|
|
D&D - Journey Through The Radiant Citadel - wydanie angielskie
![]() D&D - Journey Through The Radiant Citadel is a collection of thirteen short, stand-alone D&D adventures featuring challenges for character levels 1–14. Each adventure has ties to the Radiant Citadel, a magical city with connections to lands rich with excitement and danger, and each can be run by itself or as part of an ongoing campaign.
|
D&D - Journey Through The Radiant Citadel (Alt Cover) - wydanie angielskie
![]() D&D - Journey Through The Radiant Citadel (Alt Cover) is a collection of thirteen short, stand-alone D&D adventures featuring challenges for character levels 1–14. Each adventure has ties to the Radiant Citadel, a magical city with connections to lands rich with excitement and danger, and each can be run by itself or as part of an ongoing campaign.
|
Obcy: Gra fabularna - Jądro ciemności
![]() Jądro ciemności to scenariusz filmowy dla OBCEGO: Gry fabularnej, stworzony przez pisarza S-F, Andrew E.C. Gaskę. Stanowi on samodzielną przygodę, a zarazem zakończenie sagi o szczepie Draconis rozpoczętej scenariuszem filmowym Rydwan bogów i kontynuowanej w Niszczycielu światów. Scenariusz stworzono dla 3-5 graczy i Matki Gry. Wspólnie zostaną wciągnięci w otchłań niszczącego duszę szaleństwa.
|
D&D Eberron - Rising from the Last War - wydanie angielskie
![]() D&D Eberron - Rising from the Last War provides everything players and Dungeon Masters need to play Dungeons & Dragons in Eberron - a war-torn world filled with magic-fueled technology, airships and lightning trains, where noir-inspired mystery meets swashbuckling adventure. Will Eberron enter a prosperous new age, or will the shadow of war descend once again?
|
D&D Strixhaven: A Curriculum of Chaos - wydanie angielskie
![]() Dungeons & Dragons: Strixhaven - A Curriculum of Chaos introduces the fantastical setting of Strixhaven University to Dungeons & Dragons, drawn from the multiverse of Magic: The Gathering. It also provides rules for creating characters who are students in one of its five colleges.
|
D&D: Dragonlance - Shadow of the Dragon Queen - wydanie angielskie
![]() Dragonlance - Shadow of the Dragon Queen is a tale of conflict and defiance set during the legendary War of the Lance. Create characters from Krynn, the world of the Dragonlance setting, then march them to the front lines of battle against the terrifying Dragon Armies. Optionally, use the Dragonlance: Warriors of Krynn board game to bring this adventure’s massive battles to your Dungeons & Dragons game.
|
D&D: Dragonlance - Shadow of the Dragon Queen (Alternative Cover) - wydanie angielskie
![]() Dragonlance - Shadow of the Dragon Queen is a tale of conflict and defiance set during the legendary War of the Lance. Create characters from Krynn, the world of the Dragonlance setting, then march them to the front lines of battle against the terrifying Dragon Armies. Optionally, use the Dragonlance: Warriors of Krynn board game to bring this adventure’s massive battles to your Dungeons & Dragons game.
|
Warhammer 4ed. - Przygody w Ubersreiku
![]() Przygody w Ubersreiku to zestaw sześciu scenariuszy do Warhammer Fantasy Roleplay rozgrywających się w Księstwie Ubersreiku. Każdą z nich możecie rozegrać oddzielnie, jako część Waszych dotychczasowych przygód lub połączyć je w kampanię, podczas której zwiedzicie Ubersreik i poznacie jego okolice.
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 3 kampanii - Szara Eminencja
![]() Szara Eminencja to trzecia z pięciu części ponurych i niebezpiecznych przygód Warhammera Fantasy, będących inspiracją dla pokolenia graczy. Wersję reżyserską opatrzono wnikliwym komentarzem z elementami czarnego humoru, sprytnych sugestii, jak poprowadzić kampanię na zupełnie nowe sposoby, oraz uzupełniono wachlarzem mentorów, którzy przygotują twoich graczy na nadchodzące niebezpieczeństwa.
|
Warhammer 4ed. - Middenheim: Miasto Białego Wilka
![]() Z Middenheim: Miastem Białego Wilka opuścicie znajome trakty Wielkiej Prowincji Reiklandu i znajdziecie się w centrum ulrykańskiej wiary i jej wpływów w Starym Świecie. Middenheim to bijące serce północnej części Imperium i doskonałe tło dla niekończących się ponurych i niebezpiecznych przygód! Każda dzielnica tej metropolii została tu dokładnie opisana, wraz z jej charakterystycznymi punktami, pomysłami na przygody i BN-ami, których nie da się zliczyć! Piękna mapa w wersji dla MG oraz Graczy przedstawia miasto w całej jego okazałości.
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 4 kampanii - Rogaty Szczur
![]() Rogaty Szczur to czwarty tom udoskonalonej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najlepiej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek napisano. Opierając się na dramatycznych wydarzeniach z Szarej Eminencji, zwerbuj swoich dzielnych bohaterów do służby w mieście Middenheim, aby wprowadzić jeszcze więcej dramatyzmu i intryg.
|
Warhammer 4ed. - Ciężkie Dnie i Niespokojne Noce
Cena:
159,00 zł
![]() Ciężkie Dnie i Niespokojne Noce to pięć przygód autorstwa doskonale znanego weterana Warhammer Fantasy Roleplay, Graeme’a Davisa. Te ekscytujące scenariusze można rozegrać samodzielnie lub połączyć je w kampanię składającą się z pięciu aktów.
|