|
|
Jagodowy Las: Wesołe wyprawy
![]() W podręczniku Jagodowy Las: Wesołe wyprawy znajduje się pięć scenariuszy, których wydarzenia mają miejsce w nowych częściach Jagodowego Lasu oraz poza nim. Do gry potrzebny będzie podręcznik podstawowy do Jagodowego Lasu lub Starter, papier, ołówki i kości.
|
Neuroshima RPG: Bohater ^2
![]() Dodatek w całości skierowany do graczy. Zawiera informacje o poziomie technologicznym sprzed wybuchu wojny, o aktualnym poziomie technologicznym ludzi z Posterunku, oraz informacje o wszczepach i sprzęcie, który ludzie z Posterunku montują sobie, by walczyć z Molochem.
|
Neuroshima RPG: Bohater Maxx
![]() Bohater Maxx to paliwo dla wyobraźni graczy, by stworzyli postać, jakiej jeszcze nie mieli. Nawet, jeśli grają naprawdę regularnie, a cmentarzysko ich postaci jest rozległe i pełne najróżniejszych pochodzeń i profesji. Przykład? Dzięki poprzednim tomom możesz stworzyć Europejczyka, Hibernatusa albo Mistrza Sztuk Walki. Teraz stworzysz też postać Wyznawcy Molocha, Stalowego Policjanta albo prawdziwą kanalię w ramach przestępczej specjalizacji klasycznej profesji.
|
Neuroshima RPG: Detroit
![]() Detroit to prawdziwy Nowy Świat. Ma własne prawa, własną scenografię, zwyczaje i reguły życia. Ludzie jeżdżą tu szybkimi samochodami, bawią się całymi nocami w barach i cieszą życiem. Bo cóż innego można robić, jak nie cieszyć się z tych paru lat, jakie jeszcze nam zostały? Uprawiać rolę? Sadzić buraki? Naprawiać pieprzone bojlery?! Lepiej założyć kurtkę z naszywkami gangu, postawić fryzurę i... zostać żyjącą legendą!
|
Neuroshima RPG: Krew i Rdza
![]() ...Hegemonia nie byłaby w stanie ruszyć dupska i narzucić swojej woli całemu kontynentowi. Gdyby ruszyli naprzód zatrzymaliby się dopiero na Molochu albo na mocnych państwach ze wschodniego wybrzeża. Otóż powiem ci, że południowcy mają potencjał, ale nie mają ambicji. Potrzebny im po prostu charyzmatyczny przywódca. Ktoś na miarę Esteveza. Módl się, żeby drugi taki sukinkot nie przyszedł na świat.”
|