|
|
Dark Heresy II edycja - Wróg Spoza Rzeczywistości
Dodatek Wróg Spoza Rzeczywistości zapewnia graczom i Mistrzom Gry nowe rodzaje broni do walki z tym zagrożeniem: od błogosławionego oręża po nowe dyscypliny psioniczne, a nawet demoniczne pozostałości. Ponadto zwolennicy radykalnej ścieżki znajdą w nim zasady zawierania Mrocznych Paktów oraz tworzenia potężnych opętańców do walki z wrogami!
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 2 kampanii - Śmierć na Rzece Reik
Warhammer FRP: Wewn Wróg 2 - Śmierć na Rzece Reik to druga część pięcioczęściowej serii ponurych i niebezpiecznych przygód Warhammera Fantasy, które zainspirowały pokolenie graczy. Wersja Reżyserska zawiera wnikliwy komentarz z elementami czarnego humoru, sprytnych sugestii jak poprowadzić kampanię na nowe sposoby oraz wybór mentorów, którzy przygotują twoich graczy na nadchodzące niebezpieczeństwa.
|
Warhammer 4ed. - Przygody w Ubersreiku
Przygody w Ubersreiku to zestaw sześciu scenariuszy do Warhammer Fantasy Roleplay rozgrywających się w Księstwie Ubersreiku. Każdą z nich możecie rozegrać oddzielnie, jako część Waszych dotychczasowych przygód lub połączyć je w kampanię, podczas której zwiedzicie Ubersreik i poznacie jego okolice.
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 3 kampanii - Szara Eminencja
Szara Eminencja to trzecia z pięciu części ponurych i niebezpiecznych przygód Warhammera Fantasy, będących inspiracją dla pokolenia graczy. Wersję reżyserską opatrzono wnikliwym komentarzem z elementami czarnego humoru, sprytnych sugestii, jak poprowadzić kampanię na zupełnie nowe sposoby, oraz uzupełniono wachlarzem mentorów, którzy przygotują twoich graczy na nadchodzące niebezpieczeństwa.
|
Warhammer 4ed. - Middenheim: Miasto Białego Wilka
Z Middenheim: Miastem Białego Wilka opuścicie znajome trakty Wielkiej Prowincji Reiklandu i znajdziecie się w centrum ulrykańskiej wiary i jej wpływów w Starym Świecie. Middenheim to bijące serce północnej części Imperium i doskonałe tło dla niekończących się ponurych i niebezpiecznych przygód! Każda dzielnica tej metropolii została tu dokładnie opisana, wraz z jej charakterystycznymi punktami, pomysłami na przygody i BN-ami, których nie da się zliczyć! Piękna mapa w wersji dla MG oraz Graczy przedstawia miasto w całej jego okazałości.
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 4 kampanii - Rogaty Szczur
Rogaty Szczur to czwarty tom udoskonalonej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najlepiej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek napisano. Opierając się na dramatycznych wydarzeniach z Szarej Eminencji, zwerbuj swoich dzielnych bohaterów do służby w mieście Middenheim, aby wprowadzić jeszcze więcej dramatyzmu i intryg.
|
Warhammer 4ed. - Przygody w Ubersreiku II
Przygody w Ubersreiku II zawierają pięć zupełnie nowych przygód, wraz z informacjami rozszerzającymi wydarzenia w mieście Ubersreik
|
Warhammer 40,000 Roleplay: Wrath & Glory - Osamotniony System – Przewodnik Gracza
Osamotniony System – Przewodnik Gracza to suplement do systemu Warhammer 40,000 Roleplay: Wrath & Glory – jednej z trzech aktualnie wspieranych gier RPG spod znaku marki Warhammer.
|
Warhammer 4ed. - Pod Bronią
Cena:
159,00 zł
Podręcznik Pod bronią oferuje szereg nowych możliwości i wskazówek dla Bohaterów Warhammer Fantasy Roleplay, którzy wykonują Profesje Wojowników. Skupia się na cechach, które Gracze i MG mogą wykorzystać, aby urozmaicić walecznych mieszkańców Starego Świata i dodać im jeszcze więcej głębi.
