Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Scenariusz dla początkujących postaci. Jak w przypadku wszystkich startowych przygód, przedstawia genezę drużyny bohaterów, którzy wyruszą w świat, aby zmierzyć się z nadciągającym mrokiem. Wyróżnia ją jednakże to, że zawiera nieco więcej wskazówek dla niedoświadczonych mistrzów gry. Jednocześnie stanowi świetny punkt wyjścia dla każdego MG zainteresowanego rozpoczęciem nowej kampanii.
Nowa edycja polskiego wydania, Trzej Myszkieterowie, otrzymała nową okładkę autorstwa Mariusza Migałki i kolorową wkładkę z grafikami Jana Goeathe. Znajdziecie w niej również przygodę Miód u powały, która była dotychczas dostępna wyłącznie w formacie pdf.
"Świeża Krew" to zestaw startowy wprowadzający do Świata Mroku oraz Wampira: Maskarady. Zaprojektowany z myślą o nowych Narratorach i graczach, zawiera nową historię uczącą grania w nową edycję gry fabularnej, skrót zasad, karty wrogów i ofiar do samodzielnego wydruku, 7 postaci graczy oraz Mapę Relacji.
Cień władcy demonów: Niepewna wiara to dodatek do podstawowej wersji gry. Suplement w całości poświęcony jest religii i bóstwom oraz wyznawcom, zawiera opisy nowych czarów, relikwii i klas postaci, a zwieńczony jest przygodą dla postaci graczy na poziomie nowicjusza.
W Dzieciakach na rowerach wcielisz się w role zwykłych ludzi mierzących się z dziwnymi, przerażającymi i wyjątkowo potężnymi mocami, których nie umieją pokonać, kontrolować, ani nawet w pełni zrozumieć. Jedynym sposobem aby stawić im czoła jest współpraca, wykorzystanie swoich zalet i zrozumienie, że czasami po prostu trzeba uciekać co sił w nogach.
W Dzieciakach na miotłach wcielicie się w role czarownic i czarodziejów, uczęszczających do szkoły magii, miejsca pełnego tajemnic, niebezpieczeństw i ekscytujących przygód. Będziecie radzić sobie z surowymi profesorami, walczyć z mitycznymi bestiami, latać na miotłach, warzyć eliksiry i rzucać potężne zaklęcia, odkrywając przy tym niesamowite sekrety waszej szkoły i jej mieszkańców.
Czarny Kod to transhumanistyczna, cyberpunkowa gra fabularna, osadzona w świecie w przyszłości, w której człowieczeństwo i technologia są ze sobą tak bardzo powiązane, że nie wiemy, dokąd nas to zaprowadzi. Ogromne korporacje manipulują technologią, aby osiągać własne cele, a coś mrocznego czai się w kanałach i zaułkach…