Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Podręcznik Pod bronią oferuje szereg nowych możliwości i wskazówek dla Bohaterów Warhammer Fantasy Roleplay, którzy wykonują Profesje Wojowników. Skupia się na cechach, które Gracze i MG mogą wykorzystać, aby urozmaicić walecznych mieszkańców Starego Świata i dodać im jeszcze więcej głębi.
Dodatek Wróg Spoza Rzeczywistości zapewnia graczom i Mistrzom Gry nowe rodzaje broni do walki z tym zagrożeniem: od błogosławionego oręża po nowe dyscypliny psioniczne, a nawet demoniczne pozostałości. Ponadto zwolennicy radykalnej ścieżki znajdą w nim zasady zawierania Mrocznych Paktów oraz tworzenia potężnych opętańców do walki z wrogami!
Wewnętrzny Wróg to kultowa kampania, w którą każdy gracz powinien zagrać przynajmniej raz w życiu, co sprawia, że Szara Eminencja jest obowiązkową pozycją dla wszystkich fanów RPG.
Księga Chaosu to dodatek do The Witcher RPG dodający do gry wiele nowych czarów, inwokacji, rytuałów i klątw. Zawiera on też opisy zaklętych przedmiotów, mrocznych rytuałów oraz magiczne różności. Te niesamowitości wzniosą wasze sesje na nowe wyżyny!
Niezbędnik Rogatego Szczura to niezastąpiony przewodnik po czwartej części epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg. Jest on wypełniony dodatkowymi materiałami, które nie tylko rozszerzają Rogatego Szczura, ale także wspierają wszystkie przygody WFRP, w których wrogiem są podstępne skaveny.
Dodatek Zdobione klejnotami trony świata zawiera siedem gotowych do rozegrania przygód do gry Conan: Przygody w erze niewyśnionej na podstawie prozy Roberta E. Howarda. Mistrzowie gry znajdą tu informacje, jak zaprowadzić awanturników w różne zakątki świata Conana.
Witamy w poprawionej i zaktualizowanej wersji jednej z najbardziej cenionych kampanii RPG, jakie kiedykolwiek napisano! Wróg w Cieniach przedstawia pierwszą część epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg, sekwencji przygód Warhammer Fantasy Roleplay, która zainspirowała całe pokolenie graczy. Zbierz więc swoich bohaterów, prowadząc ich od skromnych poszukiwaczy przygód bez grosza, aż na dwory majętnych i wpływowych osób, gdzie każda decyzja może zmienić los Imperium.
Kislev to surowy kraj, stworzony do przygód. Nieważne, czy szukacie najlepszego miejsca na bitwę z hordą Chaosu lub zielonoskórych, czy mrocznych uliczek, które skrywają niezliczone tajemnice i były świadkami obrzydliwych zbrodni. Kraina Królowej Lodu jest dodatkiem dla was!
Księga Opowieści to dodatek do The Witcher RPG, który zawiera sześć przygód dziejących się w różnych regionach Kontynentu oraz potrzebne przy ich rozgrywaniu nowe potwory, liczne mapami i plany oraz nowe opcje dla graczy. Razem układają się one w większą kampanię.
Warhammer Fantasy Roleplay - Tysiąc Tronów to kampania obiecująca poprowadzić poszukiwaczy przygód od cuchnących kanałów Marienburga do zachodnich krańców Kislevu. Gdy chłopiec ze znamieniem na piersi przedstawiającym kometę o dwóch ogonach własnoręcznie zabija dwójkę kultystów, zostaje ogłoszony Sigmarem Odrodzonym. Wspierani przez legion fanatycznych popleczników, Bohaterowie Graczy zostają wciągnięci w niebezpieczną i złowieszczą historię, w którą zamieszane jest starożytne zło, kulty Chaosu, panowie nocy i cała armia innych, śmiertelnie niebezpiecznych wrogów.
Dodatek WrógZewnętrznyzapewnia graczom i Mistrzom Gry nowe rodzaje broni do walki z tymi zagrożeniami, m.in. pojazdy latające, ekwipunek bojowy obcych, a nawet gotowych do wynajęcia najemników xenos. Okrutni najeźdźcy i ich wynaturzone knowania czyhają na Akolitów, a porażka oznaczać będzie kres ludzkości!
Ekran Mistrza Gry WFRP to niezbędny element arsenału każdego MG. Nieważne, jak długo gracie w Warhammera i co w nim najbardziej lubicie, znajdziecie tu multum przydatnych materiałów, narzędzi i zasad. Tu nie ma się nad czym zastanawiać!
W grze karcianej Książęta-Elektorzy od dwóch do czterech graczy wciela się w role rywalizujących ze sobą tytułowych możnych, uwikłanych w krwawą wojnę domową. Jej przebieg rozstrzygnie, kto przejmie tron największego imperium ludzkości. Jednak zdobycie korony nie jest łatwym zadaniem. Aby zwyciężyć Książęta-Elektorzy będą musieli zebrać liczne armie, oblegać wrogie ziemie i bronić własnych w zaciekłych konfliktach.
Dwory Końca Świata to gra w kooperacyjne tworzenie historii. Gracze i Mistrz Gry działają tu wspólnie, by stworzyć jak najciekawszą opowieść o braterstwie, zaufaniu i tworzeniu własnego dziedzictwa. Wszyscy uczestnicy rozgrywki mają do tego narzędzia, a zasady dostarczają im punktów zaczepienia. Gracze nie tylko kierują swoimi Bohaterami, lecz także mogą dodawać elementy opisu czy wprowadzać postaci drugoplanowe. Mistrz Gry z kolei ma środki, by uczynić historię bardziej dramatyczną, a nawet wpłynąć na działania postaci poprzez ich emocje.