają się i wyglądają razem tak, jakby grały muzykę. To idealne połączenie, choć na pierwszy rzut oka wcale nie przypomina łamigłówki, dostarczy mnóstwo zabawy wszystkim tym, którzy podejmą wyzwanie.
|
Łamigłówka Huzzle Cast Hook - poziom 2/6
Łamigłówka przypomina haczyk, używany do wieszania rzeczy. Obie jej części, mają dokładnie taki sam kształt. Mogą one być rozdzielone i ponownie połączone, za pomocą prostych, ale magicznych ruchów.
|
Łamigłówka Huzzle Cast Loop - poziom 1/6
Vesa Timonen wymyślił tę ujmującą zagadkę, w oparciu o szczególnie bliski mu projekt łamigłówki/pierścionka, który zrobił dla swojej dziewczyny. Gdy obie części są idealnie dopasowane do siebie, otrzymamy ciekawy kształt, będący jednocześnie lustrzanym odbiciem. Ostateczna pętla cechuje się prostym, aczkolwiek unikalnym wzornictwem.
|
Smart Games - Arka Noego - gra magnetyczna
Wybierz zadanie z książeczki. Umieść na planszy brakujące elementy w taki sposób, żeby zwierzęta tego samego gatunku dotykały siebie. Do każdego zadania jest tylko jedno rozwiązanie.
|
Smart Games - IQ Fit
Ułóż na planszy wszystkie trójwymiarowe elementy w taki sposób, aby zmieniła się ona w płaski obrazek. Żadne miejsce nie może zostać puste.
|
Smart Games - IQ Link
Ułóż wszystkie elementy łamigłówki na planszy. Uważaj! Masz 36 części, a tylko 24 wolne miejsca! Otwarte pierścienie oraz kulki należące do różnych elementów mogą zajmować to samo miejsce, jeśli je właściwie połączysz.
|
Smart Games - Pingwiny na lodzie
Czy pomożesz pingwinkom odnaleźć się w mroźnym, arktycznym świecie? Poukładaj lodowe kry w taki sposób, aby każdy pingwin znajdował się w miejscu oznaczonym w zadaniu. Nie jest to wcale takie proste, ponieważ klocki są ruchome i można zmieniać ich kształt, co czasami pomaga, a czasami utrudnia znalezienie właściwego wyjścia.
|
Smart Games - Tajemnice Świątyni
"Tajemnica Świątyni" to przygodowa gra logiczna, w której Twoje dziecko wcieli się w dzielnego poszukiwacza przygód, uwięzionego w ruchomym labiryncie! Mały bohater będzie musiał wykorzystać nieszablonowe myślenie i logikę, aby uciec unikając groźnych pułapek.
|