Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
This book, the Keeper Rulebook, contains the core rules, background, guidance, spells, and monsters of the game. It is intended for use by the Keeper of Arcane Lore (the Keeper) — that player who will present the adventure to the other players. You must have at least one copy of this book to play Call of Cthulhu. The other players, the Investigators, should have one or more copies of the Investigator Handbook, containing expanded rules for character creation, skills, occupations, equipment, and more.
Scenariusz dla początkujących postaci. Jak w przypadku wszystkich startowych przygód, przedstawia genezę drużyny bohaterów, którzy wyruszą w świat, aby zmierzyć się z nadciągającym mrokiem. Wyróżnia ją jednakże to, że zawiera nieco więcej wskazówek dla niedoświadczonych mistrzów gry. Jednocześnie stanowi świetny punkt wyjścia dla każdego MG zainteresowanego rozpoczęciem nowej kampanii.
Cień władcy demonów: Niepewna wiara to dodatek do podstawowej wersji gry. Suplement w całości poświęcony jest religii i bóstwom oraz wyznawcom, zawiera opisy nowych czarów, relikwii i klas postaci, a zwieńczony jest przygodą dla postaci graczy na poziomie nowicjusza.
Cień Władcy Demonów: Podręcznik główny zawiera wszystkie niezbędne informacje do gry. Proste zasady tworzenia postaci, intuicyjna i nieskomplikowana mechanika, szybka i śmiertelna walka oraz mnóstwo unikalnych czarów to główne cechy systemu. Wszystko to wzbogacone o opis świata i bestiariusz, zawierający blisko setkę potworów, z mnóstwem ilustracji i niezwykle sugestywnymi opisami.
Czarny Kod to transhumanistyczna, cyberpunkowa gra fabularna, osadzona w świecie w przyszłości, w której człowieczeństwo i technologia są ze sobą tak bardzo powiązane, że nie wiemy, dokąd nas to zaprowadzi. Ogromne korporacje manipulują technologią, aby osiągać własne cele, a coś mrocznego czai się w kanałach i zaułkach…
Diuna: Przygody w Imperium (Edycja Harkonen) to gra fabularna w kolekcjonerskim wydaniu, która zabierze cię w daleką przyszłość, poza wszystko co jesteś sobie w stanie wyobrazić.
W Dzieciakach na miotłach wcielicie się w role czarownic i czarodziejów, uczęszczających do szkoły magii, miejsca pełnego tajemnic, niebezpieczeństw i ekscytujących przygód. Będziecie radzić sobie z surowymi profesorami, walczyć z mitycznymi bestiami, latać na miotłach, warzyć eliksiry i rzucać potężne zaklęcia, odkrywając przy tym niesamowite sekrety waszej szkoły i jej mieszkańców.
W Dzieciakach na rowerach wcielisz się w role zwykłych ludzi mierzących się z dziwnymi, przerażającymi i wyjątkowo potężnymi mocami, których nie umieją pokonać, kontrolować, ani nawet w pełni zrozumieć. Jedynym sposobem aby stawić im czoła jest współpraca, wykorzystanie swoich zalet i zrozumienie, że czasami po prostu trzeba uciekać co sił w nogach.
Eksplorujcie ikoniczny dla gatunku postapokaliptycznego świat gry fabularnej Fallout. Odgrywajcie niepowtarzalnych bohaterów - mieszkańców krypt, ghuli, supermutantów, a nawet roboty. Twórzcie własne opowieści o przetrwaniu w postnuklearnej Ameryce, o spotkaniach z różnorodnymi bohaterami niezależnymi i przerażającymi zmutowanymi stworzeniami.