|
|
D&D - Keys From the Golden Vault (Alternate Cover) - wydanie angielskie
![]() Greetings, adventurer. You’ve snuck in and found a wondrous treasure! Keys From the Golden Vault is a Dungeons & Dragons adventure anthology with a heist at the centre of every tale. Nothing else is yet known about the contents of this tome, but keep an eye on your favourite D&D news sources for your first sneak peek inside.
|
D&D 5.0: Candlekeep Mysteries - wydanie ANGIELSKIE
![]() Candlekeep Mysteries is a collection of seventeen short, stand-alone D&D adventures designed for characters of levels 1–16. Each adventure begins with the discovery of a book, and each book is the key to a door behind which danger and glory await. These adventures can be run as one-shot games, plugged into an existing Forgotten Realms campaign, or adapted for other campaign settings. This book also includes a poster map of the library fortress and detailed descriptions of Candlekeep and its inhabitants.
|
D&D Van Richten’s Guide to Ravenloft - wydanie angielskie
![]() Terror stalks the nightmare realms of Ravenloft. No one knows this better than monster scholar Rudolph Van Richten. To arm a new generation against the creatures of the night, Van Richten has compiled his correspondence and case files into this tome of eerie tales and chilling truths.
|
D&D: Dragonlance - Shadow of the Dragon Queen - wydanie angielskie
![]() Dragonlance - Shadow of the Dragon Queen is a tale of conflict and defiance set during the legendary War of the Lance. Create characters from Krynn, the world of the Dragonlance setting, then march them to the front lines of battle against the terrifying Dragon Armies. Optionally, use the Dragonlance: Warriors of Krynn board game to bring this adventure’s massive battles to your Dungeons & Dragons game.
|
D&D: Dragonlance - Shadow of the Dragon Queen (Alternative Cover) - wydanie angielskie
![]() Dragonlance - Shadow of the Dragon Queen is a tale of conflict and defiance set during the legendary War of the Lance. Create characters from Krynn, the world of the Dragonlance setting, then march them to the front lines of battle against the terrifying Dragon Armies. Optionally, use the Dragonlance: Warriors of Krynn board game to bring this adventure’s massive battles to your Dungeons & Dragons game.
|
Obcy: Gra fabularna - Jądro ciemności
![]() Jądro ciemności to scenariusz filmowy dla OBCEGO: Gry fabularnej, stworzony przez pisarza S-F, Andrew E.C. Gaskę. Stanowi on samodzielną przygodę, a zarazem zakończenie sagi o szczepie Draconis rozpoczętej scenariuszem filmowym Rydwan bogów i kontynuowanej w Niszczycielu światów. Scenariusz stworzono dla 3-5 graczy i Matki Gry. Wspólnie zostaną wciągnięci w otchłań niszczącego duszę szaleństwa.
|
D&D Eberron - Rising from the Last War - wydanie angielskie
![]() D&D Eberron - Rising from the Last War provides everything players and Dungeon Masters need to play Dungeons & Dragons in Eberron - a war-torn world filled with magic-fueled technology, airships and lightning trains, where noir-inspired mystery meets swashbuckling adventure. Will Eberron enter a prosperous new age, or will the shadow of war descend once again?
|
D&D Strixhaven: A Curriculum of Chaos - wydanie angielskie
![]() Dungeons & Dragons: Strixhaven - A Curriculum of Chaos introduces the fantastical setting of Strixhaven University to Dungeons & Dragons, drawn from the multiverse of Magic: The Gathering. It also provides rules for creating characters who are students in one of its five colleges.
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 3 kampanii - Szara Eminencja
![]() Szara Eminencja to trzecia z pięciu części ponurych i niebezpiecznych przygód Warhammera Fantasy, będących inspiracją dla pokolenia graczy. Wersję reżyserską opatrzono wnikliwym komentarzem z elementami czarnego humoru, sprytnych sugestii, jak poprowadzić kampanię na zupełnie nowe sposoby, oraz uzupełniono wachlarzem mentorów, którzy przygotują twoich graczy na nadchodzące niebezpieczeństwa.
|
Warhammer 4ed. - Middenheim: Miasto Białego Wilka
![]() Z Middenheim: Miastem Białego Wilka opuścicie znajome trakty Wielkiej Prowincji Reiklandu i znajdziecie się w centrum ulrykańskiej wiary i jej wpływów w Starym Świecie. Middenheim to bijące serce północnej części Imperium i doskonałe tło dla niekończących się ponurych i niebezpiecznych przygód! Każda dzielnica tej metropolii została tu dokładnie opisana, wraz z jej charakterystycznymi punktami, pomysłami na przygody i BN-ami, których nie da się zliczyć! Piękna mapa w wersji dla MG oraz Graczy przedstawia miasto w całej jego okazałości.
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 4 kampanii - Rogaty Szczur
![]() Rogaty Szczur to czwarty tom udoskonalonej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najlepiej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek napisano. Opierając się na dramatycznych wydarzeniach z Szarej Eminencji, zwerbuj swoich dzielnych bohaterów do służby w mieście Middenheim, aby wprowadzić jeszcze więcej dramatyzmu i intryg.
|
Warhammer 40,000 Roleplay: Wrath & Glory - Utajnione Akta
![]() Odkryj Kosmiczne Wraki systemu Gilead – ogromne, dryfujące skupiska okrętów zespolonych grawitacją i ogniem Osnowy, w których jest równie wiele możliwości, co zagrożeń. Utajnione akta przenoszą przygody z dala od znanych niebezpieczeństw planet systemu Gilead w głębię pustki kosmosu ku niewyobrażalnym wrogom.
|