|
|
Neuroshima RPG: Zaginione Miasto
Neuroshima: Zaginione Miasto Przed tobą przygoda, której akcja rozgrywa się w dżungli i na bagnach Florydy. Gracze odpoczną od radioaktywnych pustkowi i zagłębią się w świat złowrogiej zieleni. Celem BG jest dotarci do tytułowego Zaginionego Miasta. Wcześniej muszą poradzić sobie w Miami, spenetrować szeregi tajemniczego kultu i odpowiednio dobrać przyjaciół. Wrogowie znajdą się sami - pojawią się między innymi kultyści, naziści, mutanci oraz twory Neodżungli. Wszyscy tu starają się odnaleźć wskazówki prowadzące do upragnionego celu, rozwikłać chroniące tajemnicę zagadki i uniknąć niebezpieczeństw na drodze. Kto kogo uprzedzi i kto zgranie ostateczną wygraną? No właśnie, kto...?
|
Neuroshima RPG: Gladiator
Gladiator to drugi dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG.
|
Neuroshima RPG: Zabić Szczura
Kampania do Neuroshimy, w rolach głównych szczury z Sharrash, Moloch, automaty strażnicze, działka EMP i pseudożołnierze.
|
Neuroshima RPG: Prawo i ołów
18. dodatek do Neuroshimy RPG znów dostępny! Prawo i Ołów ma wszystko, czego potrzebujesz, by zmienić wątek stróżów prawa w grywalny, miodny element Twojej Neuroshimy. Znajdziesz w nim szczegółowe rozpisanie systemów i systemików prawnych funkcjonujących w postapokaliptycznych Stanach, teczkę sędziego z materiałami rozwijającymi tę profesję i fabularne rozszerzenie o układach i spiskach.
|
Neuroshima RPG: Skażenia
|
Warlock: Starter
STARTER - Z NIM ZACZNIESZ PRZYGODĘ! Produkt zawiera podstawowe reguły, a także umiejętnie wprowadza w uniwersum Królestwa. Dzięki przygodzie, którą poprawi każdy Mistrz Gry (nawet początkujący), Starter do Warlocka stanie się istną bramą prowadzącą w głąb świata gier fabularnych.
|
Przygoda Dungeons & Dragons - Skarbiec Orków
Skarbiec Orków to krótka przygoda dla drużyny pierwszopoziomowych postaci w składzie od 3 do 5 bohaterów.
|
Słowianie: Mitologiczna gra fabularna - Starter
Jesteś gotowy na niezapomnianą przygodę w krainie legend i mitów?
|
Mistrz Baśni - Zeszyt Scenariuszy nr 1
Podręcznik dodatkowy do rodzinnej gry fabularnej Mistrz Baśni
|
Neuroshima RPG: Krew i Rdza 2
Wielki powrót zbioru przygód, tym razem w nowej odsłonie
|
Neuroshima RPG: Piraci
Cena:
29,00 zł
Neuroshima: Piraci (RPG.10) Nie od razu zostałem piratem.
|
Neuroshima RPG: Bohater ^2
Dodatek w całości skierowany do graczy. Zawiera informacje o poziomie technologicznym sprzed wybuchu wojny, o aktualnym poziomie technologicznym ludzi z Posterunku, oraz informacje o wszczepach i sprzęcie, który ludzie z Posterunku montują sobie, by walczyć z Molochem.
|
Neuroshima RPG: Bohater ^3
Suplement 11 - Dodatek przeznaczony dla graczy
|
Neuroshima RPG: Bohater Maxx
Bohater Maxx to paliwo dla wyobraźni graczy, by stworzyli postać, jakiej jeszcze nie mieli. Nawet, jeśli grają naprawdę regularnie, a cmentarzysko ich postaci jest rozległe i pełne najróżniejszych pochodzeń i profesji. Przykład? Dzięki poprzednim tomom możesz stworzyć Europejczyka, Hibernatusa albo Mistrza Sztuk Walki. Teraz stworzysz też postać Wyznawcy Molocha, Stalowego Policjanta albo prawdziwą kanalię w ramach przestępczej specjalizacji klasycznej profesji.
|
Neuroshima RPG: Mistrz Gry^2
Wznowienie prawdziwej pomocy dla Mistrza Gry
|
Neuroshima RPG: Miami
Niech ludzie wiedzą, że słoneczne Miami, ... ... takie, jakie widzi się na przedwojennych wideoklipach czy pocztówkach, nie istnieje już dawno. Niech nie pędzą tu na łeb na szyję w poszukiwaniu mitycznej krainy wiecznej zabawy – niech już lepiej pędzą zwykłe życie w szarych zapylonych ruinach, gdzie nie ma wody, lekarstw i nadziei, a jedynym sąsiadem jest banda mutków. Tak będzie dla nich lepiej.
|
Neuroshima RPG: Nowy Jork
Nowy Jork to dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG. Nowy Jork to znacznie więcej niż pan prezydent. To bezlik enklaw, a także mutki, szczury, ruiny i szczeliny.
|
Neuroshima RPG: Bestiariusz: Maszyny
Suplement 13 - Książka w miękkiej oprawie.
|
Neuroshima RPG: Łowca Mutantów Zabójca Maszyn
Suplement 12 - Książka w miękkiej oprawie.
|