|
|
Zombie Chopper (twarda oprawa) - edycja polska
![]() Zombie Chopper to gra fabularna o przetrwaniu w świecie spustoszonym przez wirusa, który zamienił ludzi w zombie, wyniszczył rośliny, a zwierzęta zmutował w bestie. Jedynym remedium jest alkohol, a nielicznymi ocalałymi są motocykliści zrzeszeni w gangi, które w dzień zagłady zorganizowały ogromną libację. Trzeba utrzymywać promile we krwi, żeby nie zostać żywym trupem.
|
Zaginięcie Alice: Cicha gra fabularna
![]() Zaginięcie Alice to cicha gra fabularna opowiadająca o zniknięciu Alice Briarwood, licealistki z sennego miasteczka Silent Falls, położonego w północnej Kalifornii. W trakcie sesji gracze używają wyłącznie telefonów komórkowych, aby wysyłać do siebie wiadomości tekstowe w miarę odkrywania nowych poszlak na temat losu Alice.
|
Zaczarowany Las - Gra Fabularna dla Najmłodszych
![]() Zaczarowany Las to wyjątkowa gra fabularna stworzona z myślą o dzieciach w wieku od 4 do 8 lat. To pełna magii, interaktywna zabawa, w której dzieci wcielają się w Strażników Lasu opiekuńcze duszki troszczące się o zwierzęta i mieszkańców baśniowej puszczy. Poprzez narrację i wspólne tworzenie opowieści, najmłodsi rozwijają swoją kreatywność, uczą się współpracy oraz empatii.
|
Wilkołak: Apokalipsa - Podręcznik główny
![]() Wilkołak: Apokalipsa - Podręcznik główny to przewodnik po Świecie Mroku - lustrzanym odbiciu naszego świata, przepełnionego mrocznymi spiskami, nadprzyrodzonymi siłami i trudnymi wyborami. W Wilkołaku gracze wcielają się w garou, których najświętszą misją jest ratowanie naszego umierającego świata przed nami samymi.
|
Warlock: Starter
![]() STARTER - Z NIM ZACZNIESZ PRZYGODĘ! Produkt zawiera podstawowe reguły, a także umiejętnie wprowadza w uniwersum Królestwa. Dzięki przygodzie, którą poprawi każdy Mistrz Gry (nawet początkujący), Starter do Warlocka stanie się istną bramą prowadzącą w głąb świata gier fabularnych.
|
Warlock: Podręcznik Główny
![]() Warlock to niesamowita przygoda w mrocznym i nieco satyrycznym świecie Królestwa. Warlock! jest grą fabularną. To znaczy, że najważniejsza jest tutaj opowieść. Dlatego Gracze mogą szybko stworzyć (lub wygenerować losowo) bohaterów i ruszyć ku wyzwaniom przygotowanym przez Prowadzącego. Mechanika pomoże im wspólnie stworzyć historię w klimacie błota, krwi, potworów i bogów. Charaktery bohaterów poddamy próbie. Zostaną zmuszeni do wykazania się odwagą, a jeśli nie nią, to swoim szczęściem! Uzbrojeni nie tylko w postarzały, brudny ekwipunek, ale też w szereg umiejętności oraz talentów, spróbują przetrwać spotkanie z ohydnymi arachnidami, zwierzoludźmi czy nekromantami.
|
Warlock: Hengaldorf
![]() Hengaldorf to nie tylko przepiękne Wolne Miasto, ale również wspaniały region w uniwersum Warlocka, pełen intryg, tajemnic i niecodziennych wydarzeń! Ten unikatowy suplement oferuje Mistrzom Gry oraz Graczom możliwość eksploracji nowego skrawka Królestwa, tętniącego życiem i niejednoznacznymi postaciami. Poznaj mechaniki zakupów posiadłości, nowe profesje oraz zależności i sprzeczne interesy między wpływowymi postaciami regionu.
|
Warlock: Cuda i Klątwy
![]() Suplement wprowadzający masę nietypowych przedmiotów, a wśród nich zbezczeszczone relikwie oraz potężne artefakty. Dodatkowo, dodatek traktuje o nekromancji - zakazanej dziedzinie magii, której lepiej się nie tykać... wisienką na torcie są tabele mutacji - bierzcie i korzystajcie!
|
Warhammer Fantasy Roleplay - Tysiąc Tronów
![]() Warhammer Fantasy Roleplay - Tysiąc Tronów to kampania obiecująca poprowadzić poszukiwaczy przygód od cuchnących kanałów Marienburga do zachodnich krańców Kislevu. Gdy chłopiec ze znamieniem na piersi przedstawiającym kometę o dwóch ogonach własnoręcznie zabija dwójkę kultystów, zostaje ogłoszony Sigmarem Odrodzonym. Wspierani przez legion fanatycznych popleczników, Bohaterowie Graczy zostają wciągnięci w niebezpieczną i złowieszczą historię, w którą zamieszane jest starożytne zło, kulty Chaosu, panowie nocy i cała armia innych, śmiertelnie niebezpiecznych wrogów.
|
Warhammer Fantasy Roleplay - Pokusa Arcylicza
![]() Daleko od wspaniałych miast Imperium i zamków dzielnych rycerzy Bretonii, nawet poza zwaśnionymi, rządzonymi przez złoto i występek miastami-państwami Tilei, leży kraina, gdzie zwykły najemnik może jednego dnia zostać królem, a następnego zginąć marnie od zdradzieckiego ciosu. To Księstwa Graniczne, Królestwa Renegatów – rządzone przez każdego i przez nikogo. To ziemie ciągłych wojen, morderczych bitew o skrawki jałowych terenów, intryg podsycanych przez ogromne ambicje i nieustającą żądzę władzy. Tak było od stuleci, lecz teraz nowe zagrożenie budzi się z pradawnego snu.
|