|
|
Kroniki Zbrodni: Seria milenium - 1900
Kroniki Zbrodni: 1900 to niezależna, kooperacyjna gra detektywistyczna. Zastosowana w niej technologia Scan & Play pozwala połączyć zalety gry planszowej i elektronicznej. Gracz może prowadzić wiele różnych dochodzeń, korzystając z tych samych elementów.
|
Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - Wciągająca gra karciana
Zbierz drużynę, z którą wkroczysz do legendarnego świata Śródziemia, gdzie wspólnie wyznaczycie tory opowieści podczas wypełniania specjalnych misji! Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia. Wciągająca gra karciana to kooperacyjne wyzwanie oparte o zbieranie lew. W 18 rozdziałach przedstawia pierwszą część klasycznej powieści autorstwa J.R.R. Tolkiena.
|
Małe epickie wyprawy
Małe Epickie Wyprawy to klasyczna gra opowiadająca o baśniowej krainie najechanej przez siły zła. Jak bywa w takich opowieściach, by zaradzić nieszczęściu potrzebni są odważni i szlachetni bohaterowie… w których wcielicie się właśnie Wy! To rywalizacyjna gra, w której każdy z graczy przejmuje kontrolę nad drużyną złożoną z 3 bohaterów, którzy podróżując po świecie będą walczyć z goblinami, uczyć się zaklęć, wykonywać zadania i gromadzić potężne, magiczne przedmioty!
|
Destinies: Mity i folklor
Dodatek Destinies: Mity i folklor pozwala odwiedzić niesamowite, historyczne miejsca i stanąć przeciwko mitycznym stworzeniom: gargulcom, doppelgangerowi i meluzynie. Gra zawiera 36 dużych kafli mapy i aż 15 figurek, w tym figurkę Gargulca o wysokości 9 cm. Na grę składają się trzy scenariusze, każdy oferujący rozgrywkę około 2 - 2,5 godzin.
|
Destinies: Morze piasku
Dodatek Morze piasku zawiera trzy nowe scenariusze Destinies. Historia gry przenosi się do pirackiej twierdzy u wybrzeży Afryki, a gracze wcielają się w osoby zaangażowane w jej oblężenie.Gracze spotkają niezliczone postaci, będą odkrywać tajemnice zalanych słońcem terenów i stawać naprzeciw postaciom z legend. Do mechaniki znanej z gry podstawowej Destinies dodany został nowy sposób wędrówki - podróż pomiędzy mniejszymi mapami, a także nowe miejsca kluczowe - lochy i labirynty.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Zaginiona Wiedza
Rozszerzenie Zaginiona wiedza wprowadza nowego Przedwiecznego, Yiga, ale zawiera również nowe karty Tajemnic dla Przedwiecznych z gry podstawowej. Ponad to znajdziecie w nim setki nowych Spotkań oraz nowe Artefakty, Zasoby i Zaklęcia, które pomogą badaczom w walce z Przedwiecznymi.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Tajemnicze Ruiny
Niniejsze rozszerzenie zawiera nowego Przedwiecznego, nowe karty Spotkań, Przygód i Preludium. W grze pojawia się również czterech nowych badaczy oraz nowe karty Artefaktów, Zasobów i Zasobów Unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza - Widma Carcosy
Rozszerzenie wprowadza nowego, straszliwego Przedwiecznego – Hastura. Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
|
Niepożądani goście
Jesteście detektywami wezwanymi do rezydencji Woodruffa Waltona. Milioner został znaleziony martwy w swoim gabinecie. Przesłuchujcie gości Waltona, rozmawiajcie ze służbą, badajcie miejsce zbrodni, zapoznawajcie się z raportami policyjnymi. Zdobytą wiedzą możecie dzielić się z rywalami w zamian za nowe informacje na temat zbrodni.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Miasta w gruzach
Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego – Shudde M’ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.
|
Destinies: Wiedźmi Las
Dodatek Wiedźmi Las zawiera 4 scenariusze, które tworzą kampanię. Wyruszcie na nową, mroczną przygodę do słowiańskich lasów.
|
Posiadłość Szaleństwa - druga edycja: Za Progiem
Dwa nowe scenariusze oraz doskonale zaprojektowane elementy pozwalają na płynne przejście w świat lovecraftowych tajemnic i bluźnierstw, zapewniając niezliczone godziny doskonałej rozrywki i pozwalając badaczom zmierzyć się z wszechwiedzącym Yog-Sothothem.
|
Posiadłość Szaleństwa - druga edycja: Świątynia Świtu
Rozszerzenie Świątynia Świtu wprowadza do gry dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu. W jednym z nich badacze muszą odkryć złowieszczą intrygę, kryjącą się za doroczną paradą organizowaną przez ten wybitny zakon. W drugim zadaniem badaczy jest znalezienie drogi ucieczki przed Lożą i zapewnienie bezpieczeństwa jej więźniom.
|
Talisman: Magia i Miecz - 5. edycja - Sojusze - Wezwanie losu
Talisman: Magia i Miecz (5. edycja) - Sojusze - Wezwanie losu to dodatek do gry, wprowadzający tryb kooperacyjny, gdzie do 6 pretendentów do korony będzie współpracować w celu ukończenia 5 przerażających Prób. W każdym wyzwaniu należy umieścić dwa Talizmany na Miejscach Mocy, odpieczętować Tajemne Wrota i pokonać Przeciwnika.
|
Znak Starszych Bogów – gra kościana
Znak Starszych Bogów został zainspirowany pracami H.P. Lovecrafta. To trzymająca w napięciu gra o starożytnym koszmarze dla 1-8 graczy w wieku 13 lat lub więcej, którą można rozegrać w 1-2 godziny.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Pod Piramidami
Rozszerzenie Pod Piramidami wprowadza dodatkową planszę Egiptu, dzięki której badacze odwiedzą gwarne egipskie miasta, jałowe pustynie i tajemnicze wykopaliska archeologiczne. Szeregi śmiałków zasili ośmiu nowych badaczy, którzy stawią czoła przedwiecznemu zagrożeniu.
|
Nemesis: Koszmary
Dodatek Koszmary wprowadza do rozgrywki nową rasę intruzów i nową mechanikę szaleństwa postaci. W pudełku znajdziesz zestaw fantastycznych figurek koszmarów, żetony, a także nowe karty wydarzeń i karty paniki.
|
Small World (edycja polska)
Small World to gra, w której gracze prowadzą swoje nacje w świecie, który jest po prostu za mały, aby pomieścić je wszystkie...
|
Dungeons & Dragons - Legend of the Drizzt Board Game
Przedstawiamy wspaniałą grę planszową dla 1–5 graczy, opartą na bestsellerze New York Timesa - przygodach Drizzta Do’Urdena. Ta porywająca gra planszowa powstała na kanwie przygód Drizzta Do’Urdena, jak wspomniano bestsellerowych powieści New York Ti...
|
Sid Meier’s Civilization: Nowy początek
Sid Meier’s Civilization: Nowy początek przenosi bestsellerową serię komputerowych gier strategicznych na planszę. W tej dynamicznej i przystępnej adaptacji gracze poprowadzą swoje nacje do wyścigu o terytoria, technologię i wyjątkowe cuda świata.
|