|
|
Legenda Pięciu Kręgów: Gra karciana - Łzy Amaterasu
Łzy Amaterasu to zestaw dynastii do Legendy Pięciu Kręgów, który zawiera 60 nowych kart (po 3 kopie każdej z 20 różnych kart) zaprojektowanych tak, aby gracze mogli lepiej dostosować swoje talie. Legenda Pięciu Kręgów to osadzona w mitycznym świecie Rokuganu gra o strategicznych bataliach i dworskich intrygach, w której gracze walczą o honor i chwałę.
|
Legenda Pięciu Kręgów: Gra karciana - Za chwałę i honor
Za chwałę i honor to zestaw dynastii do Legendy Pięciu Kręgów, który zawiera 60 nowych kart (po 3 kopie każdej z 20 różnych kart) zaprojektowanych tak, aby gracze mogli lepiej dostosować swoje talie. Legenda Pięciu Kręgów to osadzona w mitycznym świecie Rokuganu gra o strategicznych bataliach i dworskich intrygach, w której gracze walczą o honor i chwałę.
|
Gra o Tron LCG: Gra karciana - Krwawe Gody
Krwawe Gody to zestaw fabularny zawierający 60 nowych kart (po 3 kopie 20 rożnych kart) do Gry o Tron: gry karcianej opartej na bestsellerowej sadze George’a R.R. Martina Pieśń Lodu i Ognia. Karty te zostały zaprojektowane, aby rozbudować istniejące talie i urozmaicić rozgrywkę w Grę o Tron.
|
Legenda Pięciu Kręgów: Gra karciana - W zakazanym mieście
W Zakazanym Mieście to zestaw dynastii do gry karcianej Legenda Pięciu Kręgów, który zawiera 60 nowych kart (po 3 kopie każdej z 20 różnych kart) zaprojektowanych tak, aby gracze mogli lepiej dostosować swoje talie. Legenda Pięciu Kręgów to osadzona w mitycznym świecie Rokuganu gra o strategicznych bataliach i dworskich intrygach, w której gracze walczą o honor i chwałę.
|
Gra o Tron: Gra karciana – Podróż do Starego Miasta
Podróż do Starego Miasta to zestaw fabularny zawierający 60 nowych kart (po 3 kopie 20 różnych kart) do Gry o Tron: gry karcianej opartej na bestsellerowej sadze George’a R.R. Martina Pieśń Lodu i Ognia. Karty te zostały zaprojektowane, aby rozbudować istniejące talie i urozmaicić rozgrywkę w Grę o Tron.
|
Legenda Pięciu Kręgów: Gra karciana - Chryzantemowy Tron
Chryzantemowy Tron to zestaw dynastii do gry karcianej Legenda Pięciu Kręgów, który zawiera 60 nowych kart (po 3 kopie każdej z 20 różnych kart) zaprojektowanych tak, aby gracze mogli lepiej dostosować swoje talie. Legenda Pięciu Kręgów to osadzona w mitycznym świecie Rokuganu gra o strategicznych bataliach i dworskich intrygach, w której gracze walczą o honor i chwałę.
|
Legenda Pięciu Kręgów: Gra karciana – Medytacje nad nietrwałością
Medytacje nad nietrwałością to zestaw dynastii do gry karcianej Legenda Pięciu Kręgów, który zawiera 60 nowych kart (po 3 kopie każdej z 20 różnych kart) zaprojektowanych tak, aby gracze mogli lepiej dostosować swoje talie. Legenda Pięciu Kręgów to osadzona w mitycznym świecie Rokuganu gra o strategicznych bataliach i dworskich intrygach, w której gracze walczą o honor i chwałę.
|
Legenda Pięciu Kręgów: Gra karciana - Uczniowie Pustki
Uczniowie Pustki to dodatek do gry karcianej Legenda Pięciu Kręgów, skupiony przede wszystkim na Klanie Feniksa. Zawiera 78 nowych kart (po 3 kopie 25 wzorów i po 1 kopii 3 wzorów), którymi można wzmocnić każdą talię. Legenda Pięciu Kręgów to gra osadzona w mistycznym świecie Rokuganu, w której gracze zmagają się o chwałę i honor na polu bitwy oraz knują dworskie intrygi.
|
Horror w Arkham: Gra karciana LCG – Echa przeszłości (druk na żądanie)
Echa przeszłości zawierają III scenariusz kampanii Szlak do Carcosy.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Diabelska rafa
W ramach tego Zestawu Mitów odkryjecie kolejny rozdział zawiłej historii Zmowy nad Innsmouth. Zanurzcie się we wspomnieniach waszej mającej miejsce trzy tygodnie wcześniej wyprawy ku Diabelskiej rafie - gdy zwiedzaliście te rzekomo nawiedzane przez złe moce wyspy, podejrzewając, że to właśnie one skrywają klucz do tajemnicy strzeżonej przez Ezoteryczny Zakon Dagona.
|
Horror w Arkham: Gra karciana LCG – Na wysokich obrotach
Zapnijcie pasy i przygotujcie się na szaleńczą ucieczkę przed członkami Ezoterycznego Zakonu Dagona, gdy rozpocznie się pogoń Na wysokich obrotach w trzecim Zestawie Mitów z cyklu Zmowa nad Innsmouth do gry Horror w Arkham: Gra karciana LCG!
|
Horror w Arkham: Gra karciana LCG – Światło pośród mgieł
Przed wami majaczy się zapowiedź nowych odkryć w miarę, jak coraz bardziej zagłębiacie się w intrygę oplatająca Innsmouth. Wraz z nową historią, ten scenariusz dostarczy także nowych możliwości rozbudowy i usprawnienia talii badaczy. Lecz czy wraz z ulepszaniem waszych zdolności nie uchylicie wrót szaleństwu?
|
Horror w Arkham: Gra karciana LCG – Leże Dagona
Linie czasowe Waszego śledztwa w Innsmouth szybko łączą się w całość, w miarę, jak fragmenty wspomnień powracają na swoje miejsce. Byliście świadkami tajemniczych wydarzeń oraz złowrogich spotkań, i jasnym jest, że źródłem spisku jest Ezoteryczny Zakon Dagona. Czas, aby przekroczyć granicę koszmaru i zagłębić się w rozpadające się pomieszczenia siedziby Zakonu… i w jaskinie pływowe, które rozciągają się pod nią.
|
Horror w Psiarkham: Intrygi Miaulathotepa
W scenariuszu Horror w Psiarkham: Intrygach Miaulathotepa przekonacie się, co tak naprawdę oznacza żyć jak pies z kotem! Ten wyjątkowy scenariusz do gry karcianej Horror w Arkham, który pierwotnie miał być jedynie primaaprilisowym żartem, to w pełni grywalny, samodzielny scenariusz, w którym gracze wcielą się w rolę psich badaczy na tropie kociego spisku.
|
Horror w Arkham LCG - Machinacje w czasie
W Machinacjach w czasie, wyjątkowym scenariuszu do Horror w Arkham: Gra karciana, badacze podróżują po przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, aby przywrócić liniom czasu właściwy bieg, nieustannie ścigani przez potworne Ogary i inne pomioty z Tindalos. Ten scenariusz może być rozegrany przez 1-4 graczy w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historia poboczna w dowolnej kampanii. Posiadając trzy kopie tego scenariusza, można również rozegrać go w Epickim trybie wieloosobowym dla 3-12 badaczy.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Morderstwo w Hotelu Excelsior
|
Horror w Arkham LCG - Śluz, który pożarł wszystko
W scenariuszu Horror w Arkham: Gra karciana - Śluz, który pożarł wszystko do gry karcianej Horror w Arkham pojawi się coś nie z tej ziemi... Ten samodzielny scenariusz, którego premiera odbyła się podczas Gen Con 2019, przenosi graczy w świat mitów Cthulhu H.P. Lovecrafta, w których na obrzeżach Blackwater coś nienaturalnego wymknęło się spod kontroli.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Szczęście i szaleństwo
W emocjonującym scenariuszu Szczęście i szaleństwo od 1-4 badaczy musi zaplanować i przeprowadzić śmiały skok na kasyno.
|
Wojna o Pierścień: Gra karciana - Przeciwko cieniowi
Zwiadowcy donoszą, że wszędzie wszczął się ruch: daleko na wschodzie za Morzem Wewnętrznym, na północy w Mrocznej Puszczy i poza nią, na południu w Haradzie. Wszystkie królestwa stoją wobec rozstrzygającej próby, oprą się lub runą, a wtedy wpadną pod władzę Ciemności.
|
Horror w Arkham: Gra Karciana LCG - Zapomniana era
W Zapomnianej erze 1–4 badaczy dołączy do ekspedycji badającej azteckie ruiny i zapuści się w głąb niebezpiecznych lasów deszczowych i niezbadanych pieczar. Zdołają przetrwać tę ryzykowną wyprawę czy może spotka ich marny koniec? To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Zapomniana era.
|