Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Druga z trzech części interaktywnych gier książkowych Dziennik: Wyprawa 1907. Ręcznie rysowane ilustracje, punkty fabularne i tajne kody dostępu pomagają graczom zrozumieć historię i cieszyć się wyjątkowymi wrażeniami z gry.
Udaj się wraz z Karoliną, Kazikiem oraz wydrą Hiacyntą na poszukiwanie zaginionego przyjaciela. Dzięki wskazówkom Zagadroida wspólnie przemierzycie 7 rozdziałów we wszystkich zakątkach świata i rozwikłacie ponad 40 zagadek.
Specjalnie z myślą o dzieciach i młodzieży, autorzy stworzyli zupełnie nowy mechanizm odczytywania odpowiedzi i podpowiedzi. Dzięki temu przy rozwiązywaniu zagadek nie musimy korzystać z pomocy smartfonów czy komputerów, tak jak robiliśmy to przy Dzienniku 29 czy Dzienniku: Wyprawie 1907!
Karolina, Kazik i wydra Hiacynta kontynuują swój pościg za tajemniczym porywaczem Zagadkobota. Tym razem podróżować będą nie tylko przez przestrzeń, lecz również przez czas! Odwiedzą 7 różnych epok, w których poznają więcej przyjaciół i stawią czoła jeszcze większej ilości zagadek.
Na owianej tajemnicą pustyni Eko, do życia budzą się targane wiatrem piasek i skały. Formują się w służebne zastępy czekając na rozkaz. Zapętlone w tryby czasu armie niestrudzonych wojowników od niepamiętnych czasów stają naprzeciw siebie… bez końca.
Atak na Londyn to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Witajcie w Londynie! Tajny agent Jej Królewskiej Mości wybrał was – najlepszych detektywów Scotland Yardu – do wykonania ściśle tajnej misji najwyższej wagi! Nad miastem zawisła straszliwa groźba. Musicie odnaleźć i zneutralizować źródło niebezpieczeństwa, zanim będzie za późno!
Kryminalne zagadki: Niefortunny spadek to detektywistyczna gra, która przypadnie do gustu każdemu fanowi kryminałów i łamigłówek. Jeśli lubicie główkowanie i rozwiązywanie niesztampowych zagadek, koniecznie sprawdźcie serię Kryminalne Zagadki. Emocjonująca rozgrywka dla żądnych przygód umysłów gwarantowana!
Kryminalne zagadki: Upiór w muzeum to kooperacyjna gra śledcza, w której wspólnymi siłami staracie się rozwikłać sprawę tajemniczych paranormalnych zjawisk. Czy potraficie połączyć zebrane dowody i rozwikłać tajemnicę?
Doktor Thyme zaprasza was do swego laboratorium. Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie wasze oczekiwania!
Jesteście profesjonalnymi złodziejami, którym powierzono ryzykowną misję: musicie dostać się do kasyna w Wenecji i wykraść żeton warty 10 milionów dolarów. Każde z was wciela się w inną postać – z indywidualną wiedzą i umiejętnościami. To niebezpieczna robota, dlatego trzymajcie się planu – najmniejszy błąd może zniweczyć wasze wysiłki!
Jesteście grupą odkrywców, którzy już od dawna szukali legendarnego złotego miasta w sercu dżungli – bez powodzenia. Podczas powrotnego lotu rozbija się wasz samolot, a wy gubicie się w niezbadanym obszarze lasu, gdzie niebezpieczeństwo czai się na każdym kroku. To może być wasz koniec… lub ostatnia szansa na rozwikłanie tajemnicy Eldorado!
Gra Escape Room: Ucieczka z Alcatraz jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Escape Room: W krainie czarówto gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka.
6 część bestsellerowej serii Escape Room. Celem gry jest rozwiązanie zagadek, poznanie historii oraz sprytne korzystanie ze wszystkich przedmiotów, jakie gra dostarcza uciekinierom. Na wyjście macie tylko 60 minut.
Escape Room: Zamek Drakuli to 9 tytuł z serii gier kooperacyjnych inspirowanych prawdziwymi escape roomami. Gra karciana jest przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka.
Pudełko ma lekko uszkodzony narożnik (zdjęcia udostępniamy drogą mailową).
Egzemplarz jest w pełni kompletny i zafoliowany.
Podczas zabawy wcielicie się w ich role i odtworzycie zniszczone królestwo - zaczynając od jego stolicy. Osoba, która popisze się większą fantazją, otrzyma nieprzebrane bogactwa i rękę pięknej królewny… lub królewicza.