|
|
Warhammer Fantasy Roleplay - Kraina Królowej Lodu
![]() Kislev to surowy kraj, stworzony do przygód. Nieważne, czy szukacie najlepszego miejsca na bitwę z hordą Chaosu lub zielonoskórych, czy mrocznych uliczek, które skrywają niezliczone tajemnice i były świadkami obrzydliwych zbrodni. Kraina Królowej Lodu jest dodatkiem dla was!
|
Neuroshima RPG: Rok Molocha
Cena:
149,00 zł
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 1 kampanii - Wróg w Cieniach - Niezdbędnik
![]() Witamy w poprawionej i zaktualizowanej wersji jednej z najbardziej cenionych kampanii RPG, jakie kiedykolwiek napisano! Wróg w Cieniach przedstawia pierwszą część epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg, sekwencji przygód Warhammer Fantasy Roleplay, która zainspirowała całe pokolenie graczy. Zbierz więc swoich bohaterów, prowadząc ich od skromnych poszukiwaczy przygód bez grosza, aż na dwory majętnych i wpływowych osób, gdzie każda decyzja może zmienić los Imperium.
|
CONAN: Przygody w erze niewyśnionej - Zdobione klejnotami trony świata
![]() Dodatek Zdobione klejnotami trony świata zawiera siedem gotowych do rozegrania przygód do gry Conan: Przygody w erze niewyśnionej na podstawie prozy Roberta E. Howarda. Mistrzowie gry znajdą tu informacje, jak zaprowadzić awanturników w różne zakątki świata Conana.
|
Summerland - edycja polska
![]() Summerland: Edycja Polska przenosi graczy do post apokaliptycznego świata opanowanego przez Morze Liści. Las jest wszędzie. Wyrósł jednej nocy - nie wiadomo w jaki sposób. Co gorsza, pośród drzew słychać Zew – tajemniczą siłę, przez którą ludzie porzucają swoje dotychczasowe życie i ruszają w głąb zieleni, tracąc przy tym człowieczeństwo.
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 4 kampanii - Rogaty Szczur – Niezbędnik
![]() Niezbędnik Rogatego Szczura to niezastąpiony przewodnik po czwartej części epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg. Jest on wypełniony dodatkowymi materiałami, które nie tylko rozszerzają Rogatego Szczura, ale także wspierają wszystkie przygody WFRP, w których wrogiem są podstępne skaveny.
|
Warlock: Podręcznik Główny
![]() Warlock to niesamowita przygoda w mrocznym i nieco satyrycznym świecie Królestwa. Warlock! jest grą fabularną. To znaczy, że najważniejsza jest tutaj opowieść. Dlatego Gracze mogą szybko stworzyć (lub wygenerować losowo) bohaterów i ruszyć ku wyzwaniom przygotowanym przez Prowadzącego. Mechanika pomoże im wspólnie stworzyć historię w klimacie błota, krwi, potworów i bogów. Charaktery bohaterów poddamy próbie. Zostaną zmuszeni do wykazania się odwagą, a jeśli nie nią, to swoim szczęściem! Uzbrojeni nie tylko w postarzały, brudny ekwipunek, ale też w szereg umiejętności oraz talentów, spróbują przetrwać spotkanie z ohydnymi arachnidami, zwierzoludźmi czy nekromantami.
|
Dark Heresy II edycja - Wróg Spoza Rzeczywistości
![]() Dodatek Wróg Spoza Rzeczywistości zapewnia graczom i Mistrzom Gry nowe rodzaje broni do walki z tym zagrożeniem: od błogosławionego oręża po nowe dyscypliny psioniczne, a nawet demoniczne pozostałości. Ponadto zwolennicy radykalnej ścieżki znajdą w nim zasady zawierania Mrocznych Paktów oraz tworzenia potężnych opętańców do walki z wrogami!
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 1 kampanii - Wróg w Cieniach
Cena:
159,00 zł
![]() Warhammer FRP: Wewnętrzny Wróg - Część 1 - Wróg w Cieniach to pierwsza część udoskonalonej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najlepiej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek napisano. Wróg w Cieniach rozpoczyna pięcioczęściową serię ponurych i niebezpiecznych przygód Warhammera Fantasy, która zainspirowała pokolenia graczy. Wersja reżyserska zawiera wnikliwe komentarze z elementami czarnego humoru, sprytnych sugestii jak poprowadzić kampanię na nowe sposoby oraz obszerny przewodnik po Bögenhafen pełen ekscytujących miejsc do odwiedzenia i zbadania.
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 2 kampanii - Śmierć na Rzece Reik
![]() Warhammer FRP: Wewn Wróg 2 - Śmierć na Rzece Reik to druga część pięcioczęściowej serii ponurych i niebezpiecznych przygód Warhammera Fantasy, które zainspirowały pokolenie graczy. Wersja Reżyserska zawiera wnikliwy komentarz z elementami czarnego humoru, sprytnych sugestii jak poprowadzić kampanię na nowe sposoby oraz wybór mentorów, którzy przygotują twoich graczy na nadchodzące niebezpieczeństwa.
|
Warhammer 4ed. - Przygody w Ubersreiku
![]() Przygody w Ubersreiku to zestaw sześciu scenariuszy do Warhammer Fantasy Roleplay rozgrywających się w Księstwie Ubersreiku. Każdą z nich możecie rozegrać oddzielnie, jako część Waszych dotychczasowych przygód lub połączyć je w kampanię, podczas której zwiedzicie Ubersreik i poznacie jego okolice.
|
Warhammer 4ed. - Wewnętrzny Wróg - Część 3 kampanii - Szara Eminencja
![]() Szara Eminencja to trzecia z pięciu części ponurych i niebezpiecznych przygód Warhammera Fantasy, będących inspiracją dla pokolenia graczy. Wersję reżyserską opatrzono wnikliwym komentarzem z elementami czarnego humoru, sprytnych sugestii, jak poprowadzić kampanię na zupełnie nowe sposoby, oraz uzupełniono wachlarzem mentorów, którzy przygotują twoich graczy na nadchodzące niebezpieczeństwa.
|
Warhammer 4ed. - Middenheim: Miasto Białego Wilka
![]() Z Middenheim: Miastem Białego Wilka opuścicie znajome trakty Wielkiej Prowincji Reiklandu i znajdziecie się w centrum ulrykańskiej wiary i jej wpływów w Starym Świecie. Middenheim to bijące serce północnej części Imperium i doskonałe tło dla niekończących się ponurych i niebezpiecznych przygód! Każda dzielnica tej metropolii została tu dokładnie opisana, wraz z jej charakterystycznymi punktami, pomysłami na przygody i BN-ami, których nie da się zliczyć! Piękna mapa w wersji dla MG oraz Graczy przedstawia miasto w całej jego okazałości.
|