|
Warhammer 4ed. - Archiwa Imperium - Tom II
Przedstawiamy drugi tom Archiwów Imperium. Znajdziesz w nim fascynujące, różnorodne i niebywale pomocne materiały opisujące Stary Świat wzdłuż i wszerz
|
Warhammer: Age of Sigmar - Soulbound - Czempioni Ładu
Dodatek Czempioni Ładu zapewnia graczom wiele nowych możliwości podczas tworzenia postaci do Warhammer Age of Sigmar Roleplay: Soulbound. Zawiera nowe Archetypy, Talenty oraz nowe niszczycielskie zaklęcia.
|
Achtung! Cthulhu - Podręcznik Gracza
Weź udział w Tajnej Wojnie toczącej się w tej ekscytującej pulpowej grze fabularnej, w której groza i szaleństwo lovecraftowskiego kosmicznego horroru przeplata się chaosem i heroizmem II wojny światowej.
|
Warhammer 40,000 Roleplay: Wrath & Glory - Utajnione Akta
Odkryj Kosmiczne Wraki systemu Gilead – ogromne, dryfujące skupiska okrętów zespolonych grawitacją i ogniem Osnowy, w których jest równie wiele możliwości, co zagrożeń. Utajnione akta przenoszą przygody z dala od znanych niebezpieczeństw planet systemu Gilead w głębię pustki kosmosu ku niewyobrażalnym wrogom.
|
Warhammer 4ed. - Ciężkie Dnie i Niespokojne Noce
Cena:
159,00 zł
Ciężkie Dnie i Niespokojne Noce to pięć przygód autorstwa doskonale znanego weterana Warhammer Fantasy Roleplay, Graeme’a Davisa. Te ekscytujące scenariusze można rozegrać samodzielnie lub połączyć je w kampanię składającą się z pięciu aktów.
|
Warhammer 4ed. - Archiwa Imperium - Tom I
DANE TECHNICZNE: Stron: 95
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 1 kampanii - Wróg w Cieniach
Cena:
159,00 zł
Warhammer FRP: Wewnętrzny Wróg - Część 1 - Wróg w Cieniach to pierwsza część udoskonalonej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najlepiej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek napisano. Wróg w Cieniach rozpoczyna pięcioczęściową serię ponurych i niebezpiecznych przygód Warhammera Fantasy, która zainspirowała pokolenia graczy. Wersja reżyserska zawiera wnikliwe komentarze z elementami czarnego humoru, sprytnych sugestii jak poprowadzić kampanię na nowe sposoby oraz obszerny przewodnik po Bögenhafen pełen ekscytujących miejsc do odwiedzenia i zbadania.
|
Bluebeard’s Bride
Bluebeard’s Bride to detektywistyczna fabularna gra grozy przeznaczona dla od 3 do 5 osób. Jej fabuła opiera się na mrocznej baśni o Sinobrodym.
|
Wampir: Maskarada 5 edycja - Anarchiści, Podręcznik Dodatkowy
„Anarchiści” – podręcznik dodatkowy do „Wampira: Maskarady” 5 edycja.
|
Iglica: miasto musi upaść - podręcznik główny
Iglica: miasto musi upaść to gra fabularna z gatunku fantasypunk, w której główne role odgrywają intryga, podstęp i bunt. Ty i twoi przyjaciele staniecie się komórką drowich, zdesperowanych bojowników o wolność, którzy za wszelką cenę chcą wyszarpać władze nad miastem z rąk wysokich elfów. Gra posługuje się prostymi zasadami, które pomogą ci opowiadać historie o brutalnych rebeliach, podczas których życie jest tanie, sojusze kruche, a magia dziwna oraz złowieszcza.
|
Mutant: Rok Zerowy
Gra fabularna Mutant: Rok Zerowy przeniesie Was do świata po wielkiej Apokalipsie. Dumna ludzka cywilizacja upadła. Miasta zmieniły się w pustkowia. Wiatr hula po pustych ulicach, które stały się cmentarzyskami przeszłości. Jednak życie przetrwało - ruiny wciąż zamieszkuje Lud. Jesteście dziedzicami ludzkości, choć już nie do końca ludźmi. Wasze ciała i umysły są zdolne do nadludzkich wyczynów. Jesteście mutantami.
|