Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Władca Pierścieni - Podróże przez Śródziemie: Czyhający w Mroku to zestaw 3 szczegółowo wykonanych, niepomalowanych plastikowych figurek nazwanych wrogów pojawiających się w kampanii Cieniste Ścieżki oraz w kampanii Groza w Dale. Dodatkowo w pudełku znajdziesz 6 nowych przedmiotów i 3 nieznane dotąd, ekscytujące tytuły.
Kroniki Zbrodni: 1900 to niezależna, kooperacyjna gra detektywistyczna. Zastosowana w niej technologia Scan & Play pozwala połączyć zalety gry planszowej i elektronicznej. Gracz może prowadzić wiele różnych dochodzeń, korzystając z tych samych elementów.
Małe Epickie Wyprawy to klasyczna gra opowiadająca o baśniowej krainie najechanej przez siły zła. Jak bywa w takich opowieściach, by zaradzić nieszczęściu potrzebni są odważni i szlachetni bohaterowie… w których wcielicie się właśnie Wy! To rywalizacyjna gra, w której każdy z graczy przejmuje kontrolę nad drużyną złożoną z 3 bohaterów, którzy podróżując po świecie będą walczyć z goblinami, uczyć się zaklęć, wykonywać zadania i gromadzić potężne, magiczne przedmioty!
Dwa nowe scenariusze oraz doskonale zaprojektowane elementy pozwalają na płynne przejście w świat lovecraftowych tajemnic i bluźnierstw, zapewniając niezliczone godziny doskonałej rozrywki i pozwalając badaczom zmierzyć się z wszechwiedzącym Yog-Sothothem.
Dodatek Destinies: Mity i folklor pozwala odwiedzić niesamowite, historyczne miejsca i stanąć przeciwko mitycznym stworzeniom: gargulcom, doppelgangerowi i meluzynie. Gra zawiera 36 dużych kafli mapy i aż 15 figurek, w tym figurkę Gargulca o wysokości 9 cm. Na grę składają się trzy scenariusze, każdy oferujący rozgrywkę około 2 - 2,5 godzin.
Dodatek Morze piasku zawiera trzy nowe scenariusze Destinies. Historia gry przenosi się do pirackiej twierdzy u wybrzeży Afryki, a gracze wcielają się w osoby zaangażowane w jej oblężenie.Gracze spotkają niezliczone postaci, będą odkrywać tajemnice zalanych słońcem terenów i stawać naprzeciw postaciom z legend. Do mechaniki znanej z gry podstawowej Destinies dodany został nowy sposób wędrówki - podróż pomiędzy mniejszymi mapami, a także nowe miejsca kluczowe - lochy i labirynty.
Rozszerzenie Zaginiona wiedza wprowadza nowego Przedwiecznego, Yiga, ale zawiera również nowe karty Tajemnic dla Przedwiecznych z gry podstawowej. Ponad to znajdziecie w nim setki nowych Spotkań oraz nowe Artefakty, Zasoby i Zaklęcia, które pomogą badaczom w walce z Przedwiecznymi.
Niniejsze rozszerzenie zawiera nowego Przedwiecznego, nowe karty Spotkań, Przygód i Preludium. W grze pojawia się również czterech nowych badaczy oraz nowe karty Artefaktów, Zasobów i Zasobów Unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego – Shudde M’ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.
Jesteście detektywami wezwanymi do rezydencji Woodruffa Waltona. Milioner został znaleziony martwy w swoim gabinecie. Przesłuchujcie gości Waltona, rozmawiajcie ze służbą, badajcie miejsce zbrodni, zapoznawajcie się z raportami policyjnymi. Zdobytą wiedzą możecie dzielić się z rywalami w zamian za nowe informacje na temat zbrodni.
Wy, cwane i podstępne gobliny, czy myślicie, że uda wam się uniknąć furii pracującego w swym labolatorium Rigora Mortisa? Każdy, komu Mroczny Pan rzuci Krzywe Spojrzenie znajdzie się po niewłaściwej stronie przerażającego zaklęcia! Stanie na jednej n...
W grze Karak każdy gracz prowadzi przez labirynt, znajdujący się w podziemiach tytułowego zamku, jednego z sześciu śmiałków. Kafelek po kafelku, gracze odkrywają labirynt, spotykają w nim potwory, z którymi muszą walczyć, zdobywają wyposażenie i zaklęcia, które mogą wykorzystać do tego, aby stać się silniejszymi, a przede wszystkim skarby, których znalezienie zapewni im bogactwo.
Rozszerzenie Świątynia Świtu wprowadza do gry dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu. W jednym z nich badacze muszą odkryć złowieszczą intrygę, kryjącą się za doroczną paradą organizowaną przez ten wybitny zakon. W drugim zadaniem badaczy jest znalezienie drogi ucieczki przed Lożą i zapewnienie bezpieczeństwa jej więźniom.
Lwi pościg, starcia nosorożców i polowanie na krokodyle, to dopiero początek niebezpieczeństwa w dzikim świecie Jumanji. Rzuć ośmioboczną kostką, aby sprawdzić, co Cię czeka!
Znak Starszych Bogów został zainspirowany pracami H.P. Lovecrafta. To trzymająca w napięciu gra o starożytnym koszmarze dla 1-8 graczy w wieku 13 lat lub więcej, którą można rozegrać w 1-2 godziny.
Rozszerzenie Pod Piramidami wprowadza dodatkową planszę Egiptu, dzięki której badacze odwiedzą gwarne egipskie miasta, jałowe pustynie i tajemnicze wykopaliska archeologiczne. Szeregi śmiałków zasili ośmiu nowych badaczy, którzy stawią czoła przedwiecznemu zagrożeniu.
Rozszerzenie Krainy Snów wprowadza do gry dodatkową planszę Krain Snów i otwiera dziwne portale, łączące świat przebudzonych z niezwykłymi miejscami. Do grona bohaterów dołączy ośmiu nowych badaczy oraz nieustraszeni sprzymierzeńcy, jak tajemniczy Randolph Carter, i razem bronić będą naszego świata przed narastającym zagrożeniem